Familijne i w multipacku. Dziel się przyjemnością z nowymi lodami od E.Wedel
Marka E.Wedel nie zwalnia tempa i przed nadchodzącymi wakacjami prezentuje kolejne nowości z lodowego portfolio. Tym razem do oferty dołączają lody w większym formacie – familijne oraz w multipacku. Nowości już wkrótce pojawią się w sprzedaży. To, co je wyróżnia, to oryginalna wedlowska czekolada i fakt, że to idealne propozycje do dzielenia się przyjemnością z innymi.
Do szerokiego portfolio pysznych lodów E.Wedel już wkrótce dołączą lody familijne inspirowane wedlowskimi tabliczkami. Lody cechuje lekka, kremowa masa lodowa i oryginalna wedlowska czekolada. Co więcej, dwie propozycje zawierają unikalny sorbet, który doda orzeźwienia w cieplejsze dni, są to warianty: śmietankowy z sorbetem truskawkowym i czekoladą mleczną oraz waniliowy z sorbetem malinowym i czekoladą gorzką. Trzeci smak lodów familijnych to lody śmietankowe z Peanut Butter i czekoladą białą karmelową. Opakowania nowych lodów familijnych mają pojemność 700 ml, dzięki czemu idealnie nadają się do dzielenia z bliskimi. Ich kwadratowy pojemnik nawiązuje do designu opakowań wedlowskich tabliczek i unikalnego kształtu kostki czekolady E.Wedel.
Miłośników lodów inspirowanych kultowymi piankami ucieszy fakt, że w tym roku do oferty E.Wedel dołączy pierwszy multipack. Opakowanie zbiorcze zawierać będzie cztery sztuki lodów Ptasie Mleczko® na patyku 90 ml o smaku waniliowym z polewą z oryginalnej wedlowskiej czekolady gorzkiej o 64% zawartości kakao. Jego design i format nawiązuje do pianek o tym samym smaku.
Nowości – lody familijne E.Wedel oraz multipack Ptasie Mleczko® Waniliowe – wkrótce dostępne będą w sprzedaży w wybranych sklepach.

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.