Hotel Crowne Plaza w Warszawie już otwarty!
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Na warszawskiej Woli, nieopodal Ronda Daszyńskiego, otwarto niedawno pierwszy w Polsce hotel Crowne Plaza - The Warsaw HUB. To nowoczesny obiekt, położony w sercu stolicy. Jego wnętrza są równie spektakularne, co bryła. Eklektyczne, nasycone i tętniące rytmem miasta. W wielu miejscach pojawiły się materiały hiszpańskiej marki Cosentino, lidera w branży płyt wielkopowierzchniowych. Generalnym wykonawcą i deweloperem projektu jest Ghelamco Poland.
Nowoczesny, wielofunkcyjny HUB na warszawskiej Woli to miejsce, obok którego nie można przejść obojętnie. Dwa wieżowce połączone pomostem kryją w sobie centra konferencyjne, strefy relaksu, hotele i powierzchnie biurowe. Niedawno otwarto tu jeden ze znajdujących się w centrum hoteli: Crowne Plaza. Projekt jego wnętrz powierzono doświadczonej w podobnych realizacjach warszawskiej pracowni Tremend.
Uroki Wisły
Motywem przewodnim we wnętrzach Crowne Plaza jest Wisła, jej wyjątkowa dzika natura, słońce i piasek nadwiślańskich plaż. Szacunek do natury w realizacji przejawia się nie tylko w nawiązaniach do przyrody, ale także w świadomym doborze materiałów. W strefach wspólnych wykorzystano między innymi konglomerat kwarcowy Silestone, wyprodukowany przez firmę Cosentino. Filozofią tego producenta jest rozwój w kierunku gospodarki o obiegu zamkniętym, a jego materiały charakteryzują się wyjątkową twardością oraz odpornością na zużycie.
„Zdecydowaliśmy się na wybór materiału Silestone, ponieważ po pierwsze zależy nam na współpracy z producentami, którzy szanują środowisko naturalne, a po drugie - materiał idealnie wpisał się w naszą koncepcję związaną z motywem przewodnim projektu. Jego przeżylenia przypominają kształtem rzekę, która znalazła się w centrum naszej realizacji” - wyjaśnia architekt Magdalena Federowicz-Boule, prezes zarządu Tremend.
W rytmie miasta
Części wspólne są odzwierciedleniem tętniącego życiem miasta. Są nasycone, pełne koloru i eklektyczne. Charakteryzuje je bogactwo materiałów wykończeniowych i wyjątkowa dbałość o detal – nie znajdziemy tu przypadkowych elementów dekoracyjnych. Zobaczymy za to pięknie wykończone bary – poczynając od spektakularnego baru przy lobby, wykończonego białym konglomeratem Silestone Calacatta Classic i „ukoronowanego” imponującym stelażem w kolorze miedzi, bary restauracyjne, a także Sky Bar na ostatnim piętrze hotelu. Tę luksusową przestrzeń dopełnia czarny, skrzący się bar wykończony materiałem Silestone Negro Stellar. Warto również zwrócić uwagę na meble – miękka skóra, przyjemne w dotyku tkaniny połączone z subtelnym rysunkiem trwałych i wytrzymałych stołów. Czerń konglomeratów kwarcowych Silestone Eternal Noir wykorzystanych na blatach to połączenie idealne z ciepłym brązem siedzeń i odcieniem starego złota, widocznym na lampach i detalach mebli. Centrum konferencyjne zostało natomiast utrzymane w duchu lifestylowym. Przywodzi ono na myśl skojarzenia z nowoczesnym centrum dowodzenia, wypełnionym nowymi technologiami, a jednocześnie przytulnym.
„Tego typu projekty, gdzie produkty Cosentino stają się ważnym elementem kompozycji i odgrywają rolę w kreowaniu charakteru miejsca są dla nas ogromnym wyróżnieniem. Cieszy nas, że jakość i wzornictwo materiału Silestone zostały docenione i wykorzystane w tak wielu przestrzeniach. Mamy pewność, że będą cieszyć gości hotelu przez długi czas”- mówi Aneta Konowrocka, Marketing Manager Cosentino Polska.
Magia detali
We wnętrzach hotelu zastosowano materiały najwyższej jakości, tak by odzwierciedlić wielkomiejski charakter miejsca i wyjść naprzeciw oczekiwaniom gości z całego świata. Designerskie oświetlenie, duża ilość naturalnej zieleni, starannie wybrane meble - wszystko to tworzy spójną, nowoczesną całość. Na uwagę zasługują również stoliki wykonane przez NAP z materiałów Cosentino. „Naszą przygodę z Cosentino rozpoczęliśmy od pięknej realizacji wyposażenia wnętrz hotelu Crowne Plaza. Byliśmy miło zaskoczeni zarówno jakością produktów, jak i komunikacją i serwisem firmy. Z pełnym przekonaniem będziemy stosować blaty Silestone i Dekton w kolejnych naszych projektach”- mówi Mikołaj Wielowiejski, Dyrektor Handlowy NAP.
Fot. i stylizacja: JAM Kolektyw
Więcej na: https://www.cosentino.com/pl-pl/
Proste przyjemności na zimowe wieczory
Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.