DOMOdesign w DOMOTECE. Zakończona sukcesem czwarta edycja wydarzenia.
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Czwarta odsłona cyklicznej akcji DOMOdesign, udowodniła, że warszawiacy i miłośnicy designu z całej Polski chcą mieszkać jeszcze bardziej stylowo i funkcjonalnie. Wypełniony po brzegi program wykładów i warsztaty z kompletem uczestników pokazały duże zainteresowanie mieszkańców stolicy tego rodzaju inicjatywami. Było to możliwe przede wszystkim dzięki znakomitym gościom; architektom, stylistom wnętrz, dziennikarzom i psychologom, którzy holistycznie zadbali o uczestników. Podczas DOMOdesign poruszali tematy związane nie tylko z designem i aranżacją wnętrz, ale także z dobrostanem psychicznym i fizycznym. Dzięki tak kompleksowemu podejściu, DOMOTEKA inspirowała i edukowała na wielu płaszczyznach.
Odwiedzający w miniony weekend DOMOTEKĘ mogli poczuć, że design był dla nich na przysłowiowe „wyciągnięcie ręki”. Bez względu na to, czy przyszli, by zgłębić najnowsze trendy czy znaleźć odpowiedzi na pytania dotyczące wystroju domu, każdy opuszczał to miejsce usatysfakcjonowany. DOMOdesign, tym razem odbywający się pod hasłem „Porozmawiajmy o wnętrzu”, znów dostarczył nie tylko solidnej dawki wiedzy i świeżych pomysłów, ale przede wszystkim motywacji, by wprowadzać te rozwiązania do swoich przestrzeni. Partnerstwo i połączenie sił z inicjatywą OKK!design, współorganizatorem przedsięwzięcia, zapewniło wysoki poziom merytoryczny wykładów, traktujących o ważnych aspektach, takich jak zrównoważone projektowanie.
Atrakcyjny program wydarzeń i zakupy w specjalnych cenach
Jesienna edycja, która przypadła w Black Friday weekend, była okazją do skorzystania z promocji – w wielu sklepach na terenie DOMOTEKI czekały na klientów atrakcyjne obniżki cen mebli i wyposażenia wnętrz. Program pełen wykładów, warsztatów oraz okazji rabatowych uczynił z DOMOTEKI przestrzeń, w której wiedzę o trendach połączono z dostępnymi od ręki rozwiązaniami. Podczas obu dni można było skorzystać z bezpłatnych oprowadzań po salonach z architektami, którzy doradzali jak najlepiej urządzać przestrzeń, dokonywali indywidualnych selekcji w oferowanych produktach i pomagali w znalezieniu niebanalnych prezentów na zbliżające się święta.
Jednym z najciekawszych punktów programu była prezentacja Magdy Federowicz-Boule z pracowni Tremend, pokazująca, jak właściwe podejście do projektowania może harmonijnie łączyć estetykę, użyteczność i troskę o środowisko. Kolejne prelekcje, prowadzone przez Katarzynę Jaroszyńską, Ewę Mierzejewską, Jacka Tryca, Agnieszkę Lesiuk, Dominikę Witos, czy Dagmarę Jakubczak, zachęcały do refleksji nad przemyślanymi oraz użytkowymi decyzjami zakupowymi. Goście DOMOdesign mieli także okazję odwiedzić salon polskiego producenta mebli Novelle Home Couture po jego metamorfozie i zobaczyć powiększoną przestrzeń salonu Bizzarto. Nowe odsłony obu showroomów prezentowały bogatą ofertę mebli, łączących wysmakowany design z najwyższą jakością wykonania pomysłów polskich i zagranicznych projektantów.
„Kolejna edycja DOMOdesign udowodniła, że to wydarzenie, które na stałe wpisało się już do kalendarza każdego miłośnika designu, dlatego planujemy kontynuację tego cyklu w 2025 roku. DOMOTEKA na ul. Malborskiej 41 to nie tylko centrum wyposażenia wnętrz, ale także miejsce, które inspiruje, kreuje i edukuje. Otwieramy tym samym nowe możliwości zarówno dla klientów indywidualnych, jak i architektów, wspierając ich w tworzeniu oryginalnych aranżacji wnętrz.” – dodaje Agata Brzezińska, Head of CEE Pradera.
Patroni Medialni: Czas na Wnętrze, Elle Decoration, Label, White Mad, Weranda, Wprost, Design.doc, Designteka, Nowy Magazyn, Wnętrza Domów
Więcej na : domoteka.pl

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Eliza Gwiazda: Teraz w koszykach ze święconką jest nawet czekolada i alkohol. Ważniejszy jest przepych niż przeżywanie tego czasu w duchu świąteczno-religijnym
Influencerka podkreśla, że dla niej Święta Wielkanocne mają szczególnie wymiar duchowy, bo pokazują zwycięstwo dobra nad złem i są symbolicznym początkiem czegoś nowego. Jej ulubionym rytuałem na tę okazję jest przygotowywanie koszyka ze święconką. Eliza Gwiazda zapewnia, że w tym czasie stawia na umiar i nie pozwala, by komercja wyparła tradycję. Wielkanoc kojarzy się jej bardziej z radością ze spotkania z bliskimi niż z suto zastawionym stołem.
Problemy społeczne
Dramatyczna sytuacja w opiece długoterminowej. Kolejki oczekujących są coraz dłuższe [DEPESZA]

Ponad 20 tys. pacjentów czeka w kolejce do zakładów opiekuńczo-leczniczych, pielęgnacyjno-opiekuńczych i pielęgniarskiej opieki domowej. Wraz ze zmianami wprowadzonymi dla osób z orzeczoną niepełnosprawnością inni oczekujący pacjenci są przesuwani do tyłu w kolejce, nawet jeżeli są w stanie cięższym. Mimo apeli kierowanych od kilku lat do rządzących sytuacja sektora opieki długoterminowej zamiast się poprawiać, wciąż się pogarsza.
Gwiazdy
Krzysztof Skórzyński: Dla mnie Wielkanoc ma wymiar symboliczny i duchowy. Podczas przygotowań w kuchni ja jestem od wykonywania poleceń córki

Gospodarz programu „Dzień Dobry TVN” lubi celebrować Wielkanoc w dużym, rodzinnym gronie. Z ekscytacją czeka więc na te świąteczne dni i zapowiada, że w tym czasie nie stroni również od obowiązków w kuchni. Co prawda szefują w niej panie, ale on dwoi się i troi, by pomóc jak najwięcej. Krzysztof Skórzyński zapewnia, że w menu oczywiście nie zabraknie „królowej” świątecznego stołu – tradycyjnej sałatki jarzynowej, a on będzie miał duży udział w jej przygotowaniu.