Komunikaty PR

Harmonijne barwy i subtelna mozaika – sposób na designerską łazienkę!

2020-10-27  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

Spójność i głębia subtelnie dopełniających się barw. Harmonijne kontrasty i ciekawy koncept. Klasyka szarości z nutą ekstrawagancji. Słowem: designerska łazienka od podłogi aż po sufit! Czarująca i praktyczna – tak jak kolekcja płytek Majolica marki Engers. Dzięki nim współczesne wnętrza zyskują elegancki i ponadczasowy charakter.

W dziedzinie aranżacji wnętrz szarość jest tym, czym w modzie czerń. Jej popularność nie mija, czego dowodem są trendsetterskie kolekcje marki Engers, takie jak Majolica. W linii tej znajdziemy płytki oraz dekory o wymiarach 30x60 i 33x100 cm. Stworzone z myślą o nowoczesnych, designerskich wnętrzach.

Harmonia szarości

Majolica Engers to wybór między kolorem bieli, magnolii, srebrnej szarości i arktycznej zieleni oraz mozaikowym, geometrycznym dekorem, który umiejętnie łączy wymienione jakości. Jest to także możliwość dowolnego zestawienia       wymienionych wcześniej formatów, co daje zarówno aranżacyjną swobodę, jak i gwarancję estetycznej spójności.

O charakterze wnętrza zadecyduje określenie barwy dominującej w danym projekcie. Jaśniejsze płytki podłogowe i ścienne dodadzą mu przestrzeni, ciemniejsze – głębi. Dekor natomiast pozwoli podkreślić wybrany kolor oraz wydobyć niuanse pomysłu.

Geometryczna mozaika

Historia mozaiki zna przeróżne realizacje – inspirowane barwami orientu, ciepłem południa lub surowością północy. Geometryczny charakter dekorów Engers Majolica lokuje je w nurcie chłodnego minimalizmu, który ciekawie koresponduje z różnymi trendami współczesnego designu.

Zdobione swobodnym układem małych prostokątów dekory Majolica, niezależnie od rozmiaru pokrywanej przez nie powierzchni, niosą harmonię i symetrię. Pasują zarówno do dużych płaszczyzn ścian, jak i do mniejszych obszarów takich jak wnęki prysznicowe czy zabudowa wanien. 

Przenikanie oraz kontrasty

Jedną z wielu zalet płytek Engers jest możliwość zróżnicowanych powiązań kolorystycznych w obrębie tej samej palety. Projektanci kolekcji zadbali o harmonię zastosowanych w niej kolorów, dzięki czemu można je swobodnie łączyć. Szczególnym powodzeniem cieszy się zestawienie magnolii z arktyczną zielenią oraz srebrnoszarej mozaiki i uniwersalnej bieli.

Ciekawym pomysłem są również duety monochromatyczne – te same tonacje na podłodze, ścianach i w dekorach. W tym wypadku różnice będą subtelne, co nie zmienia faktu, że to one zaważą na końcowym efekcie. Ten zaś, niezależnie od wyboru, obdarzy wnętrze nowoczesnej łazienki designerskim urokiem.

Przy rozwiązaniach jednobarwnych warto postawić na akcesoria w dodatkowym kolorze. Srebro lub złoto podkreślą naturalny blask i glamour aranżacji a fuksja i limonka z powodzeniem rozweselą nawet najchłodniejsze wnętrze.

Trendsetterskie i ponadczasowe

Design płytek Engers, inspirowany unikalnym połączeniem metalu, drewna i betonu architektonicznego sprawia, że szare wnętrza nabierają ponadczasowego, oryginalnego charakteru. Fakt ten doceniają nie tylko osoby projektujące wnętrza mieszkalne, ale również inwestorzy i właściciele obiektów takich jak hotele, biura i gabinety spa.

Umiejętnie zaprojektowana łazienka ucieszy zarówno estetów, jak i pragmatyków. Nic równie pięknego i praktycznego jak łatwe w pielęgnacji płytki! Dzięki nim realizacja pomysłu na stylowe WC lub nowoczesny salon kąpielowy przebiegnie sprawnie i pomyślnie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Best Brands PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Katarzyna Pakosińska: Cieszę się, że miałam odwagę podjąć decyzję o rozstaniu z Kabaretem Moralnego Niepokoju. Rwało mnie już wtedy gdzie indziej

Kabareciarka przyznaje, że kiedy zaczęły się psuć relacje między nią a pozostałymi członkami Kabaretu Moralnego Niepokoju, to wtedy pojawiła się myśl, by opuścić grupę i zacząć się spełniać na innej płaszczyźnie zawodowej. Przekonuje też, że już wówczas miała w zanadrzu kilka ciekawych pomysłów na rozwój swojej kariery, a to tylko przyspieszyło decyzję o zerwaniu współpracy. I choć na początku trudno jej było się odnaleźć w nowej rzeczywistości, to z perspektywy czasu nie żałuje tamtego kroku. Z zapałem angażuje się w realizację nowych projektów, ale nie wyklucza, że jeszcze kiedyś znów zabłyśnie w kabarecie.

Media i PR

Wydawcy polskich mediów liczą na zmiany w przyjętej przez Sejm nowelizacji prawa autorskiego. Ruszają kolejne rozmowy z rządem

Polskie media apelują do polityków o zmiany w treści przyjętej przez Sejm nowelizacji ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Nowe przepisy, które po trzech latach opóźnienia wdrażają unijną dyrektywę Digital Single Market, dają teoretycznie wydawcom i dziennikarzom prawo do uzyskiwania wynagrodzeń od tzw. big techów za korzystanie z ich utworów. W praktyce może być to jednak trudne do wyegzekwowania. Dlatego media domagają się wzmocnienia pozycji wydawców.  Tym bardziej że obie strony muszą same wynegocjować te wynagrodzenia. – Chcemy mechanizmu, który gwarantuje nam, że w przypadku przedłużania się negocjacji z big techami, wkroczy organ rządowy – tłumaczy Marek Frąckowiak, prezes Izby Wydawców Prasy. Wydawcy liczą, że niezbędne poprawki pojawią się na etapie prac w Senacie.

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.