Komunikaty PR

Bezpieczna przystań tuż przy Bałtyku

2020-08-25  |  10:00
Biuro prasowe

Nautic Park – nadmorska inwestycja poznańsko-warszawskiego dewelopera Proxin Investment powstaje w zacisznej części kurortu w Darłowie, tuż przy nadmorskiej plaży. Teraz wchodzi w zasadniczy etap budowy – zaczyna piąć się w górę. Szyte na miarę inwestorów apartamenty to dobra lokata zgromadzonego kapitału i pewny, spokojny wypoczynek w niepewnych pandemicznych czasach.

Nadmorskie projekty cieszą się zainteresowaniem dwojakiego typu. Z jednej strony mieszkania nabywane są dla wyłącznie prywatnego wypoczynku, inne by łączyć własny relaks z zarobkiem poza czasem urlopowym właścicieli lokalu. Bez względu na cel przeznaczenia, użytek własny czy najem, inwestycja musi spełniać wymóg dogodnej lokalizacji, bo ta decyduje o jej atrakcyjności. Przykładem jest kompleks apartamentów Nautik Park, których budowę niedawno rozpoczął Proxin Investment. – Apartamenty wakacyjne każdego roku zyskują coraz większe grono zainteresowanych. Popularne inwestowanie w tzw. second home stanowi doskonałe zaspokojenie potrzeb wypoczynkowych nabywców, jak i praktycznych, a więc zyskanie dodatkowego źródła dochodu, przychodu pasywnego – podkreśla Piotr Łopatka, członek zarządu Proxin Investment.

Projekt 68 komfortowych apartamentów – z ogródkami, tarasami lub balkonami – powstaje przy ulicy Słowiańskiej 21 w Darłowie. Jednym z atutów Nautic Park jest lokalizacja – między sosnowymi zagajnikami, z bezpośrednim widokiem na Bałtyk, piaszczyste i szerokie plaże, złocące się fale o zachodzie słońca. – To niezwykle atrakcyjna lokalizacja. Morze znajduje się na wyciągnięcie ręki. Będzie ono widoczne z balkonów i tarasów – podkreśla Piotr Łopatka. Do sprzedaży trafiły lokale o zróżnicowanym metrażu, wahającym się od 41 do 98 mwk. Blisko 50% apartamentów znalazło już swoich właścicieli. Projekt zostanie oddany w ręce nabywców w IV kwartale 2021 roku.

Inwestowanie w apartamenty wakacyjne to idealne rozwiązanie w dzisiejszych niepewnych czas. Stanowią one lokatę, której rentowność, w przypadku Nautic Park, wyniesie od 5% do kilkudziesięciu procent w skali roku, a tego nie są w stanie zapewnić lokaty bankowe. Średni zysk z każdego roku to blisko 74 tys. zł. Odliczając kwotę pełnej obsługi operatora (inwestycja bezobsługowa po stronie klienta) w wysokości 25%, zarobek może osiągnąć poziom ponad 50 tys. zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Luksus, który nie przytłacza Biuro prasowe
2024-12-23 | 13:00

Luksus, który nie przytłacza

Styl quiet luxury to elegancja w najbardziej subtelnej, wysmakowanej formie. Nie znajdziemy tu krzykliwych wzorów, przesadnego przepychu ani trendów, które
Dom Klienci zaakceptowali naszą wizję architektoniczną
2024-12-23 | 10:00

Klienci zaakceptowali naszą wizję architektoniczną

Ponad dwie dekady zawodowych doświadczeń, długa lista zrealizowanych projektów oraz setki rozmów z klientami, by lepiej zrozumieć ich potrzeby i dopasować do nich kształt
Dom Pure Concept Natura i struktura w nowej kolekcji płytek ceramicznych
2024-12-23 | 01:00

Pure Concept Natura i struktura w nowej kolekcji płytek ceramicznych

W dzisiejszym zabieganym świecie poszukujemy miejsc, które nas uspokajają i pozwalają oderwać się od codzienności. Kolekcja Pure to odpowiedź na tę potrzebę – jej łagodne

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.