Cosentino otwiera nowe Centrum dystrybucyjne na Śląsku
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Hiszpańska firma Cosentino, światowy lider w produkcji innowacyjnych materiałów wykończeniowych dedykowanych branży wnętrzarskiej i architektonicznej, otwiera drugie centrum dystrybucyjne w Polsce. Dostrzegając dynamiczny rozwój polskiego rynku, jak również ogromny potencjał i niezaprzeczalny wpływ południa kraju na polską architekturę, firma zdecydowała się na kolejną inwestycję. Od stycznia 2021 r., poza podwarszawskim Parzniewem, Cosentino Polska będzie dysponować drugim centrum w okolicy Katowic. Jest to jednocześnie 119 tego typu centrum dystrybucyjne firmy na świecie.
Cosentino Katowice to przestrzeń biurowo-magazynowa o powierzchni 3100 m2, która pomieści co najmniej 2000 wielkoformatowych płyt, produkowanych i dystrybuowanych przez hiszpańskiego producenta. Otwarcie najnowszego centrum to rezultat wielu miesięcy pracy i inwestycji rzędu 400.000 EUR. Klienci znajdą tam innowacyjne i trwałe materiały z portfolio konglomeratów kwarcowych Silestone, spieków ultrakompaktowych Dekton, a także specjalnie impregnowanych naturalnych kamieni Sensa. To materiały dla wymagających klientów, które pozwalają na ogromną swobodę w kreowaniu przestrzeni i gwarantują świetne parametry techniczne i długotrwałą odporność.
Nowy punkt dla profesjonalistów z południa Polski
Nowe miejsce na architektonicznej mapie Śląska to świetna wiadomość dla klientów z branży projektowania i architektury działających głównie na południu kraju. Pracownie kamieniarskie, architekci, projektanci, salony kuchni i łazienek, czy rzemieślnicy produkujący meble, będą mieć dużo łatwiejszy, bezpośredni dostęp do innowacyjnych materiałów, które wykorzystują w swojej pracy. Centra Cosentino – mimo, że służą przede wszystkim do celów dystrybucji produktów – są również otwarte dla odwiedzających klientów, którzy mogą obejrzeć interesujący ich wzór w prawdziwym wielkoformatowym rozmiarze.
Zespołem Cosentino Katowice kierować będzie Łukasz Warzybok, związany z firmą od 2016 r. i świetnie rozumiejący charakter i potrzeby klientów w kraju.
„Jako światowy lider branży pracujemy z najlepszymi i dla najlepszych. Dostarczamy nowoczesne materiały architektoniczne, a swoje centra mamy w ponad 40 krajach na świecie. Możemy pochwalić się opinią firmy proaktywnej społecznie i prowadzącej etyczną politykę wobec klientów oraz środowiska. W Katowicach widzimy szansę na dynamiczny rozwój z udziałem najlepszych specjalistów w branży. Chcemy zaprezentować tu pełnię możliwości i potencjał naszej firmy.” - mówi Łukasz Warzybok, General Manager Cosentino Katowice
Zasięg nowego centrum obejmować będzie województwa dolnośląskie, opolskie, śląskie, świętokrzyskie, małopolskie i podkarpackie – profesjonaliści z tych regionów mogą w nowym centrum liczyć na obsługę i pomoc zespołu doświadczonych ekspertów.
„Do tej pory w Polsce korzystaliśmy przede wszystkim z Centrum Logistycznego pod Warszawą – teraz również na Śląsku będziemy mieć najlepsze warunki, aby obsługiwać partnerów i prezentować Klientom rozszerzające się portfolio firmy. Centrum Cosentino to nie tylko miejsce dystrybucji, to również miejsce otwarte dla Klientów, dające możliwości pracy z wzorami, kolorami i fakturami. Wierzymy, że wizyta w nowym Centrum w Katowicach będzie dla naszych gości bardzo inspirującym i pobudzającym wyobraźnię doświadczeniem” – dodaje General Manager Cosentino Katowice.
Materiały, które spełnią najwyższe wymagania
Inwestycje związane z budową domów, budynków komercyjnych, a także atrakcyjnych i trwałych fasad, wymagają stosowania nowoczesnych i sprawdzonych rozwiązań, które zapewnią długotrwałe piękno najbardziej eksploatowanych powierzchni. Te warunki bez wątpienia spełniają wielkoformatowe powierzchnie od marek Dekton, Silestone i Sensa, tworzonych przez Cosentino. Są wszechstronne, niezwykle odporne, a także charakteryzujące się zróżnicowanym wzornictwem. To również wybór dla klientów stawiających na producentów świadomych środowiskowo. Firma Cosentino, dynamicznie rozwijająca swoje technologie, zdecydowanym krokiem idzie bowiem w stronę gospodarki o obiegu zamkniętym.
Branża architektury w Polsce, która w ciągu ostatnich lat dostrzegła możliwości tej rodzinnej firmy o 40-letniej tradycji, już od stycznia będzie mogła korzystać z kolejnego miejsca na mapie, oferującego portfolio oraz obsługę zespołu Cosentino.
Adres:
Cosentino Katowice
Mikołowska 31
41-400 Mysłowice
Więcej na: www.cosentino.com
![Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1068143937,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024
![Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit](/files/_uploaded/glownekonf_1952727664,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
![„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!](/files/_uploaded/glownekonf_1305400198,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Psychologia
![](/files/1922771799/luna-alive-foto-ramka,w_274,_small.jpg)
Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie
Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.
Handel
W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów
![](/files/1922771799/zywnosc-ekologiczna-foto,w_133,r_png,_small.png)
Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.
Podróże
Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych
![](/files/1922771799/carlos-wakacje-foto,w_133,_small.jpg)
Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.