Charakterystyczne kolory w łazience. Jak zaaranżować modną łazienkę?

Myśląc o wystroju mieszkania, przed oczami pojawiają nam się zwykle delikatne
i stonowane kolory. Miejscem, w którym często decydujemy się na odważniejszą kolorystykę, jest właśnie łazienka. Najnowsze trendy wnętrzarskie potwierdzają, że to właśnie marmur, lastrico lub mix kolorów i wzorów są w stanie stworzyć oryginalną i niepowtarzalną przestrzeń. Aby cieszyć się stylową łazienką wystarczy podjąć ryzyko, puścić wodze fantazji, a resztą zajmą się odpowiednio dobrane płytki. Jedno jest pewne – efekt WOW gwarantowany!
Moc kolorów
Wprowadzenie do łazienki intensywnych barw niesie ze sobą wiele korzyści. Przede wszystkim mocne kolory pomogą rozbudzić domowników podczas porannej toalety. Łazienkę, która nie boi się koloru, cechuje nowoczesność oraz wyrazistość. Odważna aranżacja wnętrza pozwoli ukazać prawdziwie indywidualny styl domowników i efektowaną przestrzeń.
Odrobina szaleństwa dzięki wzorom i kolorom
Idealnym rozwiązaniem na aranżację modnej łazienki jest odważne łączenie wzorów i kolorów płytek. Gdy nie możemy się zdecydować między jasnym, pastelowym kolorem, a ciemnym i intensywnym, warto stworzyć kolorystyczny mix. To możliwe dzięki kolekcji COLOUR BLINK od marki Cersanit, posiadającej płytki bazowe, kafle strukturalne oraz niecodzienną mozaikę w kształcie „daszków”. Dla miłośników zdecydowanych kolorów Cersanit stworzyła płytki w kolorze turkusu. Ci, którzy wciąż nie są przekonani do mocnych kolorów, mogą złagodzić kolorystykę wnętrza dobierając płytki w odcieniu beżu. Takie barwne duety z pewnością stworzą przyjazny nastrój w każdym wnętrzu.
Stwórz nieoczywiste i pełne pozytywnej energii wnętrze!
Nie do wszystkich przemawiają płytki marmurowe lub mieszanki kolorów. Są też tacy, którzy pragną prawdziwie niebanalnych i zaskakujących wnętrz. Nowoczesne, eleganckie oraz zgodne z obecnymi trendami wnętrzarskimi - takie są nowe płytki ceramiczne HIKA od Cersanit. To kolekcja, która stała się w ostatnim czasie prawdziwym hitem nie tylko wśród architektów i projektantów wnętrz, ale też blogerów. Odkryj je już dziś, by przekonać się, że nietypowe i nieoczywiste elementy wykończenia łazienek to jedne z najbardziej pożądanych obecnie trendów. Lastrico, podobnie jak marmur, bez problemu odnajdzie się w towarzystwie innych materiałów. Płytki gresowe o wyglądzie kamienia terazzo, wprowadzą do łazienki więcej energii, nadając jej charakterystycznego wyglądu. Nie można przejść obojętnie obok tego, jak idealnie kolorowe terazzo sprawdzi się w połączeniu z intensywnymi barwami. Mocne, zdecydowane kolory to bezdyskusyjnie sposób na modną łazienkę!

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.