Komunikaty PR

Domowe biuro w centrum uwagi

2021-03-29  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

Wobec powszechnej pracy zdalnej, wykorzystywana okazjonalnie do tego celu przestrzeń w wielu domach przerodziła się w centralny punkt codziennego życia. Zadbanie o estetykę takiego miejsca i wkomponowanie w charakter wnętrza stało się więc równie ważne, co zapewnienie mu funkcjonalności. Tikkurila podpowiada, jak domowe biuro przekształcić w stylową ozdobę mieszkania, która będzie inspirować do pracy i zachwycać w czasie relaksu.

Wydzielona przestrzeń do pracy w domu może, niczym centrum dowodzenia, wyznaczać stylistykę całego wnętrza. Szklane biurko na metalowych nogach na tle ciemnych, głęboko matowych ścian, pomalowanych farbą Tikkurila Optiva Ceramic Super Matt 3 w kolorach 1936 i 1942, jednoznacznie określi industrialny charakter przestrzeni. Jego wiodący charakter wskaże także lampa na długim pałąku przytwierdzonym prostopadle do ściany. Dopełnieniem kompozycji będą masywne szare komody oraz metalowy regał unoszący przyciągające uwagę półki w geometrycznym kształcie.

Innym sposobem na wykreowanie oryginalnego miejsca do pracy może być postawienie na styl retro. Biurko o fakturze naturalnego drewna w parze ze starym, skórzanym krzesłem stworzy wygodne i przestronne miejsce do pracy nawet w niewielkim pokoju lub w kąciku sypialni. W klimatyczną kompozycję doskonale wpiszą się stylizowane lampy czy stary aparat lustrzany w wiekowym futerale. Ściany pomalowane farbą Tikkurila Optiva Matt 5 w delikatnym kolorze Marble podkreślą spójność bazującej na różnych odcieniach brązu aranżacji, a jednocześnie dodadzą wnętrzu świetlistości.

A jak stworzyć z kącika do pracy prawdziwą gwiazdę, która będzie przykuwać wzrok wchodzących do pomieszczenia? Nic trudnego - wystarczy umieścić biurko w centralnym miejscu pokoju na tle jasnej ściany w odcieniu 1922 z palety Tikkurila Deco Grey i otoczyć je sznurem żarówek w czarnej oprawie. Kompozycyjnym nawiązaniem będą elementy dekoracyjne w tym samym kolorze oraz kropki na sąsiedniej ścianie, które wybiją się z jasnej szarości 1950 i wprowadzą do pomieszczenia element relaksującej beztroski. Nowoczesność aranżacji zaakcentuje dodatkowo surowa drewniana skrzynka z roślinami oraz grafiki postawione swobodnie obok biurka.

W poszukiwaniu atmosfery skupienia warto wykorzystać wyciszającą moc zieleni. W tej roli na ścianach  idealnie sprawdzi się farba Tikkurila Optiva Ceramic Super Matt 3 w odcieniach Fjord i Arbour, w które płynnie wtopi się proste ciemne biurko. Naturalność wnętrza podkreślą rośliny doniczkowe oraz ozdoby z jasnego drewna. Artystyczny sznyt zapewni aranżacji złota lampa i orientalne figurki oraz stara maszyna do pisania, która w przerwach od pracy awangardowo wypełni miejsce po laptopie.

Więcej pomysłów na stylowe domowe biuro można znaleźć na stronie: https://tikkurila.pl/pomysly/inspiracje-i-aranzacje-miejsca-do-pracy

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.