Czas na miętę – łazienkowy trend pod lupą
Wszystko wskazuje na to, że w roku 2021 czeka nas pastelowy zawrót głowy. Jednak po modnych w ostatnim czasie pudrowych różach, zmieni się obiekt naszych westchnień. Serca skradną miętowe odcienie, pewnym krokiem wkraczające do łazienek. Zyska na tym nie tylko sama aranżacja, ale także użytkownicy. Barwa ta, choćby w postaci dodatków, wprowadzi do wnętrza świeżość, lekkość i orzeźwienie.
Mięta do mięty
Pastelowe odcienie to dobry wybór, jeśli zależy nam na jasnej i przestronnej łazience. To także ciekawa alternatywa dla modnej w ostatnim czasie bieli. Na tle pozostałych stonowanych barw, mięta wyróżnia się świeżością i lekkością. Wyraża silną ostatnimi czasy chęć powrotu do korzeni, zieleni i naturalności. To także ukłon w stronę nowoczesności i harmonii. W porównaniu do różu jest bardziej neutralna, a łącząc pierwiastek kobiecy i męski, stanowi bezpieczny wybór w aranżacji domowej przestrzeni.
Miętę możemy łączyć z szeroką paletą barw – począwszy od bieli, poprzez szarości i złoto, jak również z wieloma materiałami wykończeniowymi stosowanymi w łazience, takimi jak miedź, beton, drewno. Jej subtelny charakter podkreślą minimalistyczne detale.
Trendy na okrągło
Propozycją marki TECE są rozwiązania sanitarne wpisujące się w ten kierunek aranżacji łazienki. Przyciski spłukujące TECEloop wyróżniają się okrągłą formą elementów uruchamiających. Do wyboru mamy modele wykonane z tworzywa lub szkła. Przyciski szklane, w wariancie białym i miętowym, oferują dodatkowo możliwość zmiany koloru klawiszy oraz zlicowania płytki z płaszczyzną ściany za pomocą specjalnej ramki montażowej.
![Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1068143937,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024
![Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit](/files/_uploaded/glownekonf_1952727664,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
![„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!](/files/_uploaded/glownekonf_1305400198,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Psychologia
![](/files/1922771799/luna-alive-foto-ramka,w_274,_small.jpg)
Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie
Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.
Handel
W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów
![](/files/1922771799/zywnosc-ekologiczna-foto,w_133,r_png,_small.png)
Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.
Podróże
Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych
![](/files/1922771799/carlos-wakacje-foto,w_133,_small.jpg)
Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.