Elegantstone – piękno białego onyksu inspiracją nowej kolekcji Ceramiki Paradyż
Made in PR
Wejnerta 26/2
02-613 Warszawa
m.madiuk|madeinpr.pl| |m.madiuk|madeinpr.pl
+48 607 404 460
https://madeinpr.pl/
Od wieków inspiruje ludzi do rozwoju duchowego, emanuje pozytywną energią i daje poczucie harmonii. Onyks, jeden z najbardziej wytwornych kamieni szlachetnych stał się inspiracją do stworzenia nowej kolekcji płytek ceramicznych – Elegantstone, wchodzącej w skład setu Home of Stone.
Naturalny charakter kamienia
Kolekcja Elegantstone to propozycja dla osób ceniących sobie luksus i wewnętrzny spokój. Wspaniale rozświetli wnętrze, zapewniając domownikom poczucie harmonii i będzie sprzyjać regeneracji sił. Jej motyw przewodni stanowi inspiracja białym onyksem, który przez wielu uważany jest za minerał o szczególnych właściwościach. Przede wszystkim wyróżnia go delikatne użylenie i zdolność do przepuszczania światła. Dzięki wzornictwu i innowacyjnym technologiom zdobniczym, płytki Eleganstone Ceramiki Paradyż doskonale odwzorowują cechy charakterystyczne dla tego rzadko występującego w naturze surowca. Ich powierzchnia pokryta jest delikatnie prześwitującymi żyłkami, które w naturalny sposób tworzą nieoczywiste kształty oraz subtelnie odbijają światło.
Dom pełen jasności
Stonowana, utrzymana w odcieniach bieli i beżu kolorystyka płytek kolekcji Elegantstone inspirowanych kamieniem sprawia, że są one rozwiązaniem ponadczasowym. To aktualnie jeden z wiodących trendów, który pozwoli przeobrazić dom w cichą, daleką od codziennego zgiełku przystań. Jasne, półpolerowane płytki z kolekcji Elegantstone sprawdzą się zarówno na ścianach, jak i na podłogach salonów, holu, sypialni czy łazienek. Doskonale komponują się z innymi surowcami, na przykład naturalnym drewnem, marmurem, a także materiałami dekoracyjnymi w ciemnych, kontrastujących barwach. Elegantsotne, podobnie jak pozostałe kolekcje Ceramiki Paradyż z setu Home of Stone, wpisuje się w koncepcję Domu z Paradyża, dającą możliwości płynnego i modularnego aranżowania różnych przestrzeni domowych.
Elementy kolekcji:
Format płytek: 59,8x59,8 cm, 59,8x119,8 cm
Kolory: bianco, beige
Wykończenie: półpoler
Cena: 122,39 zł – 59,8x59,8; 159,90 zł – 59,8x119,8
![Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1068143937,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024
![Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit](/files/_uploaded/glownekonf_1952727664,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
![„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!](/files/_uploaded/glownekonf_1305400198,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/pakosinska-kmn-foto-ramka,w_274,_small.jpg)
Katarzyna Pakosińska: Cieszę się, że miałam odwagę podjąć decyzję o rozstaniu z Kabaretem Moralnego Niepokoju. Rwało mnie już wtedy gdzie indziej
Kabareciarka przyznaje, że kiedy zaczęły się psuć relacje między nią a pozostałymi członkami Kabaretu Moralnego Niepokoju, to wtedy pojawiła się myśl, by opuścić grupę i zacząć się spełniać na innej płaszczyźnie zawodowej. Przekonuje też, że już wówczas miała w zanadrzu kilka ciekawych pomysłów na rozwój swojej kariery, a to tylko przyspieszyło decyzję o zerwaniu współpracy. I choć na początku trudno jej było się odnaleźć w nowej rzeczywistości, to z perspektywy czasu nie żałuje tamtego kroku. Z zapałem angażuje się w realizację nowych projektów, ale nie wyklucza, że jeszcze kiedyś znów zabłyśnie w kabarecie.
Media i PR
Wydawcy polskich mediów liczą na zmiany w przyjętej przez Sejm nowelizacji prawa autorskiego. Ruszają kolejne rozmowy z rządem
![](/files/1922771799/iwp-prawa-wydawcow-foto,w_133,r_png,_small.png)
Polskie media apelują do polityków o zmiany w treści przyjętej przez Sejm nowelizacji ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Nowe przepisy, które po trzech latach opóźnienia wdrażają unijną dyrektywę Digital Single Market, dają teoretycznie wydawcom i dziennikarzom prawo do uzyskiwania wynagrodzeń od tzw. big techów za korzystanie z ich utworów. W praktyce może być to jednak trudne do wyegzekwowania. Dlatego media domagają się wzmocnienia pozycji wydawców. Tym bardziej że obie strony muszą same wynegocjować te wynagrodzenia. – Chcemy mechanizmu, który gwarantuje nam, że w przypadku przedłużania się negocjacji z big techami, wkroczy organ rządowy – tłumaczy Marek Frąckowiak, prezes Izby Wydawców Prasy. Wydawcy liczą, że niezbędne poprawki pojawią się na etapie prac w Senacie.
Psychologia
Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie
![](/files/1922771799/luna-alive-foto,w_133,_small.jpg)
Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.