Błogie Błonie | Dom pod Wrocławiem | Od strony Leśnicy
Nowoczesne i komfortowe domy w zabudowie bliźniaczej.
Dom w cenie mieszkania!
Możliwość wykończenia pod klucz.
Tuż pod Wrocławiem (od strony Leśnicy) w miejscowości Błonie k. Lutyni powstaje nowe osiedle domów w zabudowie bliźniaczej. Świetna lokalizacja: 10 km do lotniska, 13 km do autostrady A8.
Dom o powierzchni całkowitej 155 m2 (powierzchnia użytkowa 120,12 m2) w stanie deweloperskim o podwyższonym standardzie.
Standard wykończenia:
- ściany: pustak ceramiczny 25 cm
- ocieplenie 15 cm
- ogrzewanie: podłogowe
- piec gazowy: dwufunkcyjny
- kostka brukowa przed domem
- instalacje: elektryczna, CO
- okablowanie do instalacji alarmowej
- kominek z wkładem
- parapety wewnętrzne i zewnętrzne
- tynki
- posadzki
- okna marki Oknoplast
- drzwi antywłamaniowe
- dachówka ceramiczna Creaton
PARTER | CZĘŚĆ DZIENNA
Salon z jadalną___37 m2
Kuchnia_______ 10 m2
Wiatrołap______5,3 m2
Kotłownia______5,4 m2
WC__________ 1 m2
Klatka schodowa_ 2,3 m2
Razem: 60,33 m2
PIĘTRO | CZĘŚĆ SYPIALNA
Pokój 1____13 m2
Pokój 2____12,8 m2
Pokój 3_____21,3 m2
Korytarz_____4,3 m2
Klatka schodowa_ 2,3 m2
Razem: 59,79 m2
Wysokość kondygnacji:
- parter 2,8 m2
- piętro 2,6 m2
2 miejsca postojowe + możliwość dobudowania garażu o powierzchni 20 m2!
Powierzchnie działek od 250 m2 do 430 m2.
Zakończenie budowy: koniec czerwca 2021 r.
www.twojenieruchomosci.expert
![Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1068143937,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024
![Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit](/files/_uploaded/glownekonf_1952727664,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
![„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!](/files/_uploaded/glownekonf_1305400198,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Psychologia
![](/files/1922771799/luna-alive-foto-ramka,w_274,_small.jpg)
Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie
Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.
Handel
W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów
![](/files/1922771799/zywnosc-ekologiczna-foto,w_133,r_png,_small.png)
Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.
Podróże
Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych
![](/files/1922771799/carlos-wakacje-foto,w_133,_small.jpg)
Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.