Komunikaty PR

Ceramika Geberit według Antonio Citterio

2021-03-08  |  15:10
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Do pobrania jpg ( 0.26 MB )

Jaka powinna być łazienka? Przede wszystkim funkcjonalna, komfortowa, z optymalnie zaaranżowaną i wykorzystaną przestrzenią oraz łatwa do utrzymania w czystości. Poza tym powinna być też ponadczasowa. W jej przypadku trudno ulegać sezonowej modzie. Zazwyczaj remont łazienki przeprowadzamy nie częściej niż co kilka, a nawet kilkanaście lat. Dlatego wybierając wyposażenie koniecznie należy zadbać o urządzenia najwyższej jakości, wyróżniające się nie tylko formą, ale też trwałością. Takie możliwości daje ceramika Geberit, która jest liderem pod względem technologii sanitarnej, wzornictwa i innowacyjnych funkcji. Szeroki wybór produktów ceramiki łazienkowej tego producenta daje ogromne możliwości w projektowaniu. Szczególne miejsce zajmuje seria Geberit Citterio.

Antonio Citterio dla Geberit

Kolekcję zaprojektował Antonio Citterio, uznany włoski architekt i designer, który współpracuje z takimi markami jak Vitra, B&B Italia, Flos czy Kartell. Wzornictwo, jakie tworzy ten utytułowany projektant, jest ponadczasowe i bardzo eleganckie. Po mistrzowsku łączy funkcjonalność z niebanalną formą. Nie interesują go chwila czy moda, ale to, jak dany przedmiot będzie się sprawdzał przez lata użytkowania. Zaprojektowane przez niego produkty pozostają nieprzemijające i wciąż aktualne. Taka też jest kolekcja Geberit Citterio – oryginalna, a zarazem niezwykle elegancka i pozostająca zawsze na czasie.

Ceramika z najwyższej półki

Ceramikę Geberit zaprojektowaną przez Antonio Citterio cechuje unikatowe wzornictwo – nietypowe kształty i wyjątkowe materiały. W kolekcji są dostępne dwa modele umywalek nablatowych – jeden w formie misy o miękkiej linii, drugi z zewnątrz prosty, geometryczny, z szerokimi rantami. Niewidoczne przelewy i zintegrowane, ceramiczne osłony odpływów dodają im elegancji. Powierzchnia umywalek jest wyjątkowo gładka, dzięki czemu łatwo utrzymać je w czystości. Oba modele wspaniale wpisują się w nowoczesne wnętrza.

W serii dostępne są także toalety i bidety z ukrytymi mocowaniami, o obłym kształcie i gładkiej powierzchni wykończonej specjalnym szkliwem KeraTect. Poza tym bezkrawędziowe produkty Geberit Rimfree są pozbawione zakamarków, w których zwykle gromadzą się wszelkie zanieczyszczenia.

Geometryczne formy mebli

Meble łazienkowe oferowane w ramach Geberit Citterio są idealnym uzupełnieniem serii. Ich geometryczne formy wspaniale współgrają z organicznymi kształtami ceramiki Geberit. Dostępne są w dwóch wersjach drewnianego wykończenia: dąb beżowy i dąb szaro-brązowy, ze szklanymi frontami i szarobrązowymi korpusami. Przestrzeń szuflad jest doskonale zorganizowana, co gwarantuje odpowiednią ilość miejsca do przechowywania kosmetyków i innych akcesoriów, które chcemy mieć w zasięgu ręki.

Geberit Citterio zachwyca pod każdym względem. Stanowi idealne połączenie kształtów i materiałów. To subtelne, włoskie wzornictwo na najwyższym poziomie.

Warto podkreślić, że do pierwszej - i jak dotąd jedynej - wizyty w naszym kraju Antonio Citterio skłonili przedstawiciele firmy KOŁO, którzy dążyli do tego, aby najnowsze trendy w światowym wzornictwie były regularnie prezentowane i wdrażane na polskim rynku. Zwieńczeniem współpracy między producentem, a projektantem była m.in. zachwycająca subtelną elegancją i precyzją wykonania kolekcja KOŁO EGO. Podczas pobytu Citterio w Polsce wykłady z jego udziałem na ul. Myśliwieckiej oraz na skwerze Hoovera w Warszawie przyciągnęły tłumy słuchaczy: architektów i studentów.

Więcej informacji na www.geberit.pl

Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,9 mld franków szwajcarskich w 2017 roku zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).

Antonio Citterio – włoski projektant, urodzony w 1950 roku w  mieście Meda. Studiował na wydziale architektury w Mediolanie. Swoje pierwsze biuro otworzył w wieku 22 lat. W latach 1987-1996 współpracował z  projektantem Terrym Dawnem, natomiast w 1999 wraz z Patricią Viel założył studio Antonio Citterio i Partnerzy, które od 2009 roku funkcjonuje pod nazwą Antonio Citterio Patricia Viel and Partners. Studio zajmuje się projektowaniem z zakresu architektury i urbanistyki, planowania biur i salonów, przestrzeni wystawienniczych, a także produktów użytkowych dla wielu znanych, światowych marek.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.