Komunikaty PR

Dlaczego brodzik jest lepszą decyzją niż sama kabina prysznicowa?

2020-08-04  |  14:40
Biuro prasowe

Projektowanie łazienki wiąże się z podejmowaniem wielu decyzji, które w dłuższej perspektywie będą bezpośrednio wpływały na nasze samopoczucie przy korzystaniu z tego pomieszczenia. Dlatego tak ważne jest, aby brodzik i kabina stanowiły spójną całość. Postawienie na kabinę z brodzikiem, nie jest tylko bardziej funkcjonalnym wyborem, ale także dobrym pomysłem na nadanie charakteru swojej łazience.

Przewaga kabin prysznicowych nad samymi kabinami

Kabiny z brodzikami mają tę niepowtarzalną zaletę, że można je dopasować do powierzchni łazienki, stylu w jakim została zaprojektowana i w zgodzie z naszymi preferencjami. To optymalny wybór z wielu względów. Przewaga nad kabinami bez brodzików ujawnia się przede wszystkim w ich funkcjonalności. Jako kompletna propozycja zaprojektowana i wyprodukowana przez producenta jest stabilnym i szczelnym dopełnieniem kabiny. Brak brodzika może powodować nadmierne wylewanie się wody i zachlapywanie łazienki. Kolejną zaletą jest duża rozpiętość kształtów i wymiarów, jakie mogą przyjmować oferowane obecnie brodziki. SANPLAST dba o to, aby można było swobodnie puścić wodze fantazji, ponieważ w ofercie tej marki możliwe jest także dopasowanie brodzika na wymiar. Zgodność z normami i przepisami prawa oraz mnogość testów przed wprowadzeniem ich do oferty, zapewnia pełne bezpieczeństwo, zarówno użytkowe jak i materiałowe. Każdy brodzik objęty jest gwarancją i nie wymaga dodatkowej kompletacji oraz dopasowywania różnych elementów. Wszystko powinno być dostosowywane do własnych preferencji, budżetu oraz przestrzeni, jaką dysponujemy.

Przebieraj, wybieraj, daj się ponieść fantazji…

Brodziki mogą przyjmować wiele rozmiarów oraz kształtów, dzięki czemu ten kompatybilny duet może stanowić główny element dekoracyjny w całej łazience. SANPLAST wychodzi naprzeciw potrzebom klientów, dlatego jego oferta jest najszerszą na polskim rynku jeśli chodzi o wymiary, kształty oraz kolory brodzików. SANPLAST proponuje wybór spośród brodzików akrylowych jak i z odlewu mineralnego, w kształtach: prostokątnym, kwadratowym, półokrągłym, pięciokątnym a nawet trapezowym. Oprócz wyboru kształtu, osobnym zagadnieniem jest ich głębokość. W ofercie SANPLAST znajdują się zarówno brodziki płaskie i głębokie nawet do 28 cm. To te ostatnie najlepiej sprawdzą się do kąpieli maluchów, natomiast osobom starszym i z problemami z poruszaniem się, specjaliści polecają płaskie brodziki, których konstrukcja pozwala na montaż na równo z posadzką, celem stworzenia bezbarierowego wejścia. Co więcej, płaskie brodziki są niezwykle eleganckie oraz minimalistyczne. Świetnie dopasują się do każdej powierzchni łazienkowej.

Bezpieczeństwo zawsze ważne

Mimo, że kwestia antypoślizgowości w łazience wydaje się oczywista, to warto zadbać o poprawienie bezpieczeństwa w tym obszarze. W przypadku brodzików, rozwiązanie jest proste. Warto zdecydować się na produkty, które są fabrycznie wyposażone w specjalną powłokę. Pro Safe System, która gwarantuje najwyższą klasę antypoślizgowości C – jest opcjonalną powłoką brodzików marki Sanplast. Jest ona trwale aplikowana w procesie produkcji na powierzchnię brodzików. Pro Safe System stosowana jest na akryl lub odlew mineralny gwarantując bezpieczeństwo użytkowania, a przy tym tworząc ciekawy efekt wizualny ze względu na punktowe nałożenie.

Co więcej, Sanplast posiada w swojej ofercie także brodziki wykonane z odlewu mineralnego z powierzchnią strukturalną, których jedną z najważniejszych cech charakterystycznych jest antypoślizgowość. Seria Structure Mineral charakteryzuje się klasą antypoślizgowości C oraz Open Structure Mineral – z klasą antypoślizgowości B. Polski producent przykłada bardzo dużą wagę do bezpieczeństwa swoich produktów.

Bez względu na to jak głębokie będą brodziki, jaki kształt przybiorą, z jakiego materiału będą wykonane i jak będą wyposażone SANPLAST jest odpowiedzią na każdą łazienkową fantazję.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
2025-04-24 | 14:00

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.