Komunikaty PR

Domoteka kontynuuje cykl webinarów oraz warsztatów online Domodesign

2021-02-16  |  13:00
Biuro prasowe

Jak urządzić wnętrze? Centrum Wyposażenia Wnętrz Domoteka udziela solidnego wsparcia w tym temacie. Cykl webinarów i warsztatów Domodesign pozwala nie tylko zdobyć cenną wiedzę aranżacyjną, lecz także rozwiązać konkretne problemy i zaplanować wystrój pomieszczeń wskazanych przez uczestników. Projekt wystartował jesienią 2020 roku. Ponieważ cieszył się dużą popularnością, ma kontynuację w bieżącym roku. Udział w Domodesign jest bezpłatny.

Webinary i warsztaty Domodesign stanowią świetną okazję do tego, by pod okiem profesjonalistów urządzić konkretne pomieszczenia. Wszystkie spotkania prowadzone są przez architektów wnętrz: Martynę Banaszczuk oraz Ewelinę Białobrzewską, ekspertów programu Pomagamy Urządzać. Wspólnie z uczestnikami planują aranżację danej przestrzeni oraz proponują rekomendowane produkty z asortymentu Domoteki. W rezultacie po warsztatach powstają gotowe listy zakupowe.

Webinar i warsztaty praktyczne

Każda z odsłon Domodesign składa się z dwóch części. Pierwsza to webinar trwający ok. 1,5 godz. Ma on charakter bardziej teoretyczny – dotyczy konkretnego pomieszczenia lub zagadnienia, a także dostarcza wiedzę w zakresie najważniejszych zasad projektowych. Bazę stanowi oferta Domoteki ze starannie wyselekcjonowanymi produktami, dobranymi do tematu z różnych sklepów. Drugą część, trwającą ok. 3 godz., stanowią praktyczne warsztaty online. W ramach nich uczestnicy mogą na bazie planów konkretnych pomieszczeń stworzyć moodboardy oraz zaprojektować wybrane wnętrze. Wszystko odbywa się z pomocą architektek, które odpowiadają na pytania, a także udzielają porad w kontekście stylu aranżacyjnego, rozwiązań projektowych czy wyposażenia. Wspierają również przygotowywanie list zakupowych. Po warsztatach uczestnicy mogą odwiedzić salony Domoteki, po to by kupić produkty z przygotowanej listy albo przeprowadzić dodatkowe konsultacje.

Główne atuty warsztatów Domodesign to praca nad konkretnymi pomieszczeniami z mieszkań uczestników oraz rozwiązywanie realnych problemów projektowych. Oprócz tego uczestnicy mogą liczyć na atrakcyjne promocje i zniżki w Domotece. Projekt Domodesign stale się rozwija, a jeśli sytuacja pandemiczna oraz obowiązujące rygory sanitarne na to pozwolą, w przyszłości zostanie rozszerzony o trzecią część – spotkania i warsztaty stacjonarne w Domotece.

Webinary i warsztaty Domodesign cieszą się dużą popularnością. Zainteresowane osoby wpisują się na listy rezerwowe, ponieważ każde z wydarzeń ma ograniczoną liczbę miejsc. Mamy więc dowód na to, że projekt osiągnął sukces. Co ważne, pozostaje w pełnej zgodzie z naszą filozofią – chcemy nie tylko dostarczać zróżnicowane produkty do wnętrz, lecz także edukować, inspirować, pomagać w podejmowaniu dobrych decyzji zakupowych oraz projektowych – mówi Agata Brzezińska, Head of CEE z firmy Pradera, właściciela Domoteki.

Plany na 2021 rok

Projekt wystartował już w 2020 roku, kiedy odbyły się webinary i warsztaty poświęcone kuchni, salonowi, sypialni, łazience, a także home stagingowi i dekorowaniu domu. Za nami już pierwsza edycja w bieżącym roku – w styczniu uczestnicy pod okiem architektek pracowali nad aranżacjami garderoby. Najbliższe wydarzenie Domodesign odbędzie się 17 i 20 lutego (odpowiednio webinar i warsztaty) i będzie dotyczyło przestrzeni home office. Na cały 2021 rok zaplanowane są kolejne odsłony Domodesign – jedna w miesiącu (z wyjątkiem miesięcy wakacyjnych). Wśród podejmowanych tematów znajdują się nowości, takie jak pokój dziecka oraz ekologiczny dom, czyli prośrodowiskowe rozwiązania proponowane przez salony Domoteki. Oprócz tego prace warsztatowe obejmą balkon i taras, kuchnię, sypialnię i łazienkę. Domodesign na temat salonu będzie zaś zorganizowany dwa razy – w pierwszym terminie będzie dotyczył mebli wypoczynkowych i do siedzenia, w drugim natomiast mebli dodatkowych, takich jak stoły, regały, szafki czy półki.

Domodesign i nie tylko

Cykl Domodesign zyska wsparcie w postaci dodatkowych działań. W katalogu produktowym online znajdą się sekcje odpowiadające kategoriom warsztatów wzbogacone o prezentację oferty Domoteki z danego obszaru tematycznego. Oprócz tego na stronie Domoteki powstanie zakładka poświęcona Domodesign, która w jednym miejscu i w wygodnej formie gromadzi archiwalne warsztaty oraz pomocnicze materiały ich dotyczące przygotowane przez architektów.

Od ogólnych zasad aranżacyjnych po projekt konkretnego pomieszczenia i listę zakupową – webinary i warsztaty Domodesign zapewniają klientom Domoteki solidne wsparcie podczas urządzania wnętrz. To zaś stanowi najlepszą drogę do wymarzonego domu – funkcjonalnego, estetycznego, zgodnego z gustem i potrzebami.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.