Komunikaty PR

Codzienność dobrze zaprojektowana

2021-10-19  |  14:30
Biuro prasowe

Estetyka i funkcjonalność przestrzeni, w której na co dzień przebywamy jest niezwykle ważna dla naszego samopoczucia. Z tą myślą Opoczno, polski producent płytek ceramicznych i gresów ogłasza konkurs adresowany do architektów i projektantów, na projekt wnętrza z wykorzystaniem kolekcji z portfolio marki.

Przykładamy coraz większą uwagę do tego, jak urządzone są nasze wnętrza. Chcemy na co dzień otaczać się pięknem i funkcjonować w przestrzeni optymalnie dopasowanej do potrzeb każdego z jej mieszkańców. Dobrze zaprojekowane pomieszczenia kreują naszą codzienność, dlatego zgodnie z ideą konkursu „Codzienność dobrze zaprojektowana”, marka Opoczno poszukuje projektów wnętrz, które łączą cechy estetyczne i funkcjonalne, gdzie w centrum zainteresowania są ludzie, a także ich codzienne potrzeby komfortu, piękna oraz poczucia przebywania w skrojonej na miarę przestrzeni domu.

Udział w konkursie Opoczno to dla projektantów i architektów wnętrz oraz absolwentów i studentów wydziałów projektowania wnętrz i designu możliwość pokazania swoich projektów szerokiemu audytorium w kampanii „Codzienność dobrze zaprojektowana” w mediach. Wybrane projekty będą zaprezentowane na stronie www.opoczno.eu oraz w kanałach social media, dzięki czemu mają szansę dotrzeć do społeczności ponad 100 tys. osób zainteresowanych urządzaniem wnętrz. Patronat medialny nad konkursem objęły portale WhiteMad.pl oraz PLNDesign.pl.

- Rok temu, w związku z utrudnieniami spowodowanymi pandemią i koniecznością pozostania w domu zaprosiliśmy architektów i projektantów do wspólnej akcji #OpocznoiArchitekci pomagają. Na stronie internetowej www.opoczno.eu powstała obszerna galeria projektów łazienek i innych pomieszczeń, która jest źródłem inspiracji i pomysłów dla osób urządzających domowe wnętrza. W tym roku Opoczno i architekci połączą siły po raz kolejny. Zapraszamy pracownie architektoniczne, indywidualnych projektantów i architektów, a także absolwentów i studentów wydziałów projektowania wnętrz i designu do udziału konkursie na projekt wnętrza z wykorzystaniem płytek Opoczno – mówi Małgorzata Matuzewicz, Brand Manager Opoczno. - W naszych kampaniach docieramy do tysięcy osób zainteresowanych urządzaniem wnętrz. Chcemy umożliwić również pracowniom projektowym zaprezentowanie swoich pomysłów tej konkretnej grupie w ramach konkursu „Codzienność dobrze zaprojektowana”.

Konkurs „Codzienność dobrze zaprojektowana” startuje 18 października i potrwa do 5 grudnia 2021. Aby wziąć udział w konkursie należy:

  • oznaczyć w poście na Instagramie lub Facebooku projekt lub realizację wykorzystującą kolekcję Opoczno hasztagiem #OpocznoiArchitekci
  • w poście napisać krótko dlaczego dana kolekcja znalazła się w projekcie, umieścić jej nazwę
  • oznaczyć w treści posta lub na zdjęciu profil @Opocznostyle
  • praca powinna być umieszczona na tablicy Uczestnika jako post publiczny, opublikowany nie wcześniej niż 18 października 2021 (data rozpoczęcia konkursu) i nie później niż 5 grudnia 2021 (data zakończenia przyjmowania zgłoszeń).

Projekty konkursowe oceniać będzie jury w składzie:

  • Małgorzata Matuzewicz, Brand Manager Opoczno
  • Kamil Białas, redaktor naczelny magazynu White Mad i portalu WhiteMad.pl, pasjonat designu
  • Agnieszka Gumińska, promotorka polskiego designu i współtwórczyni portalu PLNDesign.pl
  • Grzegorz Goworek, architekt wnętrz, współzałożyciel STUDIOORGANIC
  • Iza Gemzała, architekt wnętrz, właścicielka pracowni Prosty Plan, blogerka
  • Patrycja Jakuć, Design Manager, Opoczno

Na autorów najlepszych projektów czekają nagrody:

Za I miejsce:

Nagroda pieniężna w wysokości 3000 zł

Promocja wyróżnionego projektu i autora (w tym pracowni) w mediach ogólnopolskich i mediach własnych Opoczno

Za II miejsce:

Nagroda pieniężna w wysokości 1000 zł

Promocja wyróżnionego projektu i autora (w tym pracowni) w mediach ogólnopolskich i mediach własnych Opoczno

Za III miejsce:

Nagroda pieniężna w wysokości 1000 zł

Promocja wyróżnionego projektu i autora w mediach ogólnopolskich i mediach własnych Opoczno

Nagrody dodatkowe:

Organizator może także przyznać maksymalnie 10 nagród dodatkowych dla wyróżniających się projektów konkursowych. Nagrodą dla laureatów będzie karta przedpłacona o wartości 100 zł.

Nagranie materiału video w formie wywiadu z autorem – promocja w mediach własnych Opoczno.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Prace ociepleniowe latem. Co trzeba wiedzieć Biuro prasowe
2024-07-06 | 11:00

Prace ociepleniowe latem. Co trzeba wiedzieć

Przeprowadzenie termomodernizacji latem jak planowanie rejsu wymaga sprawdzenia prognozy pogody. Przy coraz łagodniejszych zimach i wydłużonych ciepłych miesiącach w praktyce sezon budowlany
Dom Marcin Giba gościem LEO w Domotece
2024-07-05 | 12:10

Marcin Giba gościem LEO w Domotece

W Centrum Designu Domoteka w Warszawie odbyło się spotkanie z Marcinem Gibą, wybitnym fotografem, wielokrotnie nagradzanym zarówno w Polsce, jak i na arenie międzynarodowej. Wydarzenie
Dom Soudal wspiera edukację młodych architektów
2024-07-05 | 11:00

Soudal wspiera edukację młodych architektów

Podczas gali finałowej Builder for the Future 2024 rozstrzygnięto XI Konkurs dla Młodych Architektów, organizowany przez miesięcznik „Builder”. Wzorem lat  ubiegłych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Media

Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi

Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.