Komunikaty PR

Elegantstone – piękno białego onyksu inspiracją nowej kolekcji Ceramiki Paradyż

2020-12-11  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Mateusz Madiuk
Made in PR

Wejnerta 26/2
02-613 Warszawa
m.madiuk|madeinpr.pl| |m.madiuk|madeinpr.pl
+48 607 404 460
https://madeinpr.pl/
Do pobrania jpg ( 0.76 MB )

Od wieków inspiruje ludzi do rozwoju duchowego, emanuje pozytywną energią i daje poczucie harmonii. Onyks, jeden z najbardziej wytwornych kamieni szlachetnych stał się inspiracją do stworzenia nowej kolekcji płytek ceramicznych – Elegantstone, wchodzącej w skład setu Home of Stone.

 

Naturalny charakter kamienia

Kolekcja Elegantstone to propozycja dla osób ceniących sobie luksus i wewnętrzny spokój. Wspaniale rozświetli wnętrze, zapewniając domownikom poczucie harmonii i będzie sprzyjać regeneracji sił. Jej motyw przewodni stanowi inspiracja białym onyksem, który przez wielu uważany jest za minerał o szczególnych właściwościach. Przede wszystkim wyróżnia go delikatne użylenie i zdolność do przepuszczania światła. Dzięki wzornictwu i innowacyjnym technologiom zdobniczym, płytki Eleganstone Ceramiki Paradyż doskonale odwzorowują cechy charakterystyczne dla tego rzadko występującego w naturze surowca. Ich powierzchnia pokryta jest delikatnie prześwitującymi żyłkami, które w naturalny sposób tworzą nieoczywiste kształty oraz subtelnie odbijają światło.

 

Dom pełen jasności

Stonowana, utrzymana w odcieniach bieli i beżu kolorystyka płytek kolekcji Elegantstone inspirowanych kamieniem sprawia, że są one rozwiązaniem ponadczasowym. To aktualnie jeden z wiodących trendów, który pozwoli przeobrazić dom w cichą, daleką od codziennego zgiełku przystań. Jasne, półpolerowane płytki z kolekcji Elegantstone sprawdzą się zarówno na ścianach, jak i na podłogach salonów, holu, sypialni czy łazienek. Doskonale komponują się z innymi surowcami, na przykład naturalnym drewnem, marmurem, a także materiałami dekoracyjnymi w ciemnych, kontrastujących barwach. Elegantsotne, podobnie jak pozostałe kolekcje Ceramiki Paradyż z setu Home of Stone, wpisuje się w koncepcję Domu z Paradyża, dającą możliwości płynnego i modularnego aranżowania różnych przestrzeni domowych.

 

Elementy kolekcji:

Format płytek: 59,8x59,8 cm, 59,8x119,8 cm

Kolory: bianco, beige

Wykończenie: półpoler

Cena: 122,39 zł – 59,8x59,8; 159,90 zł – 59,8x119,8

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Made in PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Katarzyna Pakosińska: Cieszę się, że miałam odwagę podjąć decyzję o rozstaniu z Kabaretem Moralnego Niepokoju. Rwało mnie już wtedy gdzie indziej

Kabareciarka przyznaje, że kiedy zaczęły się psuć relacje między nią a pozostałymi członkami Kabaretu Moralnego Niepokoju, to wtedy pojawiła się myśl, by opuścić grupę i zacząć się spełniać na innej płaszczyźnie zawodowej. Przekonuje też, że już wówczas miała w zanadrzu kilka ciekawych pomysłów na rozwój swojej kariery, a to tylko przyspieszyło decyzję o zerwaniu współpracy. I choć na początku trudno jej było się odnaleźć w nowej rzeczywistości, to z perspektywy czasu nie żałuje tamtego kroku. Z zapałem angażuje się w realizację nowych projektów, ale nie wyklucza, że jeszcze kiedyś znów zabłyśnie w kabarecie.

Media i PR

Wydawcy polskich mediów liczą na zmiany w przyjętej przez Sejm nowelizacji prawa autorskiego. Ruszają kolejne rozmowy z rządem

Polskie media apelują do polityków o zmiany w treści przyjętej przez Sejm nowelizacji ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Nowe przepisy, które po trzech latach opóźnienia wdrażają unijną dyrektywę Digital Single Market, dają teoretycznie wydawcom i dziennikarzom prawo do uzyskiwania wynagrodzeń od tzw. big techów za korzystanie z ich utworów. W praktyce może być to jednak trudne do wyegzekwowania. Dlatego media domagają się wzmocnienia pozycji wydawców.  Tym bardziej że obie strony muszą same wynegocjować te wynagrodzenia. – Chcemy mechanizmu, który gwarantuje nam, że w przypadku przedłużania się negocjacji z big techami, wkroczy organ rządowy – tłumaczy Marek Frąckowiak, prezes Izby Wydawców Prasy. Wydawcy liczą, że niezbędne poprawki pojawią się na etapie prac w Senacie.

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.