FoodSaver ze Złotym Godłem Programu Konsumencki Lider Jakości
Rumour PR
Sueska 12
02-761 Warszawa
krzysztof.malcher|rumour.pl| |krzysztof.malcher|rumour.pl
791 791 838
www.rumour.pl
Marka FoodSaver – pionier w zakresie produkcji systemów próżniowego pakowania żywności – została odznaczona Złotym Godłem Programu Konsumencki Lider Jakości. Jest to dowodem na zwiększającą się popularność rozwiązań pozwalających na przechowywanie żywności w sposób, który nawet pięciokrotnie przedłuża jej świeżość.
Pakowanie próżniowe zdobywa coraz większą popularność jako niezwykle efektywna alternatywa dla tradycyjnych metod przechowywania żywności. Dzięki tej metodzie przechowywania produkty oraz potrawy zostają odseparowane od tlenu i wilgoci i pozostają przydatne do spożycia nawet pięć razy dłużej. Dodatkowo pakowanie próżniowe sprawia, że żywność chroniona jest przed rozwojem bakterii, a dzięki temu nie obsycha, jak również zachowuje swój smak, zapach i wartości odżywcze.
Pionierem w kategorii produkcji systemów próżniowego pakowania żywności jest marka FoodSaver. W swojej ofercie posiada szeroką gamę urządzeń, zgrzewarek i akcesoriów, które pozwalają zachować świeżość żywności do 5 razy dłużej. Marka FoodSaver powstała w 1987 roku, a jej blisko 35-letnie doświadczenie oraz wysoka jakość wykorzystywanych materiałów sprawia, że produkty FoodSaver są niezawodne i skuteczne. M.in. te czynniki przyczyniły się do otrzymania przez markę FoodSaver Złotego Godła Programu Konsumencki Lider Jakości.
Program Konsumencki Lider Jakości
Stanowi podsumowanie ogólnopolskich badań, które przeprowadzane są na przestrzeni roku na próbie ponad 15 tysięcy konsumentów (w przypadku 2021 roku) w kilkuset kategoriach asortymentowych. Program ma na celu wyłonienie najlepiej ocenianych jakościowo marek, które dostępne są na polskim rynku.
O FoodSaver
FoodSaver® jest pionierem w dziedzinie tworzenia systemów pakowania próżniowego. Zaprojektowana w latach 80-tych XX w. zgrzewarka próżniowa przyczyniła się do powstania nowej kategorii produktowej, której sprzedaż liczy się w milionach egzemplarzy na całym świecie.
O DLF Sp. z o.o.
Autoryzowany importer i dystrybutor urządzeń FoodSaver w Polsce. DLF sp. z o.o. z Gdyni istnieje na polskim rynku od początku lat dziewięćdziesiątych i specjalizuje się w sprzedaży nowoczesnych produktów z zakresu Hi-tech, robotyki i AGD. Celem DLF jest dostarczenie klientom najwyższej jakości urządzeń, które poprawiają jakość życia. Obecnie firma jest autoryzowanym importerem lub dystrybutorem m.in. marek takich jak: Crock-Pot, iRobot, Stadler Form, Breville, FoodSaver, Segway-Ninebot, Laurastar.

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.