Czarne odpływy liniowe – hit nadchodzących sezonów
![](/files/_uploaded/wiz_zdjeciekonf_1291029153,w_170,h_95,wo_170,ho_95,r_png,_small.png)
Andrzej Czech
Sfera Group
ul. Sudecka 96 lok. 39
53-129 Wrocław
a.czech|sfera-group.pl| |a.czech|sfera-group.pl
605248210
www.sfera-group.pl
Czarne elementy wykończeniowe w łazienkach dodają aranżacji charakteru. To odwrót od znanych wszystkim chromowanych baterii, przycisków spłukujących i deszczownic. Warto jednak pamiętać o tym, że decydując się na kolor czarny w łazience np. w postaci armatury, powinniśmy zachować konsekwencję i zaopatrzyć się również w kabinę z czarnymi profilami czy uzupełniający całość odpływ odprowadzający wodę w ciemnym odcieniu.
Nowy, w całości polskiej produkcji, odpływ liniowy Base-Low firmy Schedpol to długo wyczekiwany przez klientów element dopełniający czarne akcenty w łazience. Wykonany z anodowanego aluminium model, który zapewnia pełną odporność na korozję, posiada dużą wytrzymałość konstrukcyjną co oznacza, że jest odporny na nacisk. Ponadto, dzięki zastosowaniu syfonu szybkoprzepływowego, który zdolny jest obracać się o 360°, możliwe jest sprawne odprowadzenie nawet 42l/min, a także czyszczenie mechaniczne. Zestaw odpływu liniowego Base-Low jest zestawem kompletnym, co oznacza, że do jego zamontowania nie są wymagane żadne dodatkowe elementy. Wysokość całkowita odpływu jest niewielka, bo wynosi zaledwie 7cm. Dzięki temu z łatwością dopasuje się do rożnych sytuacji oraz wymagań montażowych. Pewność producenta co do jakości produktu przekłada się na 5-letnią gwarancję udzielaną na odpływ.
Czarny odpływ z oferty Schedpol posiada dwie maskownice. Plate można z łatwością zabudować płytkami, tworząc harmonijną przestrzeń pod prysznicem z niemal niewidocznym odpływem. Steel natomiast to minimalistyczna, w całości czarna maskownica z anodowanego aluminium, dzięki której element ten jest wyraźnie widoczny w przestrzeni prysznicowej i podkreśla stylistykę całej łazienki.
Cena promocyjna netto: od 550 zł
Cena promocyjna brutto: od 675,50 zł
![Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1068143937,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024
![Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit](/files/_uploaded/glownekonf_1952727664,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
![„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!](/files/_uploaded/glownekonf_1305400198,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Psychologia
![](/files/1922771799/luna-alive-foto-ramka,w_274,_small.jpg)
Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie
Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.
Handel
W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów
![](/files/1922771799/zywnosc-ekologiczna-foto,w_133,r_png,_small.png)
Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.
Podróże
Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych
![](/files/1922771799/carlos-wakacje-foto,w_133,_small.jpg)
Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.