Komunikaty PR

Hotelowa rzeczywistość post-COVID – czego oczekujemy dziś od łazienek?

2020-08-06  |  11:30
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Po kilku tygodniach przymusowego lockdownu, z początkiem lata Polacy ruszyli odkrywać uroki własnego kraju. Turystyczne miejscowości nie narzekają na brak gości, tegoroczne wakacje niewątpliwie będą jednak inne niż wszystkie poprzednie. Oczekujemy dziś nie tylko wypoczynku w komfortowych warunkach, ale także bezpieczeństwa sanitarnego. W jaki sposób właściciele hoteli, restauracji i innych obiektów publicznych mogą odpowiedzieć na te wymagania?

Tegoroczny sezon turystyczny postawił przed branżą hotelarską szereg zupełnie nowych wyzwań. Według Agnieszki Dąbrowskiej, prezes spółki operatorskiej PI Apartamenty&Hotele, największym z nich jest zapewnienie gościom bezpieczeństwa sanitarnego. Korzystanie ze wspólnych urządzeń sanitarnych, takich jak spłuczki czy baterie umywalkowe w łazienkach ogólnodostępnych może wzbudzać niepokój. Jak zapewnić higienę powierzchniom, których każdego dnia dotyka wiele osób? Regularna dezynfekcja jest tu niezbędna, lecz z punktu widzenia właściciela hotelu czy restauracji niesie ze sobą ogromne koszty, związane z zakupem środków czystości oraz wynagrodzeniem pracowników. Dlatego, zdaniem Agnieszki Dąbrowskiej skutkiem ubocznym pandemii koronawirusa będzie zmiana podejścia inwestorów do wyposażenia hotelowych pokoi i łazienek. Systemy bezdotykowe: baterie, dozowniki i przyciski spłukujące to w nowych inwestycjach absolutny „must have”, jeśli chodzi o przestrzenie ogólnodostępne – uważa prezes spółki PI Apartamenty&Hotele.

Bezdotykowy „must have”

Systemy bezdotykowe w łazienkach pozwalają w prosty sposób zachować podwyższone standardy higieny, ponieważ nie wymagają ingerencji ze strony użytkownika czy ekipy sprzątającej. Co więcej, bezdotykowe baterie czy spłuczki mogą przynieść wymierne korzyści związane z mniejszym zużyciem wody. Do upowszechnienia technologii bezdotykowej w łazienkach publicznych zachęca marka Geberit, oferująca szereg tego rodzaju urządzeń.

W ofercie Geberit znajdziemy m.in. elektroniczne baterie umywalkowe Brenta i Piave. Obie serie dostępne są w wersji ściennej lub stojącej. Prosta, ponadczasowa i elegancka forma baterii oraz dwie długości wylewki modeli ściennych (170 mm i 220 mm), sprawiają, że pasują one do umywalek w niemal każdym stylu. Uruchamiane czujnikiem podczerwieni baterie umywalkowe Geberit Piave i Brenta dostępne są w wersji z zasilaniem sieciowym, bateryjnym oraz niezależnym zasilaniem generatorowym. Do wyboru mamy modele z mieszaczem lub bez mieszacza. Przemyślany, modułowy system Geberit Piave i Brenta pozwolił wyeliminować problemy montażowe towarzyszące dotąd instalacji ściennych baterii umywalkowych. Czujnik podczerwieni i wszystkie pozostałe części elektroniczne są zabezpieczone przed wilgocią w oddzielnej skrzynce funkcyjnej. Skrzynkę instaluje się pod umywalką w ścianie, co otwiera zupełnie nowe możliwości w zakresie projektowania baterii sanitarnych. Kolejnym wyróżnikiem systemów baterii Geberit Brenta i Piave jest to, że woda płynie przez wzmocniony wąż z tworzywa sztucznego, prowadzący od jednostki funkcjonalnej w skrzynce funkcyjnej do regulatora strumienia na wylewce baterii. Takie rozwiązanie gwarantuje jakość wody pitnej.

Nabierz nawyku bez dotyku

Niezawodne technologie bezdotykowe Geberit sprawdzą się również w systemach spłukiwania misek ustępowych oraz pisuarów. Nowoczesne, elektroniczne przyciski uruchamiające do WC Geberit Sigma10 i Sigma80 podniosą komfort i bezpieczeństwo każdej toalety. Ich dodatkowym atutem jest atrakcyjne wzornictwo. Przycisk uruchamiający Sigma10 wykonano ze stali nierdzewnej, zaś Sigma80 – ze szkła w kolorze czarnym lub w wykończeniu lustrzanym.

W ofercie Geberit dostępne są też systemy pisuarowe z podtynkowym zaworem spłukującym uruchamianym na podczerwień. Idealne wkomponowanie systemu sterowania w wystrój łazienki umożliwia bogaty wybór różnych przycisków spłukujących.

Bezdotykowo uruchamiane spłuczki to znakomity sposób nie tylko na podniesienie poziomu higieny, ale także estetyki ogólnodostępnych toalet. Ogromną zaletą elektronicznych systemów sterowania do WC i pisuarów Geberit jest ich spójność wzornicza. Uniwersalna, elegancka forma przycisków doskonale pasuje do nowoczesnych, jak i bardziej klasycznych łazienek.

Bezprecedensowa sytuacja związana z pandemią koronawirusa wymusiła na nas wszystkich zmianę starych przyzwyczajeń i konieczność nabrania nowych nawyków. Niektóre z nich, np. częste i dokładne mycie rąk oraz dbałość o higienę z pewnością zostaną z nami na dłużej. I dlatego przyszłość hotelowych łazienek należy do systemów bezdotykowych!

Więcej informacji na www.geberit.pl

Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,9 mld franków szwajcarskich w 2019 roku zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.