Geometryczne formy w aranżacjach z Tikkurila
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Geometria we wnętrzach na nowo wraca do łask, odkrywając zupełnie nowy wymiar prostoty. Dzięki swej uniwersalności, motyw ten doskonale odnajduje się zarówno w nowoczesnych, jak i klasycznych aranżacjach, efektownie podkreślając wysmakowany styl pomieszczenia. Marka Tikkurila przedstawia inspiracje wnętrzarskie z wykorzystaniem najróżniejszych kombinacji kształtów, które pozwolą uzyskać w wystroju nieznany dotąd ład i harmonię.
Odpowiednio dobrane elementy geometryczne potrafią wprowadzić do pomieszczeń wyjątkowy charakter i dynamikę. Kolaż czworokątów na obrazie spotęguje minimalizm wnętrza, nadając mu jednocześnie intrygujący akcent. Idealną bazą dla odważnej dekoracji w kontrastujących kolorach czy designerskiego mebla o niestandardowej formie będzie neutralny odcień F497 Paper z palety Tikkurila Feel the Color. Całość wystarczy uzupełnić białym dywanem w romby i aranżacja w duchu nowoczesnej galerii sztuki gotowa!
Regularne kształty świetnie sprawdzą się także w eleganckich wnętrzach. Głęboko matowa farba Tikkurila Optiva Ceramic Super Matt 3 w odcieniu 1969 na ścianie i sztukaterii uwydatni wyrafinowany klimat sypialni, w nieprzymuszony sposób kreując atmosferę luksusu. Modułowy, prostokątny zagłówek łóżka będzie nie tylko wytwornym detalem, ale zwiększy również komfort nocnego wypoczynku domowników. Z kolei utrzymana w spójnej tonacji kolorystycznej grafika z motywem geometrycznym doda wystrojowi artystyczną nutę.
Zestawienie geometrycznych form z subtelnym odcieniem 1943 z palety Tikkurila Deco Grey to pomysł na finezyjne rozwiązanie w sypialni w stylu glamour. Miękki pled w kwadraty czy poduszka z okrągłym haftem spójnie wzbogacą wystrój, tworząc w nim przytulny nastrój sprzyjający relaksowi. W tak urządzonym wnętrzu możemy też postawić na wyróżniające się dodatki, jak np. okrągłe lustro na kształt słońca czy lampę z metalicznym abażurem, które wdzięcznie dopełnią niepowtarzalną aurę aranżacji.
Więcej stylowych wnętrz w barwach Tikkurila można znaleźć pod adresem: www.tikkurila.pl.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.