Komunikaty PR

CES 2021: Personalizowane lodówki Samsung BESPOKE

2021-01-08  |  12:00
Biuro prasowe

Spersonalizowane lodówki BESPOKE, które idealnie pasują do nowoczesnych kuchni, będą dostępne na kolejnych rynkach, w tym m.in. w Polsce, Niemczech, Włoszech. Podczas targów CES 2021 po raz pierwszy zostanie również zaprezentowane nowe urządzenie z linii BESPOKE – innowacyjna lodówka 4-Door Flex, która swoją premierę będzie miała na rynku amerykańskim.

Nowe urządzenia w portfolio Samsung odzwierciedlają to, jak zmienił się sposób spędzania czasu w naszych domach. Nie są one już tylko miejscem odpoczynku – stały się połączeniem biura, szkoły, restauracji i centrum rozrywki. Samsung reinterpretuje funkcjonalność urządzeń i ich rolę w naszym życiu, czego efektem są elastyczne, modułowe lodówki BESPOKE, które wyznaczają nowy standard personalizacji wnętrz w zgodzie z indywidualnym stylem i potrzebami.

Design na miarę zmieniających się potrzeb

 Lodówki BESPOKE pozwalają stworzyć produkt dopasowany do konkretnego użytkownika i jego potrzeb. To zupełnie nowa propozycja wśród kategorii urządzeń chłodniczych. Ich wyróżnikiem jest personalizowany design, który pozwala na zabawę kolorami, fakturami i modułami. Urządzenia dostępne są z wykończeniem ze szkła lub stali oraz w ośmiu opcjach kolorystycznych: m.in. Grey Glass (szare szkło), Sky Blue Glass (niebieskie szkło), Navy Steel (granatowa stal), Champagne Steel (szampańska stal), Matte Black Steel (czarna matowa stal), Navy Glass (granatowe szkło), White Glass (białe szkło) oraz Rose Pink Glass (różowe szkło). Dzięki smukłym liniom i nowoczesnemu designowi z charakterystycznymi płaskimi panelami frontowymi i uchwytami w formie wgłębień, lodówki BESPOKE idealnie pasują do kuchni w każdym stylu.

W ramach linii BESPOKE zaprezentowane zostanie również jednodrzwiowa zamrażarka Column Mount Freezer oraz lodówka z dolnym zamrażalnikiem Bottom Mount Freezer, umożliwiające modułową konfigurację, którą można rozbudowywać tak, by idealnie pasowała do danej przestrzeni.

– Ponieważ rodziny spędzają teraz więcej czasu w domu – a tym samym także w jego sercu, czyli w kuchni – więcej inwestują w urządzenia, które mogą dostosować do swoich potrzeb i preferencji. Dokładnie to oferują nasze lodówki BESPOKE – mówi John Herrington, Senior Vice President, General Manager of Home Appliances. – można spersonalizować ich wygląd zewnętrzny, wybierając kolor, materiał i wykończenie, które będą pasowały do stylistyki danej kuchni. Można też dostosować ich wnętrze za sprawą składanych szuflad i innych wygodnych rozwiązań.

4-Door Flex – elastyczność w przechowywaniu żywności

Nowość w linii BESPOKE – Lodówka 4-Door Flex, wyróżnia się nowym rozwiązaniem Beverage Center™ ukrytym we wewnętrzu lewych, górnych drzwiczek. Zapewnia ono szybki dostęp do napojów na dwa sposoby – za pomocą wewnętrznego dozownika filtrowanej wody oraz wbudowanego dzbanka na wodę AutoFill. Zawartość dzbanka jest automatycznie uzupełniana świeżą, filtrowaną wodą, użytkownik ma też możliwość łatwego nadania jej dowolnego smaku. Lodówkę wyposażono ponadto w rozwiązanie Dual Ice Maker, czyli kostkarkę, która mrozi kostki lodu w dwóch rozmiarach, dzięki czemu szybciej można schłodzić napój.

Lodówka 4-Door Flex wyposażona jest też w udoskonaloną strefę FlexZone™ – przestrzeń mogącą służyć zamiennie jako chłodziarka lub zamrażarka. Dzięki temu użytkownicy mają możliwość dostosowania urządzenia do swoich potrzeb i przechowywanych w danym momencie produktów. Strefa FlexZone™ oferuje pięć ustawień temperatury: mrożenie, delikatne mrożenie, mięso/ryby, owoce/warzywa oraz napoje. Do tego Flex Crisper™ umożliwia przechowywanie mięsa i ryb w optymalnej temperaturze, a Crisper+™ zapewnia długotrwałą świeżość owoców i warzyw.

W 2021 r. Samsung rozszerzy dostępność lodówek BESPOKE. W tym roku poza Stanami Zjednoczonymi wybrane urządzenia z tej serii będzie można kupić także w Polsce w wersji jednodrzwiowej oraz tradycyjnej z zamrażalnikiem na dole, a także na innych rynkach europejskich.

Więcej informacji o lodówkach BESPOKE będzie dostępnych na wirtualnej wystawie Samsung podczas tragów CES w dniach 11–14 stycznia. Natomiast więcej o najnowszych urządzeniach Samsung znaleźć można na stronie: https://www.samsung.com/us/explore/experiences/ces2021.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.