Ceramika Geberit według Antonio Citterio
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Jaka powinna być łazienka? Przede wszystkim funkcjonalna, komfortowa, z optymalnie zaaranżowaną i wykorzystaną przestrzenią oraz łatwa do utrzymania w czystości. Poza tym powinna być też ponadczasowa. W jej przypadku trudno ulegać sezonowej modzie. Zazwyczaj remont łazienki przeprowadzamy nie częściej niż co kilka, a nawet kilkanaście lat. Dlatego wybierając wyposażenie koniecznie należy zadbać o urządzenia najwyższej jakości, wyróżniające się nie tylko formą, ale też trwałością. Takie możliwości daje ceramika Geberit, która jest liderem pod względem technologii sanitarnej, wzornictwa i innowacyjnych funkcji. Szeroki wybór produktów ceramiki łazienkowej tego producenta daje ogromne możliwości w projektowaniu. Szczególne miejsce zajmuje seria Geberit Citterio.
Antonio Citterio dla Geberit
Kolekcję zaprojektował Antonio Citterio, uznany włoski architekt i designer, który współpracuje z takimi markami jak Vitra, B&B Italia, Flos czy Kartell. Wzornictwo, jakie tworzy ten utytułowany projektant, jest ponadczasowe i bardzo eleganckie. Po mistrzowsku łączy funkcjonalność z niebanalną formą. Nie interesują go chwila czy moda, ale to, jak dany przedmiot będzie się sprawdzał przez lata użytkowania. Zaprojektowane przez niego produkty pozostają nieprzemijające i wciąż aktualne. Taka też jest kolekcja Geberit Citterio – oryginalna, a zarazem niezwykle elegancka i pozostająca zawsze na czasie.
Ceramika z najwyższej półki
Ceramikę Geberit zaprojektowaną przez Antonio Citterio cechuje unikatowe wzornictwo – nietypowe kształty i wyjątkowe materiały. W kolekcji są dostępne dwa modele umywalek nablatowych – jeden w formie misy o miękkiej linii, drugi z zewnątrz prosty, geometryczny, z szerokimi rantami. Niewidoczne przelewy i zintegrowane, ceramiczne osłony odpływów dodają im elegancji. Powierzchnia umywalek jest wyjątkowo gładka, dzięki czemu łatwo utrzymać je w czystości. Oba modele wspaniale wpisują się w nowoczesne wnętrza.
W serii dostępne są także toalety i bidety z ukrytymi mocowaniami, o obłym kształcie i gładkiej powierzchni wykończonej specjalnym szkliwem KeraTect. Poza tym bezkrawędziowe produkty Geberit Rimfree są pozbawione zakamarków, w których zwykle gromadzą się wszelkie zanieczyszczenia.
Geometryczne formy mebli
Meble łazienkowe oferowane w ramach Geberit Citterio są idealnym uzupełnieniem serii. Ich geometryczne formy wspaniale współgrają z organicznymi kształtami ceramiki Geberit. Dostępne są w dwóch wersjach drewnianego wykończenia: dąb beżowy i dąb szaro-brązowy, ze szklanymi frontami i szarobrązowymi korpusami. Przestrzeń szuflad jest doskonale zorganizowana, co gwarantuje odpowiednią ilość miejsca do przechowywania kosmetyków i innych akcesoriów, które chcemy mieć w zasięgu ręki.
Geberit Citterio zachwyca pod każdym względem. Stanowi idealne połączenie kształtów i materiałów. To subtelne, włoskie wzornictwo na najwyższym poziomie.
Warto podkreślić, że do pierwszej - i jak dotąd jedynej - wizyty w naszym kraju Antonio Citterio skłonili przedstawiciele firmy KOŁO, którzy dążyli do tego, aby najnowsze trendy w światowym wzornictwie były regularnie prezentowane i wdrażane na polskim rynku. Zwieńczeniem współpracy między producentem, a projektantem była m.in. zachwycająca subtelną elegancją i precyzją wykonania kolekcja KOŁO EGO. Podczas pobytu Citterio w Polsce wykłady z jego udziałem na ul. Myśliwieckiej oraz na skwerze Hoovera w Warszawie przyciągnęły tłumy słuchaczy: architektów i studentów.
Więcej informacji na www.geberit.pl
Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,9 mld franków szwajcarskich w 2017 roku zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).
Antonio Citterio – włoski projektant, urodzony w 1950 roku w mieście Meda. Studiował na wydziale architektury w Mediolanie. Swoje pierwsze biuro otworzył w wieku 22 lat. W latach 1987-1996 współpracował z projektantem Terrym Dawnem, natomiast w 1999 wraz z Patricią Viel założył studio Antonio Citterio i Partnerzy, które od 2009 roku funkcjonuje pod nazwą Antonio Citterio Patricia Viel and Partners. Studio zajmuje się projektowaniem z zakresu architektury i urbanistyki, planowania biur i salonów, przestrzeni wystawienniczych, a także produktów użytkowych dla wielu znanych, światowych marek.
![Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1068143937,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024
![Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit](/files/_uploaded/glownekonf_1952727664,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
![„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!](/files/_uploaded/glownekonf_1305400198,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Psychologia
![](/files/1922771799/luna-alive-foto-ramka,w_274,_small.jpg)
Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie
Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.
Handel
W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów
![](/files/1922771799/zywnosc-ekologiczna-foto,w_133,r_png,_small.png)
Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.
Podróże
Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych
![](/files/1922771799/carlos-wakacje-foto,w_133,_small.jpg)
Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.