Komunikaty PR

CES 2021: Personalizowane lodówki Samsung BESPOKE

2021-01-08  |  12:00
Biuro prasowe

Spersonalizowane lodówki BESPOKE, które idealnie pasują do nowoczesnych kuchni, będą dostępne na kolejnych rynkach, w tym m.in. w Polsce, Niemczech, Włoszech. Podczas targów CES 2021 po raz pierwszy zostanie również zaprezentowane nowe urządzenie z linii BESPOKE – innowacyjna lodówka 4-Door Flex, która swoją premierę będzie miała na rynku amerykańskim.

Nowe urządzenia w portfolio Samsung odzwierciedlają to, jak zmienił się sposób spędzania czasu w naszych domach. Nie są one już tylko miejscem odpoczynku – stały się połączeniem biura, szkoły, restauracji i centrum rozrywki. Samsung reinterpretuje funkcjonalność urządzeń i ich rolę w naszym życiu, czego efektem są elastyczne, modułowe lodówki BESPOKE, które wyznaczają nowy standard personalizacji wnętrz w zgodzie z indywidualnym stylem i potrzebami.

Design na miarę zmieniających się potrzeb

 Lodówki BESPOKE pozwalają stworzyć produkt dopasowany do konkretnego użytkownika i jego potrzeb. To zupełnie nowa propozycja wśród kategorii urządzeń chłodniczych. Ich wyróżnikiem jest personalizowany design, który pozwala na zabawę kolorami, fakturami i modułami. Urządzenia dostępne są z wykończeniem ze szkła lub stali oraz w ośmiu opcjach kolorystycznych: m.in. Grey Glass (szare szkło), Sky Blue Glass (niebieskie szkło), Navy Steel (granatowa stal), Champagne Steel (szampańska stal), Matte Black Steel (czarna matowa stal), Navy Glass (granatowe szkło), White Glass (białe szkło) oraz Rose Pink Glass (różowe szkło). Dzięki smukłym liniom i nowoczesnemu designowi z charakterystycznymi płaskimi panelami frontowymi i uchwytami w formie wgłębień, lodówki BESPOKE idealnie pasują do kuchni w każdym stylu.

W ramach linii BESPOKE zaprezentowane zostanie również jednodrzwiowa zamrażarka Column Mount Freezer oraz lodówka z dolnym zamrażalnikiem Bottom Mount Freezer, umożliwiające modułową konfigurację, którą można rozbudowywać tak, by idealnie pasowała do danej przestrzeni.

– Ponieważ rodziny spędzają teraz więcej czasu w domu – a tym samym także w jego sercu, czyli w kuchni – więcej inwestują w urządzenia, które mogą dostosować do swoich potrzeb i preferencji. Dokładnie to oferują nasze lodówki BESPOKE – mówi John Herrington, Senior Vice President, General Manager of Home Appliances. – można spersonalizować ich wygląd zewnętrzny, wybierając kolor, materiał i wykończenie, które będą pasowały do stylistyki danej kuchni. Można też dostosować ich wnętrze za sprawą składanych szuflad i innych wygodnych rozwiązań.

4-Door Flex – elastyczność w przechowywaniu żywności

Nowość w linii BESPOKE – Lodówka 4-Door Flex, wyróżnia się nowym rozwiązaniem Beverage Center™ ukrytym we wewnętrzu lewych, górnych drzwiczek. Zapewnia ono szybki dostęp do napojów na dwa sposoby – za pomocą wewnętrznego dozownika filtrowanej wody oraz wbudowanego dzbanka na wodę AutoFill. Zawartość dzbanka jest automatycznie uzupełniana świeżą, filtrowaną wodą, użytkownik ma też możliwość łatwego nadania jej dowolnego smaku. Lodówkę wyposażono ponadto w rozwiązanie Dual Ice Maker, czyli kostkarkę, która mrozi kostki lodu w dwóch rozmiarach, dzięki czemu szybciej można schłodzić napój.

Lodówka 4-Door Flex wyposażona jest też w udoskonaloną strefę FlexZone™ – przestrzeń mogącą służyć zamiennie jako chłodziarka lub zamrażarka. Dzięki temu użytkownicy mają możliwość dostosowania urządzenia do swoich potrzeb i przechowywanych w danym momencie produktów. Strefa FlexZone™ oferuje pięć ustawień temperatury: mrożenie, delikatne mrożenie, mięso/ryby, owoce/warzywa oraz napoje. Do tego Flex Crisper™ umożliwia przechowywanie mięsa i ryb w optymalnej temperaturze, a Crisper+™ zapewnia długotrwałą świeżość owoców i warzyw.

W 2021 r. Samsung rozszerzy dostępność lodówek BESPOKE. W tym roku poza Stanami Zjednoczonymi wybrane urządzenia z tej serii będzie można kupić także w Polsce w wersji jednodrzwiowej oraz tradycyjnej z zamrażalnikiem na dole, a także na innych rynkach europejskich.

Więcej informacji o lodówkach BESPOKE będzie dostępnych na wirtualnej wystawie Samsung podczas tragów CES w dniach 11–14 stycznia. Natomiast więcej o najnowszych urządzeniach Samsung znaleźć można na stronie: https://www.samsung.com/us/explore/experiences/ces2021.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Proste przyjemności na zimowe wieczory Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:40

Proste przyjemności na zimowe wieczory

Zima to idealna pora na spędzanie długich wieczorów w domu w „przytulny” sposób. Wygodne ubranie, pyszny rozgrzewający napój, nieskomplikowana rozrywka - to
Dom Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
2024-12-27 | 01:00

Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie

Zbliża się Sylwester – czas zabawy, podróży i odpoczynku. Jednak podczas naszej nieobecności dom i posesja mogą stać się łatwym celem dla złodziei. Jak skutecznie
Dom Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?
2024-12-24 | 00:21

Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?

Czy łazienka może być modna i ponadczasowa jednocześnie? Kluczem do takiego efektu jest odpowiednia paleta barw, która łączy w sobie harmonię, elegancję i przytulność - element

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi

Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.

Problemy społeczne

Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją

Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.