Komunikaty PR

„Design Dream. Pojedynek na wnętrza” IKEA partnerem strategicznym programu

2021-02-04  |  16:40
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.06 MB )

Polska jest trzecim krajem, po Holandii oraz Austrii, który zrealizuje program telewizyjny „Design Dream. Pojedynek na wnętrza”. IKEA została partnerem strategicznym tego wyjątkowego przedsięwzięcia, żeby inspirować i pokazywać sprawdzone, przyjazne dla planety, dostępne cenowo sposoby na aranżacje wnętrz oraz projekty dostosowane do różnych potrzeb oraz sytuacji życiowych Polaków. Marzenia o pięknym i funkcjonalnym domu są teraz na wyciągnięcie ręki!

Sześciu zdolnych projektantów i tylko 36 godzin na zaprojektowanie i aranżację wnętrza dla osób, z których problemami w urządzaniu domu może identyfikować się spora część naszego społeczeństwa. To wszystko składa się na wyjątkowy program „Design Dream. Pojedynek na wnętrza”, który już wiosną pojawi się na antenie telewizji Polsat.

W grudniu 2020 r. IKEA w swoim raporcie „Życie w domu” sprawdziła jak pandemia zmieniła nasze podejście do czterech kątów i dlaczego dom stał się tak ważnym miejscem do życia. Aby jeszcze bardziej inspirować i podpowiadać sprawdzone rozwiązania aranżacji życiowej przestrzeni, IKEA postanowiła pójść dalej, zostając partnerem strategicznym programu „Design Dream. Pojedynek na wnętrza” w telewizji Polsat.

Lepszy dom przekłada się na lepsze życie. Wiele osób pragnie zmienić coś w swoich mieszkaniach, ale nie bardzo wie od czego zacząć lub zwyczajnie brakuje im koncepcji. Jestem wielką orędowniczką sprytnych, często nisko budżetowych zmian oraz zrównoważonych rozwiązań i produktów, które są dopasowane do specyficznych wymagań i stylu konkretnych ludzi mogąc im służyć przez wiele lat. Każdy odcinek programu jest kopalnią nowych, kreatywnych idei i z tego jesteśmy bardzo dumni – mówi Anna Cybulska, jurorka programu „Design Dream. Pojedynek na wnętrza” oraz Home Furnishing Direction Leader IKEA Retail.

W każdym odcinku programu projektanci mają za zadanie stworzyć projekt pomieszczenia, które będzie odpowiadało, pod względem funkcji i stylu, wymaganiom bohaterów danego epizodu. Każdy projekt musi uwzględnić zmiany zachodzące w życiu rodziny oraz jej nowe potrzeby. Dwuosobowe jury – Ania Cybulska, czyli ekspertka z IKEA oraz doceniany w Polsce i na świecie architekt oraz projektant Jakub Szczęsny, wyeliminują jednego z uczestników, który ich zdaniem w najmniejszym stopniu spełni potrzeby domowników. O zwycięzcy decydują natomiast sami bohaterowie. Wybierają oni projekt najbardziej odpowiadający własnym potrzebom, który następnie zostanie zrealizowany w ich domu.

Wyścig zakupowy, który jest częścią każdego z odcinków, rozgrywa się w sklepie IKEA Janki. Projektanci w celu urzeczywistnienia swoich wizji wybierają produkty z asortymentu IKEA, żeby jak najlepiej sprostać potrzebom każdego z bohaterów odcinka. Na zaprojektowanie oraz zbudowanie idealnego wnętrza mają tylko 36 godzin. Zadanie to wymaga więc nie tylko elastyczności, ale również ogromnej kreatywności.

Cieszymy się, że jako IKEA mogliśmy zaangażować się w projekt programu „Design Dream. Pojedynek na wnętrza”. Naszą wizją jest tworzenie lepszego codziennego życia dla wielu ludzi. Chcemy inspirować i podpowiadać Polakom, jak lepiej dopasować przestrzeń do zmieniających się potrzeb. Wierzymy, że ten program pomoże widzom wprowadzić zmiany i pięknie aranżować ich własne domy, bez konieczności wydawania dużych pieniędzy, a urządzanie wnętrz i bardziej zrównoważone życie stanie się ich pasją, tak jak dla nas w IKEA – Agnieszka Horbaczewska, Marketing Communications Specialist IKEA Retail.

Wielu z nas żyje w małych mieszkaniach, które muszą pomieścić nie tylko wszystkich członków rodziny, zapewnić przestrzeń dla każdego z nich, ale również być domem dla naszych rzeczy. Salon jest miejscem wielofunkcyjnym, w którym chcemy znaleźć przestrzeń na wszystkie nasze aktywności: spotkania z przyjaciółmi, pracę czy realizację hobby. Nasze kuchnie, często niewielkie, służą nie tylko do przygotowania posiłków, ale są również jadalnią i miejscem rodzinnych spotkań. Pragnąć lepiej żyć w naszych domach szukamy rozwiązań jak usprawnić przestrzeń, żeby mimo wyzwań, spełniała wszystkie nasze wymagania. W programie projektanci zajmą się wnętrzami, których aranżacja może być wyzwaniem dla wielu Polaków, pokazując jak w prosty i niedrogi sposób zagospodarować przestrzeń, żeby była bardziej funkcjonalna i jednocześnie piękna.

„Design Dream. Pojedynek na wnętrza” pojawi się na antenie telewizji Polsat już wiosną. Zmagania konkursowe na antenie telewizji Polsatu poprowadzi piosenkarka i kompozytorka – Anna Wyszkoni, która jest również pasjonatką projektowania wnętrz.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.