Komunikaty PR

„Dom z Serca” pełen kolorów Dulux

2021-03-29  |  16:30
Biuro prasowe
Do pobrania IP_foto ( 3.72 MB )

To już, 26 marca, niezwykła akcja „Dom z Serca”, którą zainicjował Budimex, miała swoje szczęśliwe zakończenie. 16-osobowa rodzina z Wierzbicy, której losy śledziła cała Polska, właśnie otrzymała klucze do swojego nowego domu. AkzoNobel, producent m.in. farb Dulux, w ramach projektu zadbał, aby mieszkańcy cieszyli się wnętrzami w pięknych kolorach.

 

Dom rodziny Pani Magdy jest teraz duży i pełen naturalnego światła. W takim wnętrzu pięknie prezentują się praktycznie wszystkie kolory. Zależało nam jednak, aby nadać przestrzeni jak najbardziej przytulny charakter. Sięgnęliśmy więc z architektem Budimeksu przede wszystkim po kolory jasne i ciepłe, które odpowiadały również przyszłym mieszkańcom – mówi Robert Gwara, Brand Manager AkzoNobel.

 

W kuchni znajduje się Najpopularniejszy szary, który doskonale komponuje się z białymi meblami i szarościami płytek ściennych oraz podłogi. Pozwala też wizualnie oddzielić tę przestrzeń od części rekreacyjnej. Do pokoi dziecięcych dobrano barwy, które z jednej strony pomogą młodym domownikom podkreślić swoją indywidualność, a z drugiej pozwolą im się wyciszyć i ułatwią koncentrację w czasie nauki. Są tam więc klasyczne beże, pastelowe róże, błękity i zielenie, ale także akcenty mocniejsze, aby ożywić te pomieszczenia. Nie zabrakło również nowoczesnej Miętowej szarości, która jest bardzo lubianym i poszukiwanym przez konsumentów kolorem. W pomieszczeniach, w których domownicy będą spędzać wspólnie czas, na ścianach dominują więc jasne i ciepłe pastele jak: Vintage beżowy czy Piaskowa moc. W ten sposób udało się optycznie powiększyć przestrzeń, a przy tym nadać jej przytulną oprawę.

 

Zaplanowanie wystroju 220-metrowego domu było nie lada wyzwaniem. Z jednej strony jest to duży metraż, z drugiej chcieliśmy zaaranżować go komfortowo i jednocześnie funkcjonalnie dla całej rodziny. Dużo zagraliśmy kolorami, aby było przytulnie i radośnie – dodaje Maja Chęcińska, architekt wnętrz, Budimex

 

Poza walorami estetycznymi, przy wykańczaniu wnętrz tej wielodzietnej rodziny, postawiono też na praktyczny aspekt – trwałe i łatwe w czyszczeniu powierzchnie. Ściany pomalowano więc farbami z serii Dulux EasyCare, które cechują się m.in. hydrofobowością i plamoodpornością. Są przy tym odporne na ścieranie, można więc łatwo utrzymać je w czystości bez obawy o uszkodzenie powłoki. W pomieszczeniach o podniesionej wilgotności wykorzystano Dulux EasyCare Kuchnia i Łazienka, dzięki czemu zyskały dodatkową ochronę przed grzybami i pleśnią.

 

„Dom z Serca” to kolejna akcja na rzecz lokalnych społeczności, w którą AkzoNobel włączył się w Polsce. Producent, będący liderem zrównoważonego rozwoju, na terenie naszego kraju zrealizował już około 170 projektów, w których wzięło udział ponad 300 wolontariuszy firmy. W ostatnich dwóch latach zaangażował się w inicjatywy, takie jak: renowacja lubelskiego oddziału SOS Wioski Dziecięce i cykl praktycznych szkoleń dedykowanych jego podopiecznym, malowanie szpitali i innych placówek publicznych, pomoc potrzebującym w ramach Szlachetnej Paczki, akcje na rzecz Banku Żywności czy wsparcie Fundacji Ronalda McDonalda i Fundacji Rak’n’Roll.

 

Zawsze chętnie włączamy się w działania, które mają na celu niesienie realnej pomocy. Także w tym przypadku nie wahaliśmy się ani chwili. Cieszymy się, że poprzez nasze farby pomogliśmy wnieść do nowego domu tej wspaniałej rodziny piękno i siłę barw. Mamy nadzieję, że dzięki nim codzienność jego mieszkańców będzie bardziej radosna i kolorowa – podsumowuje Katarzyna Kowalczyk, Kierownik ds. Komunikacji AkzoNobel.

 

Więcej informacji na temat projektu „Dom z Serca” dostępnych jest na www.domzserca.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
2025-04-24 | 14:00

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane
Dom Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.