Komunikaty PR

Desert Lodge. Luksus egzotycznej wyprawy we własnym domu

2021-03-16  |  10:03
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Stachulska
Home Sweet Home PR

Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl

Kto z nas nigdy nie zapragnął wyjazdu na safari – ale z aparatem w ręku, by w Kenii, Tanzanii lub Namibii móc uwiecznić zachwycające widoki? Kto nie marzył o odpoczynku w luksusowym wnętrzu butikowego hotelu, do którego przez otwarte okna zaglądają żyrafy? I kto nie chciałby się zwyczajnie oderwać od codzienności, wybiec myślą czy spojrzeniem daleko poza powszednie sprawy? Teraz to proste. I nie trzeba nawet jechać na lotnisko. Upragniony komfort w pięknej, nowoczesnej formie jest na wyciągnięcie ręki.

 

Nowy minimalizm, styl wysublimowanego podróżnika

Określenie, które dało tytuł nowej kolekcji mebli i dodatków od Miloo Home, odnosi się do kameralnych miejsc wypoczynku, pozwalających poznać wyjątkową przyjemność wieczorów i poranków pod środkowoafrykańskim niebem. Urządzane zgodnie z zachodnimi standardami komfortu, ale z wyraźnymi nawiązaniami do kultury i historii regionu, tchną najbardziej szlachetną prostotą. Prawdziwy luksus nie potrzebuje ostentacji. Liczy się dostatek czasu, przestrzeń, wolność.

 

Tak jak w środkowoafrykańskim krajobrazie, również we wnętrzach wspomnianych obiektów dominują naturalne, jasne odcienie – kolory ziemi oraz delikatne tony beżu, szarości i bieli, jakimi mienią się piaski pustyni. Ta właśnie paleta barw stała się też podstawą nowej kolekcji mebli i dodatków. – Komponując ją, wspominaliśmy swoje dotychczasowe podróże. Staraliśmy się też przywołać wolę odkrywania świata, potrzebę bliskości natury oraz chęć przebywania w harmonijnych i subtelnych wnętrzach – mówi Monika Bielska, Dyrektor Kreatywny marki Miloo Home.

 

Wszystkie odcienie komfortu

Zwróćmy uwagę na wygodne, obszerne sofy i fotele Caron o nowoczesnych, kubicznych formach, które mają tu za sąsiedztwo stoliki kawowe Lindo oraz oryginalne w swoim kształcie Pawo, stworzony z odpowiednio zabezpieczonego, skamieniałego korzenia. Rys modnego vintage (podkreślony przez ozdobne poduszki Bellagio z wytwornym wypukłym haftem) miękko splata się tu ze stylem eko. Czysta, powściągliwa aranżacja kojarzy się z relaksem i wytęsknionymi wyjazdami w odległe zakątki świata.

 

Przyjemności czeka tu zresztą wiele, od wypoczynku na kanapie po rozkosze kulinarne. Oprawę dla tych ostatnich tworzą stoły Puro (z czarnymi podstawami i akacjowym blatem o nieregularnej krawędzi) i French Art (z trapezoidalnymi podporami ze stali nierdzewnej oraz blatem z drewna z odzysku). Z jednym i drugim znakomicie łącza się wyplatane krzesła Morgan z jasnego dębu, z bawełnianą tapicerką na siedzisku.

 

Po posiłku miło się pobujać w wiszącym czarnym fotelu Cocon De Luxe lub rozsiąść np. z gazetą w ręku w przepastnym fotelu Umbro z barwionego na ciemny brąz dębu, zaopatrzonym w dwie wielkie miękkie poduchy. Stare romanse najlepiej czyta się w stylizowanym fotelu Prince, nawiązującym do meblarstwa XVIII wieku. Wysiłki umysłowe z kolei wesprze krzesło College, idealne do biurka.

 

Afrykańskie trofea – tak inne niż dotąd

Jednocześnie kolekcja Desert Lodge kojarzy się z gablotą mieszczącą starannie dobrane pamiątki z podróży – niezwykłe  dzieła sztuki czy rzemiosła oraz cuda egzotycznej przyrody. Nie brakuje tu również podróżniczych artefaktów, takich jak globusy, drewniane figurki, świece i misy z drewna egzotycznego wypełnionego żywicą, a także ręcznie rzeźbione panele ozdobne i parawany.

Dekoracyjne drobiazgi – bardzo tradycyjne i zarazem zupełnie niezwykłe, niebanalne, świeże – wykreują w mieszkaniu niepowtarzalny efekt. Znakomicie zaprezentują się na regale i konsoli z linii Atelier. Minimalistyczna forma z czarną stalową konstrukcją oraz drewnianymi półkami czy szufladami podkreśli niepospolitą urodę dodatków.

Serię urozmaicają ponadto ręcznej roboty wykończenia mebli, wykonane z zastosowaniem różnorodnych materiałów i technik – rzeźbienia, wycinania, malowania itp. Szczególnie intrygujące są meble z linii French Art, komoda wysoka i niska oraz biurko, wyróżniające się niezwykle malowniczym zróżnicowaniem kolorów i zdobień frontów.

Kolekcja Desert Lodge jest dostępna w salonach stacjonarnych oraz na www.miloohome.pl 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Home Sweet Home PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.