Komunikaty PR

Inspirujący duet: płytki ścienne Monoblock od Opoczno w kolorach roku 2021

2021-02-18  |  15:00
Biuro prasowe

Zgodnie z nominacją przyznaną przez ekspertów Instytutu Pantone, w 2021 roku wnętrzarską modą rządzić będą szary Ultimate Grey oraz energetyczny żółcień o nazwie Illuminating. Opoczno, polski producent materiałów do wnętrz, proponuje płytki ceramiczne w najmodniejszych kolorach roku w ramach kolekcji Monoblock, którą charakteryzuje nowoczesne wzornictwo oraz atrakcyjny format.

Już po raz dwudziesty drugi Instytut Pantone wskazał kolory, które wyznaczą trendy na najbliższych dwanaście miesięcy. Odcienie Ultimate Grey oraz Illuminating, wybrane przez ekspertów jako wiodące w 2021 roku, to „uspokajająca szarość, która przypomina stabilne, betonowe fundamenty i spokojne kamieniste plaże oraz słoneczny żółcień niosący nadzieję, pozytywne myślenie i wiarę w lepszy czas w przyszłości”.  W ten sposób swoje tegoroczne wybory opisuje Instytut Pantone. Kolory roku 2021 nie tylko wywołują emocje, ale także inspirują do wprowadzenia zmian w najbliższym otoczeniu. Ten trendowy duet sprawdzi się zarówno w kuchni, łazience jak i salonie. Odcienie szarości, na przykład pod postacią płyt gresowych o grafice betonu lub naturalnego kamienia, to doskonały wybór na podłogę. Szarej sofie wigoru dodadzą poduszki dekoracyjne w żółtym odcieniu. Całości dopełnią dodatki w słonecznym kolorze. Mogą to być szklane wazony, grafiki ścienne albo zasłony.

Jak odpowiada na to swoją ofertą Opoczno? Polski producent płytek ceramicznych i gresowych proponuje kolekcję Monoblock o nowoczesnym wzornictwie, zainspirowaną układanką, którą można dowolnie kształtować. Bogata oferta starannie dobranych kolorów pozwala na stworzenie na ścianach różnorodnych kompozycji. Wśród kilkunastu barwnych propozycji z kolekcji Monoblock w tym roku na pierwszy plan wysuwają się płytki w kolorach Grey oraz Yellow.

Płytki Monoblock Grey będę świetną bazą aranżacji. Modne od kilku już sezonów szarości są efektowne, ale też niezwykle uniwersalne. Z satysfakcją sięgną po nie zarówno zwolennicy wnętrz nowoczesnych, jak i urządzonych w klimacie retro czy vintage. Z kolei żółte kafle Monoblock Yellow zapewnią efektowny kontrast, rozjaśnią i ożywią wnętrze. Płytki w słonecznym kolorze można zastosować do wyróżnienia konkretnej strefy we wnętrzu lub wyeksponowania wybranego fragmentu ściany. W kuchni idealnym miejscem dla nich będzie ściana nad blatem roboczym, w łazience z kolei może to być ściana nad wanną lub w strefie prysznica. Taka ceramiczna kompozycja będzie pięknie harmonizować ze wszystkimi popularnymi materiałami stosowanymi we wnętrzach, a więc drewnem, kamieniem naturalnym oraz szkłem. Zarówno szare, jak i żółte płytki z kolekcji Monoblock, dobrze odnajdą się w towarzystwie dominujących we współczesnych aranżacjach bieli oraz czerni. Ten inspirujący, żółto-szary duet kolorystyczny z portfolio Opoczno, pomoże wnieść do wnętrza dobrą energię.

Cechą szczególną oferowanej przez Opoczno serii Monoblock jest uniwersalny charakter, co daje niezwykle szerokie możliwości zastosowania tych płytek we wnętrzach w różnych stylach i o innym przeznaczeniu. Można ich używać zarówno w pomieszczeniach prywatnych, jaki i przestrzeniach publicznych. Ich oryginalny format 20x20 cm, nawiązujący do wymiarów tradycyjnych kafli, ciekawie współgra z nowoczesnym designem kolekcji, bazującym na sile koloru. Efekt wzmacnia wykończenie powierzchni: matowe lub połyskujące. Te niewielkie, kwadratowe płytki dają możliwość tworzenia różnorodnych kompozycji, nawet na mniejszych fragmentach ścian. To sprawia, że kolekcja Monoblock doskonale sprawdzi się w łazienkach i kuchniach. Płytki ścienne z tej serii doskonale prezentują się również w monochromatycznych zestawach. Stanowią trafny wybór dla osób poszukujących sposobu na spersonalizowanie wnętrza za pomocą koloru.

Więcej informacji na temat kolekcji znajduje się na stronie https://www.opoczno.eu/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Prawo

Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.