Komunikaty PR

Candy prezentuje innowacyjną pralkę o najwyższej klasie energetycznej A!

2021-04-29  |  17:30
Biuro prasowe

Jak najmniejszy pobór energii z sieci ma ogromne znaczenie zarówno dla użytkowników sprzętu AGD, którzy chcą zaoszczędzić, jak i dla osób, które chcą zmniejszyć swój ślad węglowy. Z pomocą przychodzi firma Candy oferując pralkę RapidO RO1484DWMCRE/1-S o najwyższej klasie energetycznej A, która oferuje aż 9 szybkich programów prania, w tym program Higiena+, który zapewnia skuteczną dezynfekcję w zaledwie 59 minut.

Od 1 marca 2021 roku, zgodnie z rozporządzeniem unijnym, obowiązują w Polsce nowe zasady etykietowania energetycznego urządzeń AGD i produkty są teraz oznaczane wyłącznie w skali od A do G, bez „plusów”. Zmiana ta była konieczna, ponieważ brakowało już skali dla urządzeń o najwyższej efektywności energetycznej, a dodawanie kolejnych plusów do „A” stawało się nieczytelne. Tak więc teraz, według nowej skali, najwyższą efektywność energetyczną oznacza klasa A. I taką właśnie klasę posiada innowacyjna pralka Candy RapidO RO1484DWMCRE/1-S.

Pralka Candy posiada 16 programów prania, w tym aż 9 programów szybkich, które trwają mniej niż godzinę i pozwalają wybrać idealne parametry prania do każdego typu naszej garderoby. Jednym z nich jest – bardzo potrzebny w obecnych czasach podwyższonej troski o czystość i higienę – program prania w 60°C, Higiena+, gwarantujący perfekcyjną dezynfekcję i głębokie czyszczenie ubrań w zaledwie 59 minut. W pralce Candy bezpiecznie wypierzemy także nawet najbardziej delikatne tkaniny, takie jak jedwab, czy wełna. Nie musimy się już bać, że stracą one kształt czy rozmiar – gwarantuje to certyfikat Woolmark.

Urządzenie oferuje też wiele innowacyjnych funkcji. Jedną z nich jest Easy Iron, dzięki której wyprasujemy nasze ubrania łatwiej i w krótszym czasie, co zapewne ucieszy osoby, które nie przepadają za prasowaniem. Technologia Mix Power System+ pozwala z kolei na usunięcie trudnych zabrudzeń w niskiej temperaturze (nawet 20°C). Detergent jest najpierw rozpuszczany w wodzie i dopiero taka mieszanka jest dozowana bezpośrednio na ubrania, przez co skuteczniej usuwa nawet silne zabrudzenia. Przydatnym rozwiązaniem jest także funkcja KG Detector, która dostosowuje ilość wody do wsadu umieszczonego w pralce i automatycznie oblicza czas cyklu oraz ilość obrotów wirowania potrzebne do dokładnego wyprania odzieży, oszczędzając przy tym czas i energię.

A gdy zapomnimy dorzucić do prania skarpetkę czy ulubiony t-shirt, nic nie stoi na przeszkodzie, by w trakcie prania zatrzymać pralkę. Wystarczy wcisnąć pauzę, otworzyć bęben, dorzucić zapomnianą rzecz, po czym można bezpiecznie kontynuować proces prania.

Warto także podkreślić, że pralka Candy RapidO RO1484DWMCRE/1-S wyróżnia się dużym załadunkiem 8 kg oraz eleganckim designem i wygodą obsługi. Wysoko umieszczony, duży otwór drzwiowy znacznie ułatwia wkładanie i wyjmowanie ubrań z bębna, co jest szczególnie pomocne, gdy pierzemy ciężkie zasłony czy koce. Użytkownicy docenią także łatwe sterowanie za pomocą czytelnego wyświetlacza oraz unikalnego, elektronicznego panelu sterowania umiejscowionego w obrębie drzwi pralki.

Firma Candy wyposażyła też pralkę w moduł wi-fi, który umożliwia sterowanie za pomocą smartfona. Dedykowana aplikacja Simply-FI pozwala wykonać zdalnie wiele czynności: sprawdzić stan pracy urządzenia, tworzyć własne programy prania, monitorować stan techniczny sprzętu, czy sprawdzić porady na temat najlepszej pielęgnacji tkanin.

Pralka Candy RapidO ROW4964DXH\1-S została wyposażona w niezwykle trwały i cichy silnik inwerterowy. Dzięki temu urządzenie jest wydajne i energooszczędne. Niewątpliwym jego atutem jest także 10 lat gwarancji na silnik.

Więcej informacji o pralce Candy: https://www.candy.pl/pl_PL/produkty/pranie-suszenie/pralki-ladowane-od-frontu/-/catalog/31010420/ro1484dwmcre-1-s

Dostępność i cena

Pralka Candy RapidO ROW4964DXH\1-S dostępna jest w sieci sklepów RTV EURO AGD w cenie 1699 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:15

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.