Komunikaty PR

„Dom z Serca” pełen kolorów Dulux

2021-03-29  |  16:30
Biuro prasowe
Do pobrania IP_foto ( 3.72 MB )

To już, 26 marca, niezwykła akcja „Dom z Serca”, którą zainicjował Budimex, miała swoje szczęśliwe zakończenie. 16-osobowa rodzina z Wierzbicy, której losy śledziła cała Polska, właśnie otrzymała klucze do swojego nowego domu. AkzoNobel, producent m.in. farb Dulux, w ramach projektu zadbał, aby mieszkańcy cieszyli się wnętrzami w pięknych kolorach.

 

Dom rodziny Pani Magdy jest teraz duży i pełen naturalnego światła. W takim wnętrzu pięknie prezentują się praktycznie wszystkie kolory. Zależało nam jednak, aby nadać przestrzeni jak najbardziej przytulny charakter. Sięgnęliśmy więc z architektem Budimeksu przede wszystkim po kolory jasne i ciepłe, które odpowiadały również przyszłym mieszkańcom – mówi Robert Gwara, Brand Manager AkzoNobel.

 

W kuchni znajduje się Najpopularniejszy szary, który doskonale komponuje się z białymi meblami i szarościami płytek ściennych oraz podłogi. Pozwala też wizualnie oddzielić tę przestrzeń od części rekreacyjnej. Do pokoi dziecięcych dobrano barwy, które z jednej strony pomogą młodym domownikom podkreślić swoją indywidualność, a z drugiej pozwolą im się wyciszyć i ułatwią koncentrację w czasie nauki. Są tam więc klasyczne beże, pastelowe róże, błękity i zielenie, ale także akcenty mocniejsze, aby ożywić te pomieszczenia. Nie zabrakło również nowoczesnej Miętowej szarości, która jest bardzo lubianym i poszukiwanym przez konsumentów kolorem. W pomieszczeniach, w których domownicy będą spędzać wspólnie czas, na ścianach dominują więc jasne i ciepłe pastele jak: Vintage beżowy czy Piaskowa moc. W ten sposób udało się optycznie powiększyć przestrzeń, a przy tym nadać jej przytulną oprawę.

 

Zaplanowanie wystroju 220-metrowego domu było nie lada wyzwaniem. Z jednej strony jest to duży metraż, z drugiej chcieliśmy zaaranżować go komfortowo i jednocześnie funkcjonalnie dla całej rodziny. Dużo zagraliśmy kolorami, aby było przytulnie i radośnie – dodaje Maja Chęcińska, architekt wnętrz, Budimex

 

Poza walorami estetycznymi, przy wykańczaniu wnętrz tej wielodzietnej rodziny, postawiono też na praktyczny aspekt – trwałe i łatwe w czyszczeniu powierzchnie. Ściany pomalowano więc farbami z serii Dulux EasyCare, które cechują się m.in. hydrofobowością i plamoodpornością. Są przy tym odporne na ścieranie, można więc łatwo utrzymać je w czystości bez obawy o uszkodzenie powłoki. W pomieszczeniach o podniesionej wilgotności wykorzystano Dulux EasyCare Kuchnia i Łazienka, dzięki czemu zyskały dodatkową ochronę przed grzybami i pleśnią.

 

„Dom z Serca” to kolejna akcja na rzecz lokalnych społeczności, w którą AkzoNobel włączył się w Polsce. Producent, będący liderem zrównoważonego rozwoju, na terenie naszego kraju zrealizował już około 170 projektów, w których wzięło udział ponad 300 wolontariuszy firmy. W ostatnich dwóch latach zaangażował się w inicjatywy, takie jak: renowacja lubelskiego oddziału SOS Wioski Dziecięce i cykl praktycznych szkoleń dedykowanych jego podopiecznym, malowanie szpitali i innych placówek publicznych, pomoc potrzebującym w ramach Szlachetnej Paczki, akcje na rzecz Banku Żywności czy wsparcie Fundacji Ronalda McDonalda i Fundacji Rak’n’Roll.

 

Zawsze chętnie włączamy się w działania, które mają na celu niesienie realnej pomocy. Także w tym przypadku nie wahaliśmy się ani chwili. Cieszymy się, że poprzez nasze farby pomogliśmy wnieść do nowego domu tej wspaniałej rodziny piękno i siłę barw. Mamy nadzieję, że dzięki nim codzienność jego mieszkańców będzie bardziej radosna i kolorowa – podsumowuje Katarzyna Kowalczyk, Kierownik ds. Komunikacji AkzoNobel.

 

Więcej informacji na temat projektu „Dom z Serca” dostępnych jest na www.domzserca.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Farmacja

Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.