Komunikaty PR

Forma, kolor i funkcjonalność – jak urządzić nowoczesną przestrzeń publiczną?

2020-11-25  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

PRO ARCHITECTURA 3.0 – nowość 2021 od Villeroy & Boch – to wyprzedzające trendy, harmonijne połączenie ergonomii formy, unikalności stylu oraz multisensorycznej kolorystyki płytek. Rozwiązanie zgodne z potrzebami klientów i inwestorów oraz wymogami nowoczesnej architektury.

Program PRO ARCHITECTURA 3.0 doskonale wpisuje się w bogatą tradycję niemieckiego producenta. Płytki, które się w nim znalazły, zaprojektowano z myślą o sukcesie śmiałych przedsięwzięć architektonicznych. Z powodzeniem umożliwiają optymalne współgranie formy, funkcji i koloru, a także mistrzowskie akcentowanie subtelności realizowanego projektu. Oto kwintesencja kompetencji Villeroy & Boch!

Potrójna wartość dodana

„3.0” oznacza potrójną wartość dodaną. Po pierwsze: PRO ARCHITECTURA 3.0 łączy cenione serie Pro Architectura, Colorvision i Granifloor w jasno skonstruowany, modułowy system 3 w 1 – z harmonijnie dopasowanymi kolorami i formatami oraz wykończeniami powierzchni i materiałami. Po drugie: oprócz szybkiego i prostego przeglądu wszystkich dostępnych opcji, program ten oferuje również fascynujące źródło inspiracji. Po trzecie: koncepcja kolorystyczna powstała we współpracy z prof. Dr Axelem Buetherem i podkreśla nowe możliwości wykorzystania koloru jako zjawiska wielozmysłowego w aranżacji wnętrz.

Wielozmysłowy fenomen koloru

O charakterze i atmosferze wnętrz decydują cechy oraz właściwości użytych przy jego projektowaniu materiałów. Klimat pomieszczeń zmienia się wraz z zastosowanymi barwami – ze spokojnego w żywiołowy lub z pobudzającego w relaksujący. Fakt ten jest równie istotny w mieszkaniach i domach, jak i w tworzonej z myślą o określonym nastroju przestrzeni publicznej.

Centra SPA mają relaksować; baseny i łaźnie – koić zmysły i zachęcać do ruchu; kawiarnie i stołówki – sprzyjać zdrowemu apetytowi i delikatnie pobudzać; biura – tworzyć kreatywną atmosferę pracy; centra konferencyjne – skupiać uwagę i optymalizować komunikację. Ile typów pomieszczeń – tyle funkcji i możliwości wyboru adekwatnego designu, w którym kolor odgrywa szczególną rolę.

Ekspertem od powyższych zależności jest architekt i projektant kolorów, prof. Dr Axel Buether, który przez wiele lat badał rolę barw w kontekście wnętrz i przedstawia je jako istotny element multisensorycznego świata. Zgodnie z jego obserwacjami dobrze zaprojektowane pomieszczenia definiuje szerokie spektrum wizualnych, dotykowych i smakowych kanałów sensorycznych. Wiedza ta okazała się kluczem w ewolucji koncepcji koloru programu PRO ARCHITECTURA 3.0.

Funkcjonalność i bogactwo formatów

Program płytek PRO ARCHITECTURA 3.0 w niezwykle pomysłowy sposób łączy w sobie funkcjonalność i styl. Kluczem wyboru, może być wspomniany już kolor lub format. Jego zróżnicowanie zachwyci każdego, kto lubi wielość opcji – wśród nich płytki o wymiarach: 2,5×2,5 cm, 5×5 cm, 10x10 cm, 10×20 cm, 10×30 cm, 15×15 cm, 20×20 cm, 20×60 cm, 30×30 cm, 30×60 cm oraz 60×60 cm.

Obok formatu, który umożliwia swobodne zestawienia płytek o różnych kolorach i wymiarach, istotne są również właściwości techniczne i higieniczne kolekcji, dzięki którym PRO ARCHITECTURA 3.0 sprawdza się na dużych i wymagających powierzchniach – takich jak narożniki oraz przejścia między podłogą a ścianą. 

Precyzja i wyrafinowanie

Kolekcje Villeroy & Boch charakteryzują się wysoką jakością, wyselekcjonowanymi materiałami, zrównoważonymi procesami produkcyjnymi i ponadczasowym wzornictwem. Zaprojektowane z myślą o wymagających klientach, którzy cenią sobie precyzję wykonania oraz wyrafinowany styl – śmiało wychodzą naprzeciw wyzwaniom, jakie stawia tworzenie nowoczesnych przestrzeni publicznych.

Nie bez powodu zdobią wiele znanych budynków – takich jak katedra w Kolonii oraz gmach Elbphilharmonie. Wybór projektantów i inwestorów niejednokrotnie udowodnił, że płytki te sprawdzają się zarówno w futurystycznych czy współczesnych, jak i klasycznych oraz historycznych wnętrzach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Best Brands PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie Biuro prasowe
2024-12-27 | 01:00

Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie

Zbliża się Sylwester – czas zabawy, podróży i odpoczynku. Jednak podczas naszej nieobecności dom i posesja mogą stać się łatwym celem dla złodziei. Jak skutecznie
Dom Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?
2024-12-24 | 00:21

Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?

Czy łazienka może być modna i ponadczasowa jednocześnie? Kluczem do takiego efektu jest odpowiednia paleta barw, która łączy w sobie harmonię, elegancję i przytulność - element
Dom Luksus, który nie przytłacza
2024-12-23 | 13:00

Luksus, który nie przytłacza

Styl quiet luxury to elegancja w najbardziej subtelnej, wysmakowanej formie. Nie znajdziemy tu krzykliwych wzorów, przesadnego przepychu ani trendów, które

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zbiórki internetowe przestały się już kojarzyć wyłącznie z finansowaniem leczenia. Ludzie zbierają także na podstawowe potrzeby i realizację marzeń

Połowa Polaków wspiera zbiórki charytatywne online – wynika z raportu przygotowanego przez SW Research dla Allegro. Najczęściej przekazujemy datki na pomoc humanitarną związaną z kataklizmami, wsparcie chorych, pomoc dzieciom czy zwierzętom. Jeszcze do niedawna zbiórki internetowe kojarzyły się głównie z finansowaniem terapii czy rehabilitacji dla ciężko chorych, ale coraz częściej ludzie zbierają na podstawowe potrzeby, takie jak żywność czy opał na zimę, ale również na realizację marzeń.