Komunikaty PR

Domoteka działa aktywnie mimo ograniczeń

2020-11-26  |  01:00
Biuro prasowe

Trudne, nietypowe warunki wymagają niestandardowego podejścia – doskonale wie to Centrum Wyposażenia Wnętrz Domoteka. W obecnej sytuacji maksymalnie wykorzystuje swój potencjał zarówno stacjonarnie, jak i w świecie wirtualnym. Z uwagi na to, że zgodnie z obowiązującymi regulacjami rządowymi do 27 listopada jedynie część sklepów może prowadzić tradycyjną działalność, kluczową rolę odgrywają aktywności online. A tych jest dużo!

Na początek dobra wiadomość dla miłośników tradycyjnych zakupów – Domoteka nadal do siebie zaprasza! Obecnie klienci mogą odwiedzić następujące sklepy: Akademia Harmonika, Aleotti, Bodo, Comitor, Mise, Retrocegła (showroom), Selene Materace (showroom), Top Kolor i VOX Podłogi. Pozostałe pracują zdalnie, nadal oferując klientom pełną obsługę. Od 28 listopada Domoteka wraca do standardowego funkcjonowania – wszystkie sklepy stacjonarne będą otwarte. Dzięki temu klienci mogą ponownie spotkać się z najlepszym designem nie tylko przed ekranem komputera.

Zakupy i poradnictwo w świecie wirtualnym

Większość najemców Domoteki nie ma obecnie możliwości prowadzenia stacjonarnej sprzedaży. W związku z ich trudną sytuacją Domoteka podjęła stosowne działania, które mają służyć dla nich wsparciem. Dostosowanie się do nowych warunków to również wyjście naprzeciw potrzebom klientów. Domoteka nie tylko oferuje funkcjonalne, świetnie zaprojektowane meble i inne produkty do wyposażenia wnętrz, lecz także stale służy cennymi poradami. Klienci mogą więc zdalnie kontaktować się z najemcami i ekspertami wybranych salonów, a także korzystać tą drogą ze wskazówek m.in. w zakresie doboru idealnych mebli oraz wyposażenia wnętrz. Dodatkowym wsparciem jest też blog z treściami poradnikowymi i inspirującymi wskazówkami aranżacyjnymi. Baza tekstów jest stale uzupełniana i dostępna pod adresem: https://domoteka.pl/domoteka-blog/

Domoteka zaprasza również na odbywające się cyklicznie webinary Domodesign, które wystartowały już w październiku. Pozwalają one lepiej poznać asortyment salonów Domoteki w poszczególnych kategoriach. Wszystkie spotkania prowadzone są przez architektów wnętrz: Martynę Banaszczuk oraz Ewelinę Białobrzewską (ekspertów programu Pomagamy Urządzać). Każdy z webinarów (trwający ok. 1,5 h) dotyczy konkretnego pomieszczenia lub tematu, dostarczając wiedzę w zakresie oferty Domoteki oraz najważniejszych zasad projektowych. Do tej pory odbyły się już webinary związane z kuchnią, salonem, sypialnią, łazienką oraz zasadami home stagingu. Informacji o kolejnych odsłonach cyklu warto na bieżąco wypatrywać na Facebooku Domoteki: https://www.facebook.com/domoteka.warszawa

Aktywna działalność online idzie też w parze z ciekawymi promocjami z okazji zbliżającego się Black Friday, a także sezonu przedświątecznego. Dobre przykłady? Do 30 listopada można korzystać z rabatu 20% w Ernestrust, do 30% w Alabaster Gallery i nawet do 50% w DlaSpania i Eccelent Meble. Swoje atrakcyjne oferty przygotowały też takie sklepy, jak m.in. Livingroom, Aksonometria, Mościccy czy Meblik. Więcej informacji o promocjach znajduje się na stronie: https://domoteka.pl/promocje/

Innowacyjne narzędzia 3D

Doskonałym wsparciem dla klientów w zakupach online jest też specjalne narzędzie 3D działające od wiosny. Jest ono proste i funkcjonalne, a co ważne, pozwala się wcielić w rolę projektanta wnętrz. Meble z oferty Domoteki można włączyć w aranżację domu, mieszkania czy biura, tak aby sprawdzić, jak prezentują się w danej przestrzeni i czy pasują do niej kolorystycznie. Wystarczy wejść na stronę Domoteki i wybrać produkt. Narzędzie 3D jest dostępne na telefonach z systemami Android oraz iOS. Oprócz tego klienci mogą wybrać się na wirtualny spacer po Domotece oraz wybranych salonach (https://domoteka.pl/strefa-3d/).

Mimo trudnej sytuacji i ograniczeń Domoteka nie spoczęła na laurach, a wręcz przeciwnie – maksymalnie oraz kreatywnie wykorzystuje możliwości, jakie zapewniają m.in. narzędzia online. Dzięki temu klienci nadal mogą robić zakupy, a także korzystać z cennych porad w zakresie aranżowania wnętrz.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Katarzyna Pakosińska: Cieszę się, że miałam odwagę podjąć decyzję o rozstaniu z Kabaretem Moralnego Niepokoju. Rwało mnie już wtedy gdzie indziej

Kabareciarka przyznaje, że kiedy zaczęły się psuć relacje między nią a pozostałymi członkami Kabaretu Moralnego Niepokoju, to wtedy pojawiła się myśl, by opuścić grupę i zacząć się spełniać na innej płaszczyźnie zawodowej. Przekonuje też, że już wówczas miała w zanadrzu kilka ciekawych pomysłów na rozwój swojej kariery, a to tylko przyspieszyło decyzję o zerwaniu współpracy. I choć na początku trudno jej było się odnaleźć w nowej rzeczywistości, to z perspektywy czasu nie żałuje tamtego kroku. Z zapałem angażuje się w realizację nowych projektów, ale nie wyklucza, że jeszcze kiedyś znów zabłyśnie w kabarecie.

Media i PR

Wydawcy polskich mediów liczą na zmiany w przyjętej przez Sejm nowelizacji prawa autorskiego. Ruszają kolejne rozmowy z rządem

Polskie media apelują do polityków o zmiany w treści przyjętej przez Sejm nowelizacji ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Nowe przepisy, które po trzech latach opóźnienia wdrażają unijną dyrektywę Digital Single Market, dają teoretycznie wydawcom i dziennikarzom prawo do uzyskiwania wynagrodzeń od tzw. big techów za korzystanie z ich utworów. W praktyce może być to jednak trudne do wyegzekwowania. Dlatego media domagają się wzmocnienia pozycji wydawców.  Tym bardziej że obie strony muszą same wynegocjować te wynagrodzenia. – Chcemy mechanizmu, który gwarantuje nam, że w przypadku przedłużania się negocjacji z big techami, wkroczy organ rządowy – tłumaczy Marek Frąckowiak, prezes Izby Wydawców Prasy. Wydawcy liczą, że niezbędne poprawki pojawią się na etapie prac w Senacie.

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.