Komunikaty PR

Design inspirowany kolorami ziemi, czyli jak będą wyglądać wnętrza w 2021 roku?

2021-01-13  |  12:20
Biuro prasowe
Kontakt

Hanna Gehrke - Gut
GutPR Hanna Gehrke - Gut

ul. Ludwika Rydygiera 14/14
50-249 Wrocław
gutpr|gutpr.pl| |gutpr|gutpr.pl
512078181
gutpr.pl

Prognoz związanych z trendami wnętrzarskimi, które będą w 2021 roku dominujące, jest kilka, ale wszystkie mają wspólny mianownik. Rok 2021 będzie czerpał z kolorów, materiałów i kształtów, które daje nam natura. W roku 2021 we wnętrzach królować będą aranżacje, które do naszej codzienności wchodziły powoli ale konsekwentnie.

Aldona Mioduszewska, Dyrektor Marketingu w Galerii Wnętrz DOMAR, podpowiada, jakie rozwiązania będą najmodniejsze w nadchodzącym roku i jak zmieni się branża wnętrzarska w nadchodzących miesiącach.

Trend nr 1 – beżowy total look

- Beż obecny będzie we wnętrzach we wszystkich swoich odmianach kolorystycznych. Rok 2021 pokocha zarówno chłodny odcień beżu, jak i kolor kawy z mlekiem, karmelu, cynamonu oraz beż z akcentem rudości. Kolory te będą dominowały zarówno na ścianach i podłogach, ale również jako meble oraz wszelkiego rodzaju elementy wyposażenia i dekoracje, wśród których wymienić możemy ręcznie robioną ceramikę z gliny lub kamionki, a także suszone kwiaty czy wiklinowe kosze – mówi Aldona Mioduszewska, Dyrektor Marketingu w Galerii Wnętrz DOMAR.

Wbrew pozorom beż nie musi kojarzyć się tylko z ciepłem wnętrz stylizowanych naturalnymi elementami, lecz świetnie sprawdzi się w połączeniu z dominującym w stylu glam złotem. Jest to bardzo elegancki duet, który umożliwia stworzenie wyjątkowej aranżacji.

Trend nr 2 – rozkwit boho

Styl boho wkraczał powoli na salony przez ostatnie lata. Chętnie korzystaliśmy z akcentów w balijskim klimacie, dekorując nimi swoje wnętrza. W poprzednich sezonach mieliśmy także do czynienia z aranżacjami w stylu wabi sabi czy scandi boho, są to style pokrewne boho, np. wabi sabi wyróżnia się  meblami z odzyskanego drewna natomiast scandi boho to styl łączący prostotę mebli skandynawskich z barwnymi dodatkami i naturalnymi materiałami.

- Boho to styl, który podbił nowoczesne wnętrza. Czerpie inspiracje z natury, dalekich podróży i kolorów ziemi. Jedną z najważniejszych cech tego stylu jest indywidualność, którą można pokazać w dodatkach –dekoracje, pamiątki z wojaży, plakaty, obrazy czy ramki. Boho podkreśla to, kim jesteśmy, jak pracujemy, jak odpoczywamy i co nas fascynuje. Jest jak tęsknota za wakacjami, których w tym roku wyjątkowo nam brakowało. Dzięki stylowi boho możemy sprawić, że nasze mieszkanie w centrum miasta stanie się niczym azyl na odległych wyspach – dodaje Aldona Mioduszewska z Galerii Wnętrz DOMAR.

Trend nr 3 – bądź eko

Życie w zgodzie z naturą i dbałość o środowisko to silny trend, który przekłada się także na wygląd wnętrz, w których mieszkamy. Ekologiczne domy są pełne roślin oraz naturalnych materiałów, czyli drewna, lnu, wikliny czy plecionki. Ich mieszkańcy ograniczają plastik oraz konsumpcjonizm, dekorując wnętrza własnoręcznie robionymi makramami lub meblami z odzysku.

- Styl eko jest pełen elementów, które są charakterystyczne dla stylu boho. Takie wnętrza lubią kolory i produkty ziemi, czyli beż oraz zieleń, a także drewniane czy rattanowe meble – dodaje Aldona Mioduszewska.

Trend nr 4 – prawdziwy vintage

Lata 60. w Polsce to kopalnia pomysłów i wyjątkowych projektów wnętrzarskich, które zdobywają coraz większą popularność. Meble, które królowały w domach naszych babć, czyli komody, witryny oraz znane na całym świecie fotele, wracają do łask i upiększają współczesne wnętrza. Vintage, czyli trend, który będzie modny w 2021 roku, bazuje na wypełnianiu pomieszczeń meblami z odzysku lub stylizowanymi na takowe, jak również nadawaniu rzeczom nowych funkcji. Przykładem może być konsola z przerobionej podstawy starej maszyny do szycia jako wyjątkowa dekoracja holu.

- Wszystkie te trendy mają wspólny mianownik: eklektyzm, czyli łączenie przedmiotów często bardzo odmiennych stylistycznie. Dlatego ważną wskazówką dla wszystkich, którzy planują urządzić swoje wnętrza w stylu boho, eko lub wintage, jest umiar, ponieważ różnorodność i mnogość mebli i dekoracji wprowadza do pomieszczeń wiele chaosu. Nadmierne gromadzenie rzeczy może spowodować bałagan aranżacyjny, a tym samym przytłoczyć mieszkańców – dodaje ekspertka z wrocławskiej Galerii Wnętrz DOMAR.

Trendy, które obecne będą we wnętrzach w 2021 roku, będą ciepłe, przytulne i kojąco działające na zmysły. Domy wypełnią naturalne materiały, takie jak len, juta, wiklina, ceramika, a także ciekawe w dotyku tekstylia, czyli welur, aksamit oraz dekoracje plecione z grubej bawełny.

O Galerii Wnętrz DOMAR:

Wrocławska Galeria Wnętrz DOMAR to jedna z największych galerii wyposażenia wnętrz w Polsce. Na 24 000 m² swoje stoiska ma ponad 100 najemców, którzy mają w swojej ofercie produkty wyposażenia wnętrz i materiałów wykończeniowych - począwszy od mebli, poprzez dekoracje, wyposażenie kuchni, podłogi, dywany, firany, zasłony, tapety, oświetlenie, kominki, drzwi, schody czy okna a nawet systemy do inteligentnych domów. Ponadto w Galerii Wnętrz DOMAR znajdują się: market Biedronka i drogeria Rossmann a także restauracja, klub fitness, szkoła tańca, bank i apteka.

www.DOMAR.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: GutPR Hanna Gehrke - Gut
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.