Komunikaty PR

„Biały miesiąc” – czas styczniowych promocji

2021-01-15  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewelina Ciuchta
Konkret PR

ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl

„Biały miesiąc” – czas styczniowych promocji

Początek roku to czas nowych postanowień, zmian w naszym życiu. To dobry okres by zatroszczyć się o nasze samopoczucie. Warto pomyśleć o tym jak i pod czym śpimy, ponieważ sen ma dla naszego zdrowia fundamentalne znaczenie. Styczeń to właściwy moment by kupić nową, miękką, antybakteryjną kołdrę, czy zatroszczyć się o środowisko i spać pod Eko przykryciem. A może odświeżyć całą sypialnię naraz? W tym celu warto skorzystać z licznych wyprzedaży z okazji „białego miesiąca”. Teraz kupimy jakościowe tekstylia sypialniane w bardzo atrakcyjnych cenach. Jakich promocji możemy spodziewać się w tym roku?

Historia „białego miesiąca”

To, że „biały miesiąc” przypada na styczeń nie jest zbiegiem okoliczności, a nazwa ta nie jest wbrew pozorom związana ze śniegiem ani zimą (przynajmniej wprost). John Wanamaker, amerykański przedsiębiorca i pionier w dziedzinie marketingu, zauważył, że tuż po Świętach Bożego Narodzenia sprzedaż w jego domu towarowym nie przynosi oczekiwanych zysków, a sam sklep świeci pustkami. Ponosił straty finansowe i potrzebował dobrego planu na poprawę wyników sprzedażowych. Nie chcąc zwalniać swoich pracowników, wpadł na genialny pomysł. Postanowił przecenić wszystkie białe produkty w swoim markecie. Tak właśnie w roku 1878 zapoczątkował efekt „Białego Miesiąca”, który stał się na tyle korzystny, że wyprzedaże kontynuowano w kolejnych latach. Z czasem tradycja rozprzestrzeniła się po świecie i dotarła także do Polski.

Co znajdziemy na wyprzedażach?

W tym roku zimowe promocje przebiegają w nieco innej formie. Zakupy głównie robimy online albo swoją energię zakupową kierujemy na otwarte markety. Tam z okazji „białego miesiąca” znajdziemy poduszki, koce, ręczniki i kołdry, wszystko wysokiej jakości i w przystępnych cenach. Jeśli zastanawiasz się nad odświeżeniem sypialni i poprawieniem jakości snu, właśnie teraz jest najlepszy moment, aby tego dokonać. W atrakcyjnych cenach możemy zakupić między innymi śnieżnobiałą, miękką kołdrę z linii Antibacterial marki Wendre, która została wykonana ze specjalnych włókien ANTIBACT™. Minimalizują one rozwój roztoczy oraz produkowanych przez nie alergenów i działają przeciwbakteryjnie. Albo tekstylia sypialniane z linii BLOMMENSLYST, która dzięki minimalistycznemu, kwiatowemu motywowi wprowadzi do wnętrza sypialni przytulny charakter. Wypełnienie kołder i poduszek Blommenslyst wykonane jest z włókien HCS, które wzbogacone silikonem, utrzymują odpowiednią sprężystość kołdry i nie zbijają się podczas użytkowania. Te i inne produkty od marki Wendre z rabatem aż do 70% znajdziemy w sklepach E.Leclerc, Carrefour, Auchan, Makro czy Selgros.

Co wyróżnia dobrą poduszkę i kołdrę?

Producenci kołder i poduszek tworzą swoje produkty tak by służyły nam na lata. Wendre zwraca również bardzo dużą uwagę na jakość i komfort snu, ale także na łatwość zachowania higieny produktów. Dlatego też nadają się one do prania w zwykłej pralce domowej, a wszystkie niezbędne informacje dotyczące użytkowania tekstyliów umieszczane są na metce każdego z nich. Warto pamiętać, że kołdry i poduszki powinniśmy prać około 2 razy w roku.

Przy wyborze poduszki bądź kołdry warto też zwrócić uwagę na materiał i sposób produkcji. Czy wiedziałeś, że dzięki zakupowi linii Eko marki Wendre możesz zadbać o naszą planetę? Została ona w całości wykonana z materiałów pochodzących z recyklingu.

Tekstylia sypialniane od Wendre są wyrobami medycznymi. Oznacza to, że produkty zostały wielokrotnie przetestowane, nie zawierają szkodliwych zdrowiu składników oraz są odpowiednie do użytkowania przez dzieci, alergików i osoby o wrażliwej skórze. Zadbajmy więc o siebie i naszą planetę od początku roku!

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Schody, które wyglądają na lekkie jak piórko! Biuro prasowe
2024-04-25 | 15:35

Schody, które wyglądają na lekkie jak piórko!

                 Choć są zbudowane z ciężkich betonowych stopni, wydają się niesłychanie lekkie, tak jakby
Dom Zwycięzcy konkursu Paradyż Designers na 62. edycji Salone del Mobile Milano
2024-04-25 | 12:10

Zwycięzcy konkursu Paradyż Designers na 62. edycji Salone del Mobile Milano

Tegoroczne wiosenne spotkanie z designem właśnie dobiegło końca. 62. edycja Salone del Mobile Milano była pod wieloma względami rekordowa. Wydarzenie, w którym wzięło udział ponad
Dom Z nutką vintage
2024-04-25 | 10:40

Z nutką vintage

Właściciele mieszkania to miłośnicy dobrego designu z dawnych lat i sztuki. W ich nowym wnętrzu łączą się ze sobą zimne beże, drewno i naturalne tkaniny, stając się doskonałym tłem

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.