Cersanit przedstawia nowe kolekcje łazienkowe w formacie 30x60
Cersanit stale aktualizuje swoje portfolio nietuzinkowych i inspirujących kolekcji. Każdy projekt tworzony jest na filarach wieloletniej tradycji oraz nowoczesnych rozwiązań, a efekt końcowy zawsze zaskakuje. Marka Cersanit chcąc stale proponować swoim klientom świeże i wyjątkowe rozwiązania wprowadza do portfolio nowe kolekcje płytek w popularnym formacie 30x60. Swoją premierę mają także dwa zupełnie nowe szkliwa – PEARL i SUPER MATT.
Kolekcje płytek stworzone dla Ciebie
Marka Cersanit przedstawia nową ofertę kolekcji łazienkowych w popularnym formacie 30x60. Znajdziemy w niej wyjątkowo inspirujące propozycje, które rozkochają w sobie wszystkich fanów designu i najnowszych trendów wnętrzarskich. Nowe propozycje Cersanit to gwarancja zaskakujących rozwiązań i odważnych stylizacji. Dzięki rozszerzeniu oferty, marka uzupełniła dostępny wachlarz aranżacji, odpowiadając na poszukiwane przez Konsumenta inspiracje w różnorodnych stylach. Wśród wszechstronnych kolekcji płytek, swoich ulubieńców znajdą zarówno amatorzy klasyki, jak i szukający nowoczesnych rozwiązań do swojej unikalnej przestrzeni. Dekoracyjne wzory i kolory odzwierciedlą to, co najbardziej intrygujące, a nieoczywiste struktury nadadzą wnętrzu wyjątkowego charakteru. Nawet klasyczne barwy, jak biele, szarości czy połączenia z drewnem do odkrycia są w zupełnie nowej odsłonie.
- Klienci po naszych nowych kolekcjach mogą spodziewać się odważnych, ale zarazem nienachalnych wzorniczo płytek. Oferta jest pełna niespodzianek, intrygujących rozwiązań i charakteru. Znajdziemy tu również nowe struktury, które projektujemy sami - co daje nam gwarancję niepowtarzalności i oryginalności na naszym rynku. Szerokie spektrum barw - od bieli i lubianych szarości po turkusowe tony. Ważną częścią kolekcji są przede wszystkim debiutujące szkliwa PEARL i SUPER MATT. Pojawiły się one po raz pierwszy w ofercie Cersanit i otwierają zupełnie nowe możliwości. Zachęcam do odkrywania wszystkich propozycji i tworzenia swoich łazienek marzeń. – mówi Marcelina Skupińska – autorka nowych wdrożeń 30x60 marki Cersanit.
Wśród nowych kolekcji łazienkowych od Cersanit w formacie 30x60 znajdziemy szeroki wachlarz propozycji. Gresy FARA zaskakują subtelnym urokiem barw i kształtów tworząc wyjątkową harmonię w całym pomieszczeniu. Połyskujące na płytkach w świetle elementy dekoracyjne dodatkowo pogłębiają nastrojową atmosferę, a organiczny charakter całości jeszcze mocniej podkreśli drewnopodobna podłoga, która nawiązuje do naturalnego wydźwięku kolekcji. Gresy HERRA wyróżnia efektowne połączenie industrialnej surowości z klasyką francuskiego designu. To propozycja, która zachwyci każdego. Płytki DEKORINA natomiast definiuje oryginalność uzyskana dzięki potędze koloru. Tu przyciąga mocny akcent kolorystyczny w szlachetnym odcieniu głębokiego turkusu, a niepowtarzalny charakter płytek dodatkowo podkreślają wyraziste motywy przetartego betonu oraz nieregularny, geometryczny motyw patchworka. Kolekcja SAFINA to Art Deco przeniesione do XXI w. Ponadczasowa klasyczna biel matowych płytek wpasuje się w wystrój każdego wnętrza, a dekoracyjny motyw inserto to gwarancja zaskakującego efektu. Niezwykle interesującą kolekcją jest też ARCE - czyli idealna propozycja do budowania odważnych i oryginalnych aranżacji. Przykuwa ona wzrok nieskazitelną bielą przełamaną intrygującymi czarnymi żyłkami. Dodatkowo błyszczące wykończenie powierzchni napełni przestrzeń nutą elegancji i prestiżu. To kolekcja, gwarantująca wyjątkowy wyraz wnętrza, który oczaruje każdego naszego gościa. Te i inne rozwiązania od Cersanit pozwolą Ci stworzyć łazienkę swoich marzeń! Odkryj wszystkie nowe kolekcje, jakie proponuje marka i zakochaj się w nich już dziś!
Nowe szkliwo – po raz pierwszy w ofercie!
Już teraz w ofercie Cersanit na odkrycie czekają też dwa zupełnie nowe szkliwa – PERAL (perłowe) oraz SUPER MATT (wyjątkowo matowe). Oba dostępne w bieli. Szkliwo PEARL o dwóch strukturach przypomina delikatny, lśniący aksamit, który intrygująco rozprasza światło nadając wnętrzu dynamiki oraz charakterystycznej, wyjątkowej energii. Dodatkowo optycznie powiększa pomieszczenie. Szkliwo SUPER MATT zaskakuje efektem elegancji i surowości, który docenią zwolennicy nowoczesnych aranżacji. Geometryczna struktura zaskakuje tu mocnym wykończeniem, idealnie podkreślając indywidualny klimat wnętrza.
Szkliwo PEARL znajdziemy w kolekcji UNA WHITE PEARL od Cersanit. Propozycja z płytką strukturalną Coreset Structure to połączenie ponadczasowej klasycznej białej kolorystyki z harmonijnym motywem na wzór jodełki chevron. Kolekcja oferuje elegancką, lśniącą powierzchnię przywodzącą na myśl lekki aksamit. Struktura Manver natomiast, dostarcza naszej łazience intrygi poprzez zaskakujący asymetryczny motyw w stylu morskich fal, tworząc perfekcyjnie uzupełniające się stylistycznie zestawienie. Odkryj kolekcję UNA WHITE PEARL i wykorzystaj moc perłowej doskonałości w swojej łazience!
Sięgając po kolekcję UNA WHITE SUPER MATT odkrywamy nowe szkliwo SUPER MATT. To propozycja, która zaskakuje nowoczesnością w najczystszej postaci. Idealnie wpasuje się w gusta fanów surowego modernistycznego stylu. Kolekcja to minimalistyczna i oszczędna w formie propozycja, gdzie subtelna biel płytek i mocne matowe wykończenie idealnie podkreślą klimat wnętrza, a geometryczna struktura dodatkowo uwypukli charakter całości. Dekoracyjny motyw nieregularnej bryły tworzy efekt trójwymiarowości, nadając pomieszczeniu głębi. Dodatkowo będzie pięknie prezentować się w akompaniamencie luster oraz srebrnych elementów.
Już teraz sprawdź wszystkie nowości z katalogu marki Cersanit w formacie 30x60 i zrealizuj swój wymarzony projekt.
Więcej o kolekcjach:
www.cersanit.com.pl
![Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1068143937,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024
![Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit](/files/_uploaded/glownekonf_1952727664,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
![„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!](/files/_uploaded/glownekonf_1305400198,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Psychologia
![](/files/1922771799/luna-alive-foto-ramka,w_274,_small.jpg)
Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie
Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.
Handel
W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów
![](/files/1922771799/zywnosc-ekologiczna-foto,w_133,r_png,_small.png)
Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.
Podróże
Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych
![](/files/1922771799/carlos-wakacje-foto,w_133,_small.jpg)
Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.