Hotel Crowne Plaza w Warszawie już otwarty!
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Na warszawskiej Woli, nieopodal Ronda Daszyńskiego, otwarto niedawno pierwszy w Polsce hotel Crowne Plaza - The Warsaw HUB. To nowoczesny obiekt, położony w sercu stolicy. Jego wnętrza są równie spektakularne, co bryła. Eklektyczne, nasycone i tętniące rytmem miasta. W wielu miejscach pojawiły się materiały hiszpańskiej marki Cosentino, lidera w branży płyt wielkopowierzchniowych. Generalnym wykonawcą i deweloperem projektu jest Ghelamco Poland.
Nowoczesny, wielofunkcyjny HUB na warszawskiej Woli to miejsce, obok którego nie można przejść obojętnie. Dwa wieżowce połączone pomostem kryją w sobie centra konferencyjne, strefy relaksu, hotele i powierzchnie biurowe. Niedawno otwarto tu jeden ze znajdujących się w centrum hoteli: Crowne Plaza. Projekt jego wnętrz powierzono doświadczonej w podobnych realizacjach warszawskiej pracowni Tremend.
Uroki Wisły
Motywem przewodnim we wnętrzach Crowne Plaza jest Wisła, jej wyjątkowa dzika natura, słońce i piasek nadwiślańskich plaż. Szacunek do natury w realizacji przejawia się nie tylko w nawiązaniach do przyrody, ale także w świadomym doborze materiałów. W strefach wspólnych wykorzystano między innymi konglomerat kwarcowy Silestone, wyprodukowany przez firmę Cosentino. Filozofią tego producenta jest rozwój w kierunku gospodarki o obiegu zamkniętym, a jego materiały charakteryzują się wyjątkową twardością oraz odpornością na zużycie.
„Zdecydowaliśmy się na wybór materiału Silestone, ponieważ po pierwsze zależy nam na współpracy z producentami, którzy szanują środowisko naturalne, a po drugie - materiał idealnie wpisał się w naszą koncepcję związaną z motywem przewodnim projektu. Jego przeżylenia przypominają kształtem rzekę, która znalazła się w centrum naszej realizacji” - wyjaśnia architekt Magdalena Federowicz-Boule, prezes zarządu Tremend.
W rytmie miasta
Części wspólne są odzwierciedleniem tętniącego życiem miasta. Są nasycone, pełne koloru i eklektyczne. Charakteryzuje je bogactwo materiałów wykończeniowych i wyjątkowa dbałość o detal – nie znajdziemy tu przypadkowych elementów dekoracyjnych. Zobaczymy za to pięknie wykończone bary – poczynając od spektakularnego baru przy lobby, wykończonego białym konglomeratem Silestone Calacatta Classic i „ukoronowanego” imponującym stelażem w kolorze miedzi, bary restauracyjne, a także Sky Bar na ostatnim piętrze hotelu. Tę luksusową przestrzeń dopełnia czarny, skrzący się bar wykończony materiałem Silestone Negro Stellar. Warto również zwrócić uwagę na meble – miękka skóra, przyjemne w dotyku tkaniny połączone z subtelnym rysunkiem trwałych i wytrzymałych stołów. Czerń konglomeratów kwarcowych Silestone Eternal Noir wykorzystanych na blatach to połączenie idealne z ciepłym brązem siedzeń i odcieniem starego złota, widocznym na lampach i detalach mebli. Centrum konferencyjne zostało natomiast utrzymane w duchu lifestylowym. Przywodzi ono na myśl skojarzenia z nowoczesnym centrum dowodzenia, wypełnionym nowymi technologiami, a jednocześnie przytulnym.
„Tego typu projekty, gdzie produkty Cosentino stają się ważnym elementem kompozycji i odgrywają rolę w kreowaniu charakteru miejsca są dla nas ogromnym wyróżnieniem. Cieszy nas, że jakość i wzornictwo materiału Silestone zostały docenione i wykorzystane w tak wielu przestrzeniach. Mamy pewność, że będą cieszyć gości hotelu przez długi czas”- mówi Aneta Konowrocka, Marketing Manager Cosentino Polska.
Magia detali
We wnętrzach hotelu zastosowano materiały najwyższej jakości, tak by odzwierciedlić wielkomiejski charakter miejsca i wyjść naprzeciw oczekiwaniom gości z całego świata. Designerskie oświetlenie, duża ilość naturalnej zieleni, starannie wybrane meble - wszystko to tworzy spójną, nowoczesną całość. Na uwagę zasługują również stoliki wykonane przez NAP z materiałów Cosentino. „Naszą przygodę z Cosentino rozpoczęliśmy od pięknej realizacji wyposażenia wnętrz hotelu Crowne Plaza. Byliśmy miło zaskoczeni zarówno jakością produktów, jak i komunikacją i serwisem firmy. Z pełnym przekonaniem będziemy stosować blaty Silestone i Dekton w kolejnych naszych projektach”- mówi Mikołaj Wielowiejski, Dyrektor Handlowy NAP.
Fot. i stylizacja: JAM Kolektyw
Więcej na: https://www.cosentino.com/pl-pl/
![Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1068143937,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024
![Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit](/files/_uploaded/glownekonf_1952727664,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
![„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!](/files/_uploaded/glownekonf_1305400198,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/pakosinska-kmn-foto-ramka,w_274,_small.jpg)
Katarzyna Pakosińska: Cieszę się, że miałam odwagę podjąć decyzję o rozstaniu z Kabaretem Moralnego Niepokoju. Rwało mnie już wtedy gdzie indziej
Kabareciarka przyznaje, że kiedy zaczęły się psuć relacje między nią a pozostałymi członkami Kabaretu Moralnego Niepokoju, to wtedy pojawiła się myśl, by opuścić grupę i zacząć się spełniać na innej płaszczyźnie zawodowej. Przekonuje też, że już wówczas miała w zanadrzu kilka ciekawych pomysłów na rozwój swojej kariery, a to tylko przyspieszyło decyzję o zerwaniu współpracy. I choć na początku trudno jej było się odnaleźć w nowej rzeczywistości, to z perspektywy czasu nie żałuje tamtego kroku. Z zapałem angażuje się w realizację nowych projektów, ale nie wyklucza, że jeszcze kiedyś znów zabłyśnie w kabarecie.
Media i PR
Wydawcy polskich mediów liczą na zmiany w przyjętej przez Sejm nowelizacji prawa autorskiego. Ruszają kolejne rozmowy z rządem
![](/files/1922771799/iwp-prawa-wydawcow-foto,w_133,r_png,_small.png)
Polskie media apelują do polityków o zmiany w treści przyjętej przez Sejm nowelizacji ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Nowe przepisy, które po trzech latach opóźnienia wdrażają unijną dyrektywę Digital Single Market, dają teoretycznie wydawcom i dziennikarzom prawo do uzyskiwania wynagrodzeń od tzw. big techów za korzystanie z ich utworów. W praktyce może być to jednak trudne do wyegzekwowania. Dlatego media domagają się wzmocnienia pozycji wydawców. Tym bardziej że obie strony muszą same wynegocjować te wynagrodzenia. – Chcemy mechanizmu, który gwarantuje nam, że w przypadku przedłużania się negocjacji z big techami, wkroczy organ rządowy – tłumaczy Marek Frąckowiak, prezes Izby Wydawców Prasy. Wydawcy liczą, że niezbędne poprawki pojawią się na etapie prac w Senacie.
Psychologia
Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie
![](/files/1922771799/luna-alive-foto,w_133,_small.jpg)
Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.