Gdy design spotyka się z wielką modą - Gosia Baczyńska i Ceramika Paradyż
Wyjątkowe płytki ceramiczne powstałe w wyniku współpracy Ceramiki Paradyż i Gosi Baczyńskiej właśnie trafiły do sprzedaży.
Kolekcje Paradyż My Way autorstwa Gosi Baczyńskiej zachwycają oryginalnością, bogactwem struktur i nieoczywistą kolorystyką, wyznaczając trendy wnętrzarskie nie tylko na ten rok. Charakteryzują się wyjątkową dbałością o szczegóły, a każdy detal stylistyczny czerpie z bogatego kontekstu branżowego doświadczenia i autentycznej współpracy z projektantką, obecnej w całym procesie tworzenia. Siedem luksusowych kolekcji: Mystic Shadows, Night Quenn, Sleeping Beauty, Fashion Spirit, Unique Lady, Cold Princess oraz Noissy Whisper, to designerska interpretacja zmysłowych fasonów, tekstur i kolorów ze światowych wybiegów. Ich wzornictwo nawiązuje do najbardziej charakterystycznych wyróżników wielkiej mody: plisów, satyny, koronki, złota, srebra czy cekinów. A to wszystko w niepowtarzalnym stylu Gosi Baczyńskiej!
Design okiem artystki
Gosia Baczyńska to niezwykła osobowość i niezaprzeczalna ikona świata mody. Wielokrotnie zapraszana do udziału w Paris Fashion Week i nagradzana przez wiodące magazyny modowe. Od ponad 20 lat tworzy kreacje, które olśniewają zmysłowością i są spełnieniem marzeń milionów kobiet w Polsce i zagranicą. Jej projekty niczym dzieła sztuki powstają z niespotykaną starannością oraz precyzją. I nie inaczej było w przypadku pierwszej w historii kolekcji płytek ceramicznych sygnowanych jej nazwiskiem. Każdy element to efekt przemyślanej wizji artystki, którą wraz z zespołem Ceramiki Paradyż z sukcesem urzeczywistniła.
- Praca z zespołem Ceramika Paradyż od początku była wielką przyjemnością, ale i wyzwaniem. Naszym założeniem było stworzenie czegoś, czego jeszcze nie było: kolekcji płytek, które “ubiorą wnętrze” w najlepsze kreacje, wydobywając z niego pełen potencjał i piękno, zachowując wyrazisty charakter. Dużo czasu poświęciliśmy na szukanie nowych rozwiązań, dających nieznane wcześniej możliwości. Nie byłoby to możliwe, gdybym nie współpracowała przy tym projekcie z najlepszymi profesjonalistami z branży. W końcu udało nam się stworzyć formy na tyle eleganckie, ale i nonszalanckie zarazem, aby w połączeniu dawały wrażenie niewymuszonego luksusu – zaznacza Gosia Baczyńska.
Nowe podejście do projektowania
Ceramika Paradyż wielokrotnie udowodniła, że design to jej mocna strona. Od lat polska marka odważnie sięga po nieszablonowe rozwiązania, zaskakując branżę i zdobywając prestiżowe nagrody w polskich i zagranicznych konkursach wzorniczych. Bogate doświadczenie zespołu projektowego w połączeniu z innowacyjnymi technologiami zdobniczymi, umożliwiły producentowi przeniesienie talentu i kreacji artystki na materiał ceramiczny z zachowaniem dbałości o najdrobniejsze szczegóły. Wykorzystując różne techniki produkcji, różne formaty i materiały, Ceramika Paradyż zademonstrowała zupełnie nowe podejście zarówno do tworzenia kolekcji, jak i do projektowania domowej przestrzeni.
- Realizacja naszej misji inspirowania pięknem zobowiązuje do odważnych i spektakularnych działań. Jednym z nich było podjęcie współpracy z Gosią Baczyńską, która jest nie tylko światowej sławy projektantką, ale i wymagającym partnerem. Uczestniczyła w każdym z etapów prac nad kolekcją, wprowadzając swoje uwagi i dbając o najmniejsze szczegóły. Wspaniała relacja z naszym zespołem i wewnętrzny proces zarządzania designem, pozwolił nam na sprostanie jej oczekiwaniom. W rezultacie powstały kolekcje, które są naszą prawdziwą dumą. Piękne wzory składają się na wdrożenie o absolutnie unikatowym charakterze. Wszyscy klienci, zarówno o wysokich wymaganiach estetycznych, jak i jakościowych, znajdą w tej ofercie propozycję do stworzenia własnego, wyjątkowego wnętrza o niepowtarzalnej stylistyce. Teraz, z ogromną radością pokazujemy efekt współpracy z Gosią Baczyńską i jesteśmy przekonani, że wszyscy miłośnicy pięknych wnętrz docenią nietuzinkowość tych produktów – podsumowuje Michał Drożdż, dyrektor generalny ds. designu i strategii marketingowej w Ceramice Paradyż.
Kolekcje Paradyż My Way by Gosia Baczyńska dostępne są w największym obecnie na rynku formacie płytki ściennej 40 x 120 cm. Zostały pomyślane zgodnie z zasadą MIX ‘N’ MATCH – wszystkie elementy można ze sobą dowolnie zestawiać i układać, tworząc nieskończoną ilość aranżacji. Współpraca Ceramiki Paradyż z Gosią Baczyńską to projekt, o który zadbano na każdej płaszczyźnie. Produkty nie tylko zachwycają designem, lecz także ich ekspozycja wyróżnia się na tle konkurencji w rynku. Stylistyka przywodząca na myśl klimat modowych wybiegów, cekinowa tapicerka i design niczym z luksusowych domów mody, to kolejny dowód na to, że Ceramika Paradyż przełamuje schematy na wielu płaszczyznach, wyznaczając nowy kierunek branży.

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.