Komunikaty PR

Icon – nowa gwiazda w portfolio Franke

2021-02-09  |  16:00
Biuro prasowe
Do pobrania Franke ( 0.5 MB )

Estetyka, która wynosi ponad przeciętność 

Bateria kuchenna to przedmiot, z którym obcujemy na co dzień. Dotykamy jej po wielokroć przygotowując posiłki, robiąc herbatę, opłukując owoce, sprzątając. To jest idealny kontekst do zmierzenia się z projektem ikonicznym. Właśnie z tą myślą powstała bateria Icon, której prosta, czytelna forma skupiona jest na realizowaniu funkcji. Nowość Franke stawia na produkt minimalny. Oparty na przyjaznej, krągłej i zaoblonej linii. Powstałej poprzez odejmowanie, a nie dodawanie. Jak w naturze - w której projektanci poszukiwali inspiracji - gdzie nie ma racji bytu to, co jest zbędne. Icon przemawia kształtem i wykończeniami, które swobodnie pozwalają dopasować ją do rozmaitych stylów i aranżacji kuchennych. Połyskujący chrom, elegancka stal optyczna i czarny mat. I za każdym razem to samo – mocne wrażenie.https://www.youtube.com/watch?v=dtWAkbhLeR0

  

Funkcja, która wnosi komfort 

Przyjazny w obsłudze i wysmukły Icon dostępny jest w wersji z wyciąganą i stałą wylewką. W obu przypadkach korzystasz ze strumienia laminarnego, który uzyskuje się dzięki specjalnemu aeratorowi. Powoduje on, że woda płynie cicho i w zwartej, krystalicznej postaci. Nie rozpryskuje się na boki, jest odpowiednio napowietrzona, zatem oszczędzamy na jej zużyciu. Wersja z wyciąganą wylewką ma dodatkowo funkcję prysznica, który przyda się w czasie płukania delikatnych warzyw lub owoców. Natomiast skondensowany strumień służy do napełniania naczyń i ułatwia pozbywanie się większych zabrudzeń. A wszystko za naciśnięciem jednego przycisku! 

  

Bateria Icon przyciąga wzrok prostym kształtem i zaskakuje nowoczesnymi funkcjami. Jej forma intryguje i zachwyca. Daje się zapamiętać i przywołuje różnorodne skojarzenia. Na co dzień jest zaś funkcjonalnym i pięknym przedmiotem, z którym z przyjemnością się obcuje. www.franke.pl 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.