Forma, kolor i funkcjonalność – jak urządzić nowoczesną przestrzeń publiczną?
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
PRO ARCHITECTURA 3.0 – nowość 2021 od Villeroy & Boch – to wyprzedzające trendy, harmonijne połączenie ergonomii formy, unikalności stylu oraz multisensorycznej kolorystyki płytek. Rozwiązanie zgodne z potrzebami klientów i inwestorów oraz wymogami nowoczesnej architektury.
Program PRO ARCHITECTURA 3.0 doskonale wpisuje się w bogatą tradycję niemieckiego producenta. Płytki, które się w nim znalazły, zaprojektowano z myślą o sukcesie śmiałych przedsięwzięć architektonicznych. Z powodzeniem umożliwiają optymalne współgranie formy, funkcji i koloru, a także mistrzowskie akcentowanie subtelności realizowanego projektu. Oto kwintesencja kompetencji Villeroy & Boch!
Potrójna wartość dodana
„3.0” oznacza potrójną wartość dodaną. Po pierwsze: PRO ARCHITECTURA 3.0 łączy cenione serie Pro Architectura, Colorvision i Granifloor w jasno skonstruowany, modułowy system 3 w 1 – z harmonijnie dopasowanymi kolorami i formatami oraz wykończeniami powierzchni i materiałami. Po drugie: oprócz szybkiego i prostego przeglądu wszystkich dostępnych opcji, program ten oferuje również fascynujące źródło inspiracji. Po trzecie: koncepcja kolorystyczna powstała we współpracy z prof. Dr Axelem Buetherem i podkreśla nowe możliwości wykorzystania koloru jako zjawiska wielozmysłowego w aranżacji wnętrz.
Wielozmysłowy fenomen koloru
O charakterze i atmosferze wnętrz decydują cechy oraz właściwości użytych przy jego projektowaniu materiałów. Klimat pomieszczeń zmienia się wraz z zastosowanymi barwami – ze spokojnego w żywiołowy lub z pobudzającego w relaksujący. Fakt ten jest równie istotny w mieszkaniach i domach, jak i w tworzonej z myślą o określonym nastroju przestrzeni publicznej.
Centra SPA mają relaksować; baseny i łaźnie – koić zmysły i zachęcać do ruchu; kawiarnie i stołówki – sprzyjać zdrowemu apetytowi i delikatnie pobudzać; biura – tworzyć kreatywną atmosferę pracy; centra konferencyjne – skupiać uwagę i optymalizować komunikację. Ile typów pomieszczeń – tyle funkcji i możliwości wyboru adekwatnego designu, w którym kolor odgrywa szczególną rolę.
Ekspertem od powyższych zależności jest architekt i projektant kolorów, prof. Dr Axel Buether, który przez wiele lat badał rolę barw w kontekście wnętrz i przedstawia je jako istotny element multisensorycznego świata. Zgodnie z jego obserwacjami dobrze zaprojektowane pomieszczenia definiuje szerokie spektrum wizualnych, dotykowych i smakowych kanałów sensorycznych. Wiedza ta okazała się kluczem w ewolucji koncepcji koloru programu PRO ARCHITECTURA 3.0.
Funkcjonalność i bogactwo formatów
Program płytek PRO ARCHITECTURA 3.0 w niezwykle pomysłowy sposób łączy w sobie funkcjonalność i styl. Kluczem wyboru, może być wspomniany już kolor lub format. Jego zróżnicowanie zachwyci każdego, kto lubi wielość opcji – wśród nich płytki o wymiarach: 2,5×2,5 cm, 5×5 cm, 10x10 cm, 10×20 cm, 10×30 cm, 15×15 cm, 20×20 cm, 20×60 cm, 30×30 cm, 30×60 cm oraz 60×60 cm.
Obok formatu, który umożliwia swobodne zestawienia płytek o różnych kolorach i wymiarach, istotne są również właściwości techniczne i higieniczne kolekcji, dzięki którym PRO ARCHITECTURA 3.0 sprawdza się na dużych i wymagających powierzchniach – takich jak narożniki oraz przejścia między podłogą a ścianą.
Precyzja i wyrafinowanie
Kolekcje Villeroy & Boch charakteryzują się wysoką jakością, wyselekcjonowanymi materiałami, zrównoważonymi procesami produkcyjnymi i ponadczasowym wzornictwem. Zaprojektowane z myślą o wymagających klientach, którzy cenią sobie precyzję wykonania oraz wyrafinowany styl – śmiało wychodzą naprzeciw wyzwaniom, jakie stawia tworzenie nowoczesnych przestrzeni publicznych.
Nie bez powodu zdobią wiele znanych budynków – takich jak katedra w Kolonii oraz gmach Elbphilharmonie. Wybór projektantów i inwestorów niejednokrotnie udowodnił, że płytki te sprawdzają się zarówno w futurystycznych czy współczesnych, jak i klasycznych oraz historycznych wnętrzach.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Doda: Zostawiłam po sobie niesamowite dzieło filmowe, ale nie myślę o powrocie do branży. Mam za dużą traumę
Trwa 78. Międzynarodowy Festiwal Filmowy w Cannes, a plejada gwiazd z całego świata obiera kierunek Lazurowe Wybrzeże. Doda, która trzykrotnie uczestniczyła w tym wydarzeniu, przyznaje, że niektóre zasady obowiązujące na gali i na czerwonym dywanie były dla niej wręcz nie do zaakceptowania. Dorota Rabczewska podkreśla, że tym razem nie wybiera się do Cannes. Nie planuje też współpracy z branżą filmową.
Muzyka
Piotr Kupicha: Feel to jeden z ostatnich bastionów żywego rock’n’roll’owego grania. Myślę, że to jest klucz do tego, że jesteśmy na scenie już 20 lat

Lider zespołu Feel przyznaje, że 2025 rok jest szczególnym w ich karierze, świętują bowiem 20-lecie istnienia. Muzyk nie kryje wzruszenia i jest dumny z tego, że udało im się przetrwać w branży przez tyle lat i odnieść duży sukces. Swój jubileusz grupa będzie świętować w piątek, 23 maja podczas Sopot Hit Festival. Z tej okazji nie zabraknie niespodzianek. Na scenie pojawi się chociażby Zespół Pieśni i Tańca Śląsk.
Problemy społeczne
60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.