Co przyniesie 2021? Wnętrzarskie trendy na nadchodzący rok
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
U progu nadchodzącego roku zwykle zastanawiamy się nad zmianami, które warto wprowadzić do codziennego życia, robimy noworoczne postanowienia i… śledzimy trendy. Co rok 2021 wniesie do naszych wnętrz?
Rok 2020 zaskoczył nas wszystkich i diametralnie wpłynął na zmianę naszego stylu życia. Miejscem, w którym spędzamy najwięcej czasu dla większości z nas jest dom. Pełni on obecnie funkcję biura, miejsca spotkań i wypoczynku. W zależności od potrzeb zmienia się w restaurację, salę kinową, czy siłownię. Jakie trendy w związku z tymi zmianami zagoszczą w naszych mieszkaniach?
Dom jak kameleon
W obliczu pandemii, nasze życie przeniosło się do domu. Tu spotykamy się z bliskimi, pracujemy, wypoczywamy. W związku z tym często musimy wprowadzać zmiany funkcji danego pomieszczenia. Rozwiązaniem, które sprawi, że nasze mieszkania będą szybko dostosowywać się do naszych potrzeb są wielofunkcyjne meble, które pozwolą szybko dostosować się do danej sytuacji. W ofercie BoConcept dostępne są między innymi wygodne sofy z funkcją spania czy stoliki do kawy ze schowkiem i wymiennymi blatami, a także z funkcją rozkładania. Dzięki temu mebel można szybko przekształcić w stół do jadalni,
Między Japonią a Skandynawią
Japandi, połączenie skandynawskiej prostoty i japońskiego minimalizmu to jedna z tendencji, które zostaną z nami w nadchodzącym roku. Ponadczasowość tych dwóch z pozoru odległych od siebie estetyk daje poczucie komfortu i pozwala na stworzenie uniwersalnych aranżacji. Japońska oszczędność i pozorna surowość, przełamana skandynawskimi dodatkami pozwoli stworzyć wnętrze, w którym z przyjemnością można spędzać długie zimowe wieczory.
Kolory roku
W tym roku wyjątkowo Instytut Pantone wybrał dwa kolory: Ultimate Grey i Illuminate Yellow. Pierwszy z nich symbolizuje siłę, odporność i ukojenie. Drugi: nadzieję i optymizm. Ich połączenie ma być odpowiedzią na to, czego potrzebujemy najbardziej w trudnych okolicznościach, które przyniósł ostatni czas. Z pewnością te odcienie będą nam towarzyszyć w najbliższych miesiącach, zarówno w postaci wielkoformatowej, jak i w formie detali.
Więcej na: https://www.boconcept.com/pl-pl/
Proste przyjemności na zimowe wieczory
Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.