Komunikaty PR

Design For The People z nagrodą Red Dot

2021-04-16  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

W ostatnich latach duński producent oświetlenia Nordlux, stojący za świetnie przyjętą przez architektów marką Design For The People, pokazał nam duże spektrum innowacyjnego  oświetlenia, które swym wzornictwem uwiodło mieszkańców całej Europy. Strategia ta została właśnie nagrodzona kolejną nagrodą Red Dot w kategorii Product Design dla lampy Glossy projektu Marii Berntsen. Nie oznacza to oczywiście, że firma, która w tym roku obchodzi swoje 45-lecie, spocznie na laurach. Ambicje projektowe Design For The People, za którego dystrybucję w Polsce odpowiada Ardant, są ogromne.

Nagrody Red Dot Award to jedne z najbardziej prestiżowych osiągnieć w dziedzinie wzornictwa. W zeszłym roku „oscara designu” dla Design For The People zdobyła minimalistyczna kolekcja kinkietów i lamp stołowych Stay. W 2019 nagroda przypadła przypominającej rzeźbę lampie Space B, a we wcześniejszych edycjach triumfowały m.in. przypominająca japoński dzbanek do herbaty lampa Belly, stylowa Artist, szklana Dee Glass, Strap na skórzanym pasku, czy outdooorowy kinkiet Front. Tegoroczna zwyciężczyni, lampa Glossy, stanowi uosobienie gustownego i wyrafinowanego wzornictwa. Jej autorka, duńska projektantka Maria Berntsen, stworzyła lampę stołową emanującą nordyckim minimalizmem, w której połączenie ekskluzywnych materiałów: marmuru, mosiądzu i opalowego białego szkła, tworzy niezwykle elegancką otoczkę dla światła. Nazwa Glossy pochodzi od błyszczącej powierzchni białego szkła, które przepuszcza miękkie i przyjemne światło.

„Przyznanie kolejnej nagrody dla Design For The People napawa mnie ogromną dumą, bo firma ta od zawsze podążała z duchem czasu. Odpowiedzialna za projekt nagrodzonej lampy Maria Berntsen projektuje odważnie, dbając nie tylko o funkcjonalność, ale także wyjątkową formę. W naszym sklepie z oświetleniem stawiamy wyłącznie na marki o ugruntowanej pozycji w branży oświetleniowej, a Nordlux przez lata przyzwyczaił nas do fantastycznych lamp, zarówno do wnętrz, jak i ogrodów, opierając się o współpracę z najlepszymi duńskimi i międzynarodowymi projektantami, których doświadczenie zaowocowało wieloma nagradzanymi kolekcjami, w tym właśnie dla marki Design For the People” – mówi Monika Sumorek z Ardant.pl.

„Rozpoczynając nowy projekt, szukam pomysłu, który będzie miał swoją niepowtarzalną tożsamość. Modelując i wizualizując, testuję pomysł i sposób jego wykorzystania. Dobry projekt  zawsze nawiązuje dialog z odbiorcą. Design to nie tylko funkcjonalność - to także emocjonalna więź i wpływ, jaki produkt ma na odbiorców. Dla mnie sukces polega na tym, że mój projekt przynosi radość w codziennym życiu ludzi ” – dodaje projektantka lampy Glossy, Maria BerntsenOświetlenie Design For The People dostępne jest na stronie Ardant.pl.

Więcej informacji: www.Ardant.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit Biuro prasowe
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło
Dom Wanny prostokątne: najczęściej wybierane do łazienki
2024-07-08 | 09:00

Wanny prostokątne: najczęściej wybierane do łazienki

Wanna to nie tylko jeden z niezbędnych elementów wyposażenia łazienki, ale także miejsce codziennego relaksu i wyciszenia. W świecie współczesnego designu, prostokątne wanny

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.