Komunikaty PR

Forma, kolor i funkcjonalność – jak urządzić nowoczesną przestrzeń publiczną?

2020-11-25  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

PRO ARCHITECTURA 3.0 – nowość 2021 od Villeroy & Boch – to wyprzedzające trendy, harmonijne połączenie ergonomii formy, unikalności stylu oraz multisensorycznej kolorystyki płytek. Rozwiązanie zgodne z potrzebami klientów i inwestorów oraz wymogami nowoczesnej architektury.

Program PRO ARCHITECTURA 3.0 doskonale wpisuje się w bogatą tradycję niemieckiego producenta. Płytki, które się w nim znalazły, zaprojektowano z myślą o sukcesie śmiałych przedsięwzięć architektonicznych. Z powodzeniem umożliwiają optymalne współgranie formy, funkcji i koloru, a także mistrzowskie akcentowanie subtelności realizowanego projektu. Oto kwintesencja kompetencji Villeroy & Boch!

Potrójna wartość dodana

„3.0” oznacza potrójną wartość dodaną. Po pierwsze: PRO ARCHITECTURA 3.0 łączy cenione serie Pro Architectura, Colorvision i Granifloor w jasno skonstruowany, modułowy system 3 w 1 – z harmonijnie dopasowanymi kolorami i formatami oraz wykończeniami powierzchni i materiałami. Po drugie: oprócz szybkiego i prostego przeglądu wszystkich dostępnych opcji, program ten oferuje również fascynujące źródło inspiracji. Po trzecie: koncepcja kolorystyczna powstała we współpracy z prof. Dr Axelem Buetherem i podkreśla nowe możliwości wykorzystania koloru jako zjawiska wielozmysłowego w aranżacji wnętrz.

Wielozmysłowy fenomen koloru

O charakterze i atmosferze wnętrz decydują cechy oraz właściwości użytych przy jego projektowaniu materiałów. Klimat pomieszczeń zmienia się wraz z zastosowanymi barwami – ze spokojnego w żywiołowy lub z pobudzającego w relaksujący. Fakt ten jest równie istotny w mieszkaniach i domach, jak i w tworzonej z myślą o określonym nastroju przestrzeni publicznej.

Centra SPA mają relaksować; baseny i łaźnie – koić zmysły i zachęcać do ruchu; kawiarnie i stołówki – sprzyjać zdrowemu apetytowi i delikatnie pobudzać; biura – tworzyć kreatywną atmosferę pracy; centra konferencyjne – skupiać uwagę i optymalizować komunikację. Ile typów pomieszczeń – tyle funkcji i możliwości wyboru adekwatnego designu, w którym kolor odgrywa szczególną rolę.

Ekspertem od powyższych zależności jest architekt i projektant kolorów, prof. Dr Axel Buether, który przez wiele lat badał rolę barw w kontekście wnętrz i przedstawia je jako istotny element multisensorycznego świata. Zgodnie z jego obserwacjami dobrze zaprojektowane pomieszczenia definiuje szerokie spektrum wizualnych, dotykowych i smakowych kanałów sensorycznych. Wiedza ta okazała się kluczem w ewolucji koncepcji koloru programu PRO ARCHITECTURA 3.0.

Funkcjonalność i bogactwo formatów

Program płytek PRO ARCHITECTURA 3.0 w niezwykle pomysłowy sposób łączy w sobie funkcjonalność i styl. Kluczem wyboru, może być wspomniany już kolor lub format. Jego zróżnicowanie zachwyci każdego, kto lubi wielość opcji – wśród nich płytki o wymiarach: 2,5×2,5 cm, 5×5 cm, 10x10 cm, 10×20 cm, 10×30 cm, 15×15 cm, 20×20 cm, 20×60 cm, 30×30 cm, 30×60 cm oraz 60×60 cm.

Obok formatu, który umożliwia swobodne zestawienia płytek o różnych kolorach i wymiarach, istotne są również właściwości techniczne i higieniczne kolekcji, dzięki którym PRO ARCHITECTURA 3.0 sprawdza się na dużych i wymagających powierzchniach – takich jak narożniki oraz przejścia między podłogą a ścianą. 

Precyzja i wyrafinowanie

Kolekcje Villeroy & Boch charakteryzują się wysoką jakością, wyselekcjonowanymi materiałami, zrównoważonymi procesami produkcyjnymi i ponadczasowym wzornictwem. Zaprojektowane z myślą o wymagających klientach, którzy cenią sobie precyzję wykonania oraz wyrafinowany styl – śmiało wychodzą naprzeciw wyzwaniom, jakie stawia tworzenie nowoczesnych przestrzeni publicznych.

Nie bez powodu zdobią wiele znanych budynków – takich jak katedra w Kolonii oraz gmach Elbphilharmonie. Wybór projektantów i inwestorów niejednokrotnie udowodnił, że płytki te sprawdzają się zarówno w futurystycznych czy współczesnych, jak i klasycznych oraz historycznych wnętrzach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Best Brands PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Katarzyna Pakosińska: Cieszę się, że miałam odwagę podjąć decyzję o rozstaniu z Kabaretem Moralnego Niepokoju. Rwało mnie już wtedy gdzie indziej

Kabareciarka przyznaje, że kiedy zaczęły się psuć relacje między nią a pozostałymi członkami Kabaretu Moralnego Niepokoju, to wtedy pojawiła się myśl, by opuścić grupę i zacząć się spełniać na innej płaszczyźnie zawodowej. Przekonuje też, że już wówczas miała w zanadrzu kilka ciekawych pomysłów na rozwój swojej kariery, a to tylko przyspieszyło decyzję o zerwaniu współpracy. I choć na początku trudno jej było się odnaleźć w nowej rzeczywistości, to z perspektywy czasu nie żałuje tamtego kroku. Z zapałem angażuje się w realizację nowych projektów, ale nie wyklucza, że jeszcze kiedyś znów zabłyśnie w kabarecie.

Media i PR

Wydawcy polskich mediów liczą na zmiany w przyjętej przez Sejm nowelizacji prawa autorskiego. Ruszają kolejne rozmowy z rządem

Polskie media apelują do polityków o zmiany w treści przyjętej przez Sejm nowelizacji ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Nowe przepisy, które po trzech latach opóźnienia wdrażają unijną dyrektywę Digital Single Market, dają teoretycznie wydawcom i dziennikarzom prawo do uzyskiwania wynagrodzeń od tzw. big techów za korzystanie z ich utworów. W praktyce może być to jednak trudne do wyegzekwowania. Dlatego media domagają się wzmocnienia pozycji wydawców.  Tym bardziej że obie strony muszą same wynegocjować te wynagrodzenia. – Chcemy mechanizmu, który gwarantuje nam, że w przypadku przedłużania się negocjacji z big techami, wkroczy organ rządowy – tłumaczy Marek Frąckowiak, prezes Izby Wydawców Prasy. Wydawcy liczą, że niezbędne poprawki pojawią się na etapie prac w Senacie.

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.