Design w kolorze. Artu na PTAK EXPO Warsaw Home
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Choć za oknami jesień i plucha wszyscy miłośnicy dobrego wzornictwa, którzy odwiedzili tegoroczne targi PTAK EXPO Warsaw Home, mogli poczuć moc słonecznych kolorów i pozytywną energię z nich płynącą. Tą dużą dawkę witaminy D zapewniła marka Artu, producent nowoczesnych mebli, której stoisko przyciągało uwagę feerią barw i ekspresją nowoczesnego designu.
PTAK EXPO Warsaw Home od lat cieszy się popularnością wśród ekspertów, ale i amatorów designu, uchodząc za jedne z najbardziej prestiżowych targów wyposażenia wnętrz w Polsce. To tu swoje nowości i flagowe produkty prezentują najwięksi polscy producenci i dystrybutorzy związani z branżą. Wśród nich nie mogło zabraknąć marki Artu, która w swej ofercie posiada nowoczesne sofy, krzesła, stołki i stoły – wszystkie powstałe we współpracy z uznanymi designerami z Europy.
Na stoisku Artu znalazły się wszystkie kultowe produkty marki oraz ich premierowe odsłony, pokazując, jak starannie przemyślany design może zmieniać oblicze wnętrz, podnosząc przy tym ich funkcjonalność. Ergonomiczne, ponadczasowe i uniwersalne, a przy tym wykonane z ekologicznych materiałów meble zachwycały swą jakością, prostotą i… kolorem. Wśród eksponowanych produktów nie mogło więc zabraknąć produktów powstałych przy współpracy z Pablo Regaño – krzeseł Cesto oraz sof i foteli, także biurowych, z linii Lover oraz z Moritzem Putzierem, takich jak krzesła, krzesła barowe i półbarowe z serii Eddie oraz krzesła i taborety z kolekcji Taptap w premierowej odsłonie. W nowej wersji kolorystycznej przyciągała ona uwagę dzięki precyzyjnie wykonanym detalom i zabawnym wykorzystanym geometrycznym kształtom i proporcjom, które nadają każdemu elementowi niekonwencjonalny charakter. Na stoisku nie zabrakło także krzeseł kultowej już serii WOX nagrodzonej RedDot oraz Moss projektu Pavla Vetrovа.
To właśnie te produkty olśniły, i to dosłownie, tegoroczne stoisko marki. Przyciągnęło ono bowiem uwagę zwiedzających, nie tylko starannie przemyślaną ekspozycją, ale też, a może przede wszystkim, żywymi kolorami. Ta feeria barw – słonecznych, energetycznych i wprowadzających w dobry nastrój doskonale oddała charakter marki – nowoczesnej, innowacyjnej, wpisującej się we współczesny styl życia. Pokazała też, że meble Artu to doskonałe połączenie estetyki z funkcjonalnością, która sprawdza się zarówno w przestrzeniach mieszkalnych, jak i wnętrzach użyteczności publicznej.
O tym mogli się przekonać wszyscy zwiedzający targi PTAK EXPO Warsaw Home, którzy w dniach 23 – 26 października b.r., odwiedzili jej stoisko. Wśród licznych gości nie zabrakło także profesjonalistów ściśle związanych z branżą wyposażenia wnętrz. Designerskie kolekcje mebli Artu z zainteresowaniem „testowali” znani architekci, projektanci i przedstawiciele mediów, którzy, poprzez swą codzienną pracę, wyznaczają trendy w kreowaniu nowoczesnych przestrzeni.
- Stoisko marki Artu odwiedziliśmy z całym zespołem projektowym. Przyciągnęło nas one niesamowitymi, bardzo ekscentrycznymi kolorami oraz dopracowanym pod każdym względem wzornictwem. Byliśmy bardzo mile zaskoczeni, gdy okazało się, że to polska młoda marka prezentuje tak designerskie produkty na naprawdę światowym poziomie. Artu ze swoją kreatywnością i misją, by dostarczać na rynek ergonomiczne, funkcjonalne i dobrze przemyślane meble to z pewnością nadzieja naszego rodzimego designu - mówi projektantka Dorota Terlecka, właścicielka pracowni Biuro Kreacja.
Opinie zwiedzających potwierdza otrzymana przez markę nagroda, rokrocznie przyznawana przez organizatora PTAK EXPO Warsaw Home najlepszym wystawcom. Artu otrzymało prestiżowy medal targowy w kategorii „Ekspozycja targowa”.
- Jesteśmy dumni, że organizatorzy wydarzenia docenili koncepcję naszego stoiska. Planując ekspozycję, chcieliśmy by nasze produkty nie tylko przykuwały uwagę, ale też zaskakiwały. Biorąc pod uwagę ich designerski charakter, nieszablonowość, a zarazem jakość i funkcjonalność, postawiliśmy na kolor. Ta decyzja okazała się strzałem w dziesiątkę. Nasze krzesła, stoły, stołki i sofy, dzięki głębokim kolorom, wyróżniały się na tle konkurencji. Proste i ergonomiczne, wykonane z wysokiej jakości materiałów dały się poznać ze swej najlepszej strony. Odwiedzający nasze stoisko goście z przyjemnością odkrywali ich wielowarstwowość i pomysłowość odpowiedzialnych za ich kreację projektantów - dodają właściciele marki Artu.
https://artu.works/
Proste przyjemności na zimowe wieczory
Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.