Charakterystyczne kolory w łazience. Jak zaaranżować modną łazienkę?

Myśląc o wystroju mieszkania, przed oczami pojawiają nam się zwykle delikatne
i stonowane kolory. Miejscem, w którym często decydujemy się na odważniejszą kolorystykę, jest właśnie łazienka. Najnowsze trendy wnętrzarskie potwierdzają, że to właśnie marmur, lastrico lub mix kolorów i wzorów są w stanie stworzyć oryginalną i niepowtarzalną przestrzeń. Aby cieszyć się stylową łazienką wystarczy podjąć ryzyko, puścić wodze fantazji, a resztą zajmą się odpowiednio dobrane płytki. Jedno jest pewne – efekt WOW gwarantowany!
Moc kolorów
Wprowadzenie do łazienki intensywnych barw niesie ze sobą wiele korzyści. Przede wszystkim mocne kolory pomogą rozbudzić domowników podczas porannej toalety. Łazienkę, która nie boi się koloru, cechuje nowoczesność oraz wyrazistość. Odważna aranżacja wnętrza pozwoli ukazać prawdziwie indywidualny styl domowników i efektowaną przestrzeń.
Odrobina szaleństwa dzięki wzorom i kolorom
Idealnym rozwiązaniem na aranżację modnej łazienki jest odważne łączenie wzorów i kolorów płytek. Gdy nie możemy się zdecydować między jasnym, pastelowym kolorem, a ciemnym i intensywnym, warto stworzyć kolorystyczny mix. To możliwe dzięki kolekcji COLOUR BLINK od marki Cersanit, posiadającej płytki bazowe, kafle strukturalne oraz niecodzienną mozaikę w kształcie „daszków”. Dla miłośników zdecydowanych kolorów Cersanit stworzyła płytki w kolorze turkusu. Ci, którzy wciąż nie są przekonani do mocnych kolorów, mogą złagodzić kolorystykę wnętrza dobierając płytki w odcieniu beżu. Takie barwne duety z pewnością stworzą przyjazny nastrój w każdym wnętrzu.
Stwórz nieoczywiste i pełne pozytywnej energii wnętrze!
Nie do wszystkich przemawiają płytki marmurowe lub mieszanki kolorów. Są też tacy, którzy pragną prawdziwie niebanalnych i zaskakujących wnętrz. Nowoczesne, eleganckie oraz zgodne z obecnymi trendami wnętrzarskimi - takie są nowe płytki ceramiczne HIKA od Cersanit. To kolekcja, która stała się w ostatnim czasie prawdziwym hitem nie tylko wśród architektów i projektantów wnętrz, ale też blogerów. Odkryj je już dziś, by przekonać się, że nietypowe i nieoczywiste elementy wykończenia łazienek to jedne z najbardziej pożądanych obecnie trendów. Lastrico, podobnie jak marmur, bez problemu odnajdzie się w towarzystwie innych materiałów. Płytki gresowe o wyglądzie kamienia terazzo, wprowadzą do łazienki więcej energii, nadając jej charakterystycznego wyglądu. Nie można przejść obojętnie obok tego, jak idealnie kolorowe terazzo sprawdzi się w połączeniu z intensywnymi barwami. Mocne, zdecydowane kolory to bezdyskusyjnie sposób na modną łazienkę!

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.