Komunikaty PR

Czarne odpływy liniowe – hit nadchodzących sezonów

2021-03-08  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Andrzej Czech
Sfera Group

ul. Sudecka 96 lok. 39
53-129 Wrocław
a.czech|sfera-group.pl| |a.czech|sfera-group.pl
605248210
www.sfera-group.pl

Czarne elementy wykończeniowe w łazienkach dodają aranżacji charakteru. To odwrót od znanych wszystkim chromowanych baterii, przycisków spłukujących i deszczownic. Warto jednak pamiętać o tym, że decydując się na kolor czarny w łazience np. w postaci armatury, powinniśmy zachować konsekwencję i zaopatrzyć się również w kabinę z czarnymi profilami czy uzupełniający całość odpływ odprowadzający wodę w ciemnym odcieniu.

Nowy, w całości polskiej produkcji, odpływ liniowy Base-Low firmy Schedpol to długo wyczekiwany przez klientów element dopełniający czarne akcenty w łazience. Wykonany z anodowanego aluminium model, który zapewnia pełną odporność na korozję, posiada dużą wytrzymałość konstrukcyjną co oznacza, że  jest odporny na nacisk. Ponadto, dzięki zastosowaniu syfonu szybkoprzepływowego, który zdolny jest obracać się o  360°, możliwe jest sprawne odprowadzenie nawet 42l/min, a także czyszczenie mechaniczne. Zestaw odpływu liniowego Base-Low jest zestawem kompletnym, co oznacza, że do jego zamontowania nie są wymagane żadne dodatkowe elementy. Wysokość całkowita odpływu jest niewielka, bo wynosi zaledwie 7cm. Dzięki temu z łatwością dopasuje się do rożnych sytuacji oraz wymagań montażowych. Pewność producenta co do jakości produktu przekłada się na 5-letnią gwarancję udzielaną na odpływ.

Czarny odpływ z oferty Schedpol posiada dwie maskownice. Plate można z łatwością zabudować płytkami, tworząc harmonijną przestrzeń pod prysznicem z niemal niewidocznym odpływem. Steel natomiast to minimalistyczna, w całości czarna maskownica z anodowanego aluminium, dzięki której element ten jest wyraźnie widoczny w przestrzeni prysznicowej i podkreśla stylistykę całej łazienki.

 

Cena promocyjna netto: od 550 zł

Cena promocyjna brutto: od 675,50 zł

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Sfera Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.