Design For The People z nagrodą Red Dot
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
W ostatnich latach duński producent oświetlenia Nordlux, stojący za świetnie przyjętą przez architektów marką Design For The People, pokazał nam duże spektrum innowacyjnego oświetlenia, które swym wzornictwem uwiodło mieszkańców całej Europy. Strategia ta została właśnie nagrodzona kolejną nagrodą Red Dot w kategorii Product Design dla lampy Glossy projektu Marii Berntsen. Nie oznacza to oczywiście, że firma, która w tym roku obchodzi swoje 45-lecie, spocznie na laurach. Ambicje projektowe Design For The People, za którego dystrybucję w Polsce odpowiada Ardant, są ogromne.
Nagrody Red Dot Award to jedne z najbardziej prestiżowych osiągnieć w dziedzinie wzornictwa. W zeszłym roku „oscara designu” dla Design For The People zdobyła minimalistyczna kolekcja kinkietów i lamp stołowych Stay. W 2019 nagroda przypadła przypominającej rzeźbę lampie Space B, a we wcześniejszych edycjach triumfowały m.in. przypominająca japoński dzbanek do herbaty lampa Belly, stylowa Artist, szklana Dee Glass, Strap na skórzanym pasku, czy outdooorowy kinkiet Front. Tegoroczna zwyciężczyni, lampa Glossy, stanowi uosobienie gustownego i wyrafinowanego wzornictwa. Jej autorka, duńska projektantka Maria Berntsen, stworzyła lampę stołową emanującą nordyckim minimalizmem, w której połączenie ekskluzywnych materiałów: marmuru, mosiądzu i opalowego białego szkła, tworzy niezwykle elegancką otoczkę dla światła. Nazwa Glossy pochodzi od błyszczącej powierzchni białego szkła, które przepuszcza miękkie i przyjemne światło.
„Przyznanie kolejnej nagrody dla Design For The People napawa mnie ogromną dumą, bo firma ta od zawsze podążała z duchem czasu. Odpowiedzialna za projekt nagrodzonej lampy Maria Berntsen projektuje odważnie, dbając nie tylko o funkcjonalność, ale także wyjątkową formę. W naszym sklepie z oświetleniem stawiamy wyłącznie na marki o ugruntowanej pozycji w branży oświetleniowej, a Nordlux przez lata przyzwyczaił nas do fantastycznych lamp, zarówno do wnętrz, jak i ogrodów, opierając się o współpracę z najlepszymi duńskimi i międzynarodowymi projektantami, których doświadczenie zaowocowało wieloma nagradzanymi kolekcjami, w tym właśnie dla marki Design For the People” – mówi Monika Sumorek z Ardant.pl.
„Rozpoczynając nowy projekt, szukam pomysłu, który będzie miał swoją niepowtarzalną tożsamość. Modelując i wizualizując, testuję pomysł i sposób jego wykorzystania. Dobry projekt zawsze nawiązuje dialog z odbiorcą. Design to nie tylko funkcjonalność - to także emocjonalna więź i wpływ, jaki produkt ma na odbiorców. Dla mnie sukces polega na tym, że mój projekt przynosi radość w codziennym życiu ludzi ” – dodaje projektantka lampy Glossy, Maria Berntsen. Oświetlenie Design For The People dostępne jest na stronie Ardant.pl.
Więcej informacji: www.Ardant.pl

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.