Design w kolorze. Artu na PTAK EXPO Warsaw Home
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Choć za oknami jesień i plucha wszyscy miłośnicy dobrego wzornictwa, którzy odwiedzili tegoroczne targi PTAK EXPO Warsaw Home, mogli poczuć moc słonecznych kolorów i pozytywną energię z nich płynącą. Tą dużą dawkę witaminy D zapewniła marka Artu, producent nowoczesnych mebli, której stoisko przyciągało uwagę feerią barw i ekspresją nowoczesnego designu.
PTAK EXPO Warsaw Home od lat cieszy się popularnością wśród ekspertów, ale i amatorów designu, uchodząc za jedne z najbardziej prestiżowych targów wyposażenia wnętrz w Polsce. To tu swoje nowości i flagowe produkty prezentują najwięksi polscy producenci i dystrybutorzy związani z branżą. Wśród nich nie mogło zabraknąć marki Artu, która w swej ofercie posiada nowoczesne sofy, krzesła, stołki i stoły – wszystkie powstałe we współpracy z uznanymi designerami z Europy.
Na stoisku Artu znalazły się wszystkie kultowe produkty marki oraz ich premierowe odsłony, pokazując, jak starannie przemyślany design może zmieniać oblicze wnętrz, podnosząc przy tym ich funkcjonalność. Ergonomiczne, ponadczasowe i uniwersalne, a przy tym wykonane z ekologicznych materiałów meble zachwycały swą jakością, prostotą i… kolorem. Wśród eksponowanych produktów nie mogło więc zabraknąć produktów powstałych przy współpracy z Pablo Regaño – krzeseł Cesto oraz sof i foteli, także biurowych, z linii Lover oraz z Moritzem Putzierem, takich jak krzesła, krzesła barowe i półbarowe z serii Eddie oraz krzesła i taborety z kolekcji Taptap w premierowej odsłonie. W nowej wersji kolorystycznej przyciągała ona uwagę dzięki precyzyjnie wykonanym detalom i zabawnym wykorzystanym geometrycznym kształtom i proporcjom, które nadają każdemu elementowi niekonwencjonalny charakter. Na stoisku nie zabrakło także krzeseł kultowej już serii WOX nagrodzonej RedDot oraz Moss projektu Pavla Vetrovа.
To właśnie te produkty olśniły, i to dosłownie, tegoroczne stoisko marki. Przyciągnęło ono bowiem uwagę zwiedzających, nie tylko starannie przemyślaną ekspozycją, ale też, a może przede wszystkim, żywymi kolorami. Ta feeria barw – słonecznych, energetycznych i wprowadzających w dobry nastrój doskonale oddała charakter marki – nowoczesnej, innowacyjnej, wpisującej się we współczesny styl życia. Pokazała też, że meble Artu to doskonałe połączenie estetyki z funkcjonalnością, która sprawdza się zarówno w przestrzeniach mieszkalnych, jak i wnętrzach użyteczności publicznej.
O tym mogli się przekonać wszyscy zwiedzający targi PTAK EXPO Warsaw Home, którzy w dniach 23 – 26 października b.r., odwiedzili jej stoisko. Wśród licznych gości nie zabrakło także profesjonalistów ściśle związanych z branżą wyposażenia wnętrz. Designerskie kolekcje mebli Artu z zainteresowaniem „testowali” znani architekci, projektanci i przedstawiciele mediów, którzy, poprzez swą codzienną pracę, wyznaczają trendy w kreowaniu nowoczesnych przestrzeni.
- Stoisko marki Artu odwiedziliśmy z całym zespołem projektowym. Przyciągnęło nas one niesamowitymi, bardzo ekscentrycznymi kolorami oraz dopracowanym pod każdym względem wzornictwem. Byliśmy bardzo mile zaskoczeni, gdy okazało się, że to polska młoda marka prezentuje tak designerskie produkty na naprawdę światowym poziomie. Artu ze swoją kreatywnością i misją, by dostarczać na rynek ergonomiczne, funkcjonalne i dobrze przemyślane meble to z pewnością nadzieja naszego rodzimego designu - mówi projektantka Dorota Terlecka, właścicielka pracowni Biuro Kreacja.
Opinie zwiedzających potwierdza otrzymana przez markę nagroda, rokrocznie przyznawana przez organizatora PTAK EXPO Warsaw Home najlepszym wystawcom. Artu otrzymało prestiżowy medal targowy w kategorii „Ekspozycja targowa”.
- Jesteśmy dumni, że organizatorzy wydarzenia docenili koncepcję naszego stoiska. Planując ekspozycję, chcieliśmy by nasze produkty nie tylko przykuwały uwagę, ale też zaskakiwały. Biorąc pod uwagę ich designerski charakter, nieszablonowość, a zarazem jakość i funkcjonalność, postawiliśmy na kolor. Ta decyzja okazała się strzałem w dziesiątkę. Nasze krzesła, stoły, stołki i sofy, dzięki głębokim kolorom, wyróżniały się na tle konkurencji. Proste i ergonomiczne, wykonane z wysokiej jakości materiałów dały się poznać ze swej najlepszej strony. Odwiedzający nasze stoisko goście z przyjemnością odkrywali ich wielowarstwowość i pomysłowość odpowiedzialnych za ich kreację projektantów - dodają właściciele marki Artu.
https://artu.works/

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Czartoryska-Niemczycka: Mój tata czytał mi książki. Teraz nagrania z jego głosem są najpiękniejszą pamiątką po nim
Wspólne czytanie wzmacnia więzi rodzinne, rozwija u dzieci wyobraźnię, poszerza zasób słownictwa, kształtuje gust literacki i zachęca do kreatywnego spędzania czasu wolnego – uważa Anna Czartoryska-Niemczycka. Aktorka czerpie z tradycji, którą w jej domu rodzinnym szczególnie pielęgnował jej tata. Teraz ona również promuje czytelnictwo i zachęca do tego, by sięganie po lektury stało się codziennym rytuałem.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Muzyka
Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.