Komunikaty PR

Innowacyjne, uniwersalne i eco friendly: polskie panele akustyczne z butelek PET

2021-04-15  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Odpowiednio zaprojektowane przedmioty mogą pozytywnie wpłynąć na naszą codzienność i rozwiązać problemy, z którymi się zmagamy. Polska marka znalazła sposób, jak rozwiązać kilka niedogodności z pomocą kolekcji paneli akustycznych. Eliminują one hałas, zapewniają odpowiednie oświetlenie i podział przestrzeni, a przy okazji – walczą z degradacją środowiska.

Współczesne biura wymagają innowacyjnego podejścia – nie tylko ze względu na rosnące oczekiwania pracowników, ale również, sytuację związaną z obowiązującymi zaleceniami dotyczącymi bezpieczeństwa. Jak sprawić, by open space zmienił się w sprzyjającą wydajnej pracy i przyjazną przestrzeń? Polski producent paneli akustycznych, Marbet Felt stworzył kolekcję CELL, która ułatwi metamorfozę miejsc pracy.

Design na miarę potrzeb

Panele akustyczne CELL powstały, by umożliwić szybką metamorfozę biur, w których hałas i połączenie wielu funkcji niekorzystnie wpływają na jakość pracy.  Kolekcję tworzą akustyczne panele ścienne, biurkowe i naszafkowe, panele i kurtyny sufitowe, lampy akustyczne LED oraz wolnostojący panel w formie ścianki. Wszystkie elementy są zróżnicowane rozmiarowo, a zarazem komplementarne, dzięki czemu można je swobodnie komponować, w zależności od specyfiki przestrzeni i potrzeb. Kolekcja jest dostępna w zróżnicowanych wersjach kolorystycznych, co daje możliwość jeszcze lepszego dostosowania jej do charakteru danej firmy.  Panele dobrze sprawdzają się w czasach podwyższonego reżimu sanitarnego. Pozwalają z łatwością wydzielić strefy w open space’ach, są również łatwe w dezynfekcji. Detergenty nie niszczą włókniny, można więc regularnie stosować środki czystości, bez obaw o stan paneli.

Design przyjazny naturze

Bazowym komponentem paneli akustycznych CELL jest ekologiczna włóknina rPET powstała z przetworzonych butelek PET. Dzięki temu innowacyjnemu materiałowi panele łączą atrakcyjny design z przemyślaną ergonomią. Kolekcję stworzył Maciej Karpiak - polski designer zainteresowany rozwiązaniami wykorzystującymi upcycling oraz idee lepszego i bardziej świadomego użytkowania materiałów. Panele z przetworzonego włókna rPET powstały z myślą o ograniczeniu emisji plastiku, który stał się globalnym problemem.

Więcej światła!

Innowacyjnym elementem kolekcji CELL są panele sufitowe ze zintegrowanym oświetleniem LED. Po obu stronach lampy umieszczane są panele akustyczne, co zapewnia pochłanianie dźwięku. W stelaż wbudowane są wysoce wydajne optyki LED, które umożliwiają precyzyjne doświetlenie powierzchni jednego lub dwóch stanowisk pracowniczych. Wszystko to dzięki energooszczędnym diodom z odbłyśnikami. Mocą i barwą oświetlenia można zdalnie sterować za pomocą aplikacji mobilnej. Akustyczne lampy sufitowe LED są dostępne w dwóch modelach: pionowym i poziomym.

O marce

Produkty powstające pod marką Marbet Felt wykonane są z włókniny rPET przywodzącej na myśl ciepłą i przytulną wełnę, wpisując się tym samym we współczesne trendy nadawania przestrzeniom publicznym nieformalnego, domowego klimatu. Włóknina rPET to lekki, ekologiczny i innowacyjny materiał powstający z przetworzonych butelek PET. Jej zaletą są nie tylko właściwości akustyczne, ale i dowolność formowania powierzchni, co stwarza ogromne możliwości wzornicze. Marbet Felt to obecnie dwie kolekcje paneli akustycznych: ECLIPSE, która miała premierę w 2019 r. oraz nowa – CELL, wprowadzona do sprzedaży z początkiem 2021 r.

Więcej: https://www.facebook.com/marbetfelt

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
2025-04-24 | 14:00

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane
Dom Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.