Komunikaty PR

Familijne i w multipacku. Dziel się przyjemnością z nowymi lodami od E.Wedel

2021-06-09  |  11:00
Biuro prasowe

Marka E.Wedel nie zwalnia tempa i przed nadchodzącymi wakacjami prezentuje kolejne nowości z lodowego portfolio. Tym razem do oferty dołączają lody w większym formacie – familijne oraz w multipacku. Nowości już wkrótce pojawią się w sprzedaży. To, co je wyróżnia, to oryginalna wedlowska czekolada i fakt, że to idealne propozycje do dzielenia się przyjemnością z innymi.

Do szerokiego portfolio pysznych lodów E.Wedel już wkrótce dołączą lody familijne inspirowane wedlowskimi tabliczkami. Lody cechuje lekka, kremowa masa lodowa i oryginalna wedlowska czekolada. Co więcej, dwie propozycje zawierają unikalny sorbet, który doda orzeźwienia w cieplejsze dni, są to warianty: śmietankowy z sorbetem truskawkowym i czekoladą mleczną oraz waniliowy z sorbetem malinowym i czekoladą gorzką. Trzeci smak lodów familijnych to lody śmietankowe z Peanut Butter i czekoladą białą karmelową. Opakowania nowych lodów familijnych mają pojemność 700 ml, dzięki czemu idealnie nadają się do dzielenia z bliskimi. Ich kwadratowy pojemnik nawiązuje do designu opakowań wedlowskich tabliczek i unikalnego kształtu kostki czekolady E.Wedel.

Miłośników lodów inspirowanych kultowymi piankami ucieszy fakt, że w tym roku do oferty E.Wedel dołączy pierwszy multipack. Opakowanie zbiorcze zawierać będzie cztery sztuki lodów Ptasie Mleczko® na patyku 90 ml o smaku waniliowym z polewą z oryginalnej wedlowskiej czekolady gorzkiej o 64% zawartości kakao. Jego design i format nawiązuje do pianek o tym samym smaku.

Nowości – lody familijne E.Wedel oraz multipack Ptasie Mleczko® Waniliowe – wkrótce dostępne będą w sprzedaży w wybranych sklepach.

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.