Komunikaty PR

Elegantstone – piękno białego onyksu inspiracją nowej kolekcji Ceramiki Paradyż

2020-12-11  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Mateusz Madiuk
Made in PR

Wejnerta 26/2
02-613 Warszawa
m.madiuk|madeinpr.pl| |m.madiuk|madeinpr.pl
+48 607 404 460
https://madeinpr.pl/
Do pobrania jpg ( 0.76 MB )

Od wieków inspiruje ludzi do rozwoju duchowego, emanuje pozytywną energią i daje poczucie harmonii. Onyks, jeden z najbardziej wytwornych kamieni szlachetnych stał się inspiracją do stworzenia nowej kolekcji płytek ceramicznych – Elegantstone, wchodzącej w skład setu Home of Stone.

 

Naturalny charakter kamienia

Kolekcja Elegantstone to propozycja dla osób ceniących sobie luksus i wewnętrzny spokój. Wspaniale rozświetli wnętrze, zapewniając domownikom poczucie harmonii i będzie sprzyjać regeneracji sił. Jej motyw przewodni stanowi inspiracja białym onyksem, który przez wielu uważany jest za minerał o szczególnych właściwościach. Przede wszystkim wyróżnia go delikatne użylenie i zdolność do przepuszczania światła. Dzięki wzornictwu i innowacyjnym technologiom zdobniczym, płytki Eleganstone Ceramiki Paradyż doskonale odwzorowują cechy charakterystyczne dla tego rzadko występującego w naturze surowca. Ich powierzchnia pokryta jest delikatnie prześwitującymi żyłkami, które w naturalny sposób tworzą nieoczywiste kształty oraz subtelnie odbijają światło.

 

Dom pełen jasności

Stonowana, utrzymana w odcieniach bieli i beżu kolorystyka płytek kolekcji Elegantstone inspirowanych kamieniem sprawia, że są one rozwiązaniem ponadczasowym. To aktualnie jeden z wiodących trendów, który pozwoli przeobrazić dom w cichą, daleką od codziennego zgiełku przystań. Jasne, półpolerowane płytki z kolekcji Elegantstone sprawdzą się zarówno na ścianach, jak i na podłogach salonów, holu, sypialni czy łazienek. Doskonale komponują się z innymi surowcami, na przykład naturalnym drewnem, marmurem, a także materiałami dekoracyjnymi w ciemnych, kontrastujących barwach. Elegantsotne, podobnie jak pozostałe kolekcje Ceramiki Paradyż z setu Home of Stone, wpisuje się w koncepcję Domu z Paradyża, dającą możliwości płynnego i modularnego aranżowania różnych przestrzeni domowych.

 

Elementy kolekcji:

Format płytek: 59,8x59,8 cm, 59,8x119,8 cm

Kolory: bianco, beige

Wykończenie: półpoler

Cena: 122,39 zł – 59,8x59,8; 159,90 zł – 59,8x119,8

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Made in PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących Biuro prasowe
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Bankowość

Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

Konsument

Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.