Innowacyjne, uniwersalne i eco friendly: polskie panele akustyczne z butelek PET
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Odpowiednio zaprojektowane przedmioty mogą pozytywnie wpłynąć na naszą codzienność i rozwiązać problemy, z którymi się zmagamy. Polska marka znalazła sposób, jak rozwiązać kilka niedogodności z pomocą kolekcji paneli akustycznych. Eliminują one hałas, zapewniają odpowiednie oświetlenie i podział przestrzeni, a przy okazji – walczą z degradacją środowiska.
Współczesne biura wymagają innowacyjnego podejścia – nie tylko ze względu na rosnące oczekiwania pracowników, ale również, sytuację związaną z obowiązującymi zaleceniami dotyczącymi bezpieczeństwa. Jak sprawić, by open space zmienił się w sprzyjającą wydajnej pracy i przyjazną przestrzeń? Polski producent paneli akustycznych, Marbet Felt stworzył kolekcję CELL, która ułatwi metamorfozę miejsc pracy.
Design na miarę potrzeb
Panele akustyczne CELL powstały, by umożliwić szybką metamorfozę biur, w których hałas i połączenie wielu funkcji niekorzystnie wpływają na jakość pracy. Kolekcję tworzą akustyczne panele ścienne, biurkowe i naszafkowe, panele i kurtyny sufitowe, lampy akustyczne LED oraz wolnostojący panel w formie ścianki. Wszystkie elementy są zróżnicowane rozmiarowo, a zarazem komplementarne, dzięki czemu można je swobodnie komponować, w zależności od specyfiki przestrzeni i potrzeb. Kolekcja jest dostępna w zróżnicowanych wersjach kolorystycznych, co daje możliwość jeszcze lepszego dostosowania jej do charakteru danej firmy. Panele dobrze sprawdzają się w czasach podwyższonego reżimu sanitarnego. Pozwalają z łatwością wydzielić strefy w open space’ach, są również łatwe w dezynfekcji. Detergenty nie niszczą włókniny, można więc regularnie stosować środki czystości, bez obaw o stan paneli.
Design przyjazny naturze
Bazowym komponentem paneli akustycznych CELL jest ekologiczna włóknina rPET powstała z przetworzonych butelek PET. Dzięki temu innowacyjnemu materiałowi panele łączą atrakcyjny design z przemyślaną ergonomią. Kolekcję stworzył Maciej Karpiak - polski designer zainteresowany rozwiązaniami wykorzystującymi upcycling oraz idee lepszego i bardziej świadomego użytkowania materiałów. Panele z przetworzonego włókna rPET powstały z myślą o ograniczeniu emisji plastiku, który stał się globalnym problemem.
Więcej światła!
Innowacyjnym elementem kolekcji CELL są panele sufitowe ze zintegrowanym oświetleniem LED. Po obu stronach lampy umieszczane są panele akustyczne, co zapewnia pochłanianie dźwięku. W stelaż wbudowane są wysoce wydajne optyki LED, które umożliwiają precyzyjne doświetlenie powierzchni jednego lub dwóch stanowisk pracowniczych. Wszystko to dzięki energooszczędnym diodom z odbłyśnikami. Mocą i barwą oświetlenia można zdalnie sterować za pomocą aplikacji mobilnej. Akustyczne lampy sufitowe LED są dostępne w dwóch modelach: pionowym i poziomym.
O marce
Produkty powstające pod marką Marbet Felt wykonane są z włókniny rPET przywodzącej na myśl ciepłą i przytulną wełnę, wpisując się tym samym we współczesne trendy nadawania przestrzeniom publicznym nieformalnego, domowego klimatu. Włóknina rPET to lekki, ekologiczny i innowacyjny materiał powstający z przetworzonych butelek PET. Jej zaletą są nie tylko właściwości akustyczne, ale i dowolność formowania powierzchni, co stwarza ogromne możliwości wzornicze. Marbet Felt to obecnie dwie kolekcje paneli akustycznych: ECLIPSE, która miała premierę w 2019 r. oraz nowa – CELL, wprowadzona do sprzedaży z początkiem 2021 r.
Więcej: https://www.facebook.com/marbetfelt

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.