Komunikaty PR

Cosentino otwiera nowe Centrum dystrybucyjne na Śląsku

2021-01-08  |  21:40
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Hiszpańska firma Cosentino, światowy lider w produkcji innowacyjnych materiałów wykończeniowych dedykowanych branży wnętrzarskiej i architektonicznej, otwiera drugie centrum dystrybucyjne w Polsce. Dostrzegając dynamiczny rozwój polskiego rynku, jak również ogromny potencjał i niezaprzeczalny wpływ południa kraju na polską architekturę, firma zdecydowała się na kolejną inwestycję. Od stycznia 2021 r., poza podwarszawskim Parzniewem, Cosentino Polska będzie dysponować drugim centrum w okolicy Katowic. Jest to jednocześnie 119 tego typu centrum dystrybucyjne firmy na świecie.

Cosentino Katowice to przestrzeń biurowo-magazynowa o powierzchni 3100 m2, która pomieści co najmniej 2000 wielkoformatowych płyt, produkowanych i dystrybuowanych przez hiszpańskiego producenta. Otwarcie najnowszego centrum to rezultat wielu miesięcy pracy i inwestycji rzędu 400.000 EUR. Klienci znajdą tam innowacyjne i trwałe materiały z portfolio konglomeratów kwarcowych Silestone, spieków ultrakompaktowych Dekton, a także specjalnie impregnowanych naturalnych kamieni Sensa. To materiały dla wymagających klientów, które pozwalają na ogromną swobodę w kreowaniu przestrzeni i gwarantują świetne parametry techniczne i długotrwałą odporność.

Nowy punkt dla profesjonalistów z południa Polski

Nowe miejsce na architektonicznej mapie Śląska to świetna wiadomość dla klientów z branży projektowania i architektury działających głównie na południu kraju. Pracownie kamieniarskie, architekci, projektanci, salony kuchni i łazienek, czy rzemieślnicy produkujący meble, będą mieć dużo łatwiejszy, bezpośredni dostęp do innowacyjnych materiałów, które wykorzystują w swojej pracy. Centra Cosentino – mimo, że służą przede wszystkim do celów dystrybucji produktów – są również otwarte dla odwiedzających klientów, którzy mogą obejrzeć interesujący ich wzór w prawdziwym wielkoformatowym rozmiarze.

Zespołem Cosentino Katowice kierować będzie Łukasz Warzybok, związany z firmą od 2016 r. i świetnie rozumiejący charakter i potrzeby klientów w kraju.

„Jako światowy lider branży pracujemy z najlepszymi i dla najlepszych. Dostarczamy nowoczesne materiały architektoniczne, a swoje centra mamy w ponad 40 krajach na świecie. Możemy pochwalić się opinią firmy proaktywnej społecznie i prowadzącej etyczną politykę wobec klientów oraz środowiska. W Katowicach widzimy szansę na dynamiczny rozwój z udziałem najlepszych specjalistów w branży. Chcemy zaprezentować tu pełnię możliwości i potencjał naszej firmy.” - mówi Łukasz Warzybok, General Manager Cosentino Katowice

Zasięg nowego centrum obejmować będzie województwa dolnośląskie, opolskie, śląskie, świętokrzyskie, małopolskie i podkarpackie – profesjonaliści z tych regionów mogą w nowym centrum liczyć na obsługę i pomoc zespołu doświadczonych ekspertów.

„Do tej pory w Polsce korzystaliśmy przede wszystkim z Centrum Logistycznego pod Warszawą – teraz również na Śląsku będziemy mieć najlepsze warunki, aby obsługiwać partnerów i prezentować Klientom rozszerzające się portfolio firmy. Centrum Cosentino to nie tylko miejsce dystrybucji, to również miejsce otwarte dla Klientów, dające możliwości pracy z wzorami, kolorami i fakturami. Wierzymy, że wizyta w nowym Centrum w Katowicach będzie dla naszych gości bardzo inspirującym i pobudzającym wyobraźnię doświadczeniem” – dodaje General Manager Cosentino Katowice.

Materiały, które spełnią najwyższe wymagania

Inwestycje związane z budową domów, budynków komercyjnych, a także atrakcyjnych i trwałych fasad, wymagają stosowania nowoczesnych i sprawdzonych rozwiązań, które zapewnią długotrwałe piękno najbardziej eksploatowanych powierzchni. Te warunki bez wątpienia spełniają wielkoformatowe powierzchnie od marek Dekton, Silestone i Sensa, tworzonych przez Cosentino. Są wszechstronne, niezwykle odporne, a także charakteryzujące się zróżnicowanym wzornictwem. To również wybór dla klientów stawiających na producentów świadomych środowiskowo. Firma Cosentino, dynamicznie rozwijająca swoje technologie, zdecydowanym krokiem idzie bowiem w stronę gospodarki o obiegu zamkniętym.

Branża architektury w Polsce, która w ciągu ostatnich lat dostrzegła możliwości tej rodzinnej firmy o 40-letniej tradycji, już od stycznia będzie mogła korzystać z kolejnego miejsca na mapie, oferującego portfolio oraz obsługę zespołu Cosentino.

Adres:

Cosentino Katowice

Mikołowska 31

41-400 Mysłowice

Więcej na: www.cosentino.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.