Komunikaty PR

Inspirujący duet: płytki ścienne Monoblock od Opoczno w kolorach roku 2021

2021-02-18  |  15:00
Biuro prasowe

Zgodnie z nominacją przyznaną przez ekspertów Instytutu Pantone, w 2021 roku wnętrzarską modą rządzić będą szary Ultimate Grey oraz energetyczny żółcień o nazwie Illuminating. Opoczno, polski producent materiałów do wnętrz, proponuje płytki ceramiczne w najmodniejszych kolorach roku w ramach kolekcji Monoblock, którą charakteryzuje nowoczesne wzornictwo oraz atrakcyjny format.

Już po raz dwudziesty drugi Instytut Pantone wskazał kolory, które wyznaczą trendy na najbliższych dwanaście miesięcy. Odcienie Ultimate Grey oraz Illuminating, wybrane przez ekspertów jako wiodące w 2021 roku, to „uspokajająca szarość, która przypomina stabilne, betonowe fundamenty i spokojne kamieniste plaże oraz słoneczny żółcień niosący nadzieję, pozytywne myślenie i wiarę w lepszy czas w przyszłości”.  W ten sposób swoje tegoroczne wybory opisuje Instytut Pantone. Kolory roku 2021 nie tylko wywołują emocje, ale także inspirują do wprowadzenia zmian w najbliższym otoczeniu. Ten trendowy duet sprawdzi się zarówno w kuchni, łazience jak i salonie. Odcienie szarości, na przykład pod postacią płyt gresowych o grafice betonu lub naturalnego kamienia, to doskonały wybór na podłogę. Szarej sofie wigoru dodadzą poduszki dekoracyjne w żółtym odcieniu. Całości dopełnią dodatki w słonecznym kolorze. Mogą to być szklane wazony, grafiki ścienne albo zasłony.

Jak odpowiada na to swoją ofertą Opoczno? Polski producent płytek ceramicznych i gresowych proponuje kolekcję Monoblock o nowoczesnym wzornictwie, zainspirowaną układanką, którą można dowolnie kształtować. Bogata oferta starannie dobranych kolorów pozwala na stworzenie na ścianach różnorodnych kompozycji. Wśród kilkunastu barwnych propozycji z kolekcji Monoblock w tym roku na pierwszy plan wysuwają się płytki w kolorach Grey oraz Yellow.

Płytki Monoblock Grey będę świetną bazą aranżacji. Modne od kilku już sezonów szarości są efektowne, ale też niezwykle uniwersalne. Z satysfakcją sięgną po nie zarówno zwolennicy wnętrz nowoczesnych, jak i urządzonych w klimacie retro czy vintage. Z kolei żółte kafle Monoblock Yellow zapewnią efektowny kontrast, rozjaśnią i ożywią wnętrze. Płytki w słonecznym kolorze można zastosować do wyróżnienia konkretnej strefy we wnętrzu lub wyeksponowania wybranego fragmentu ściany. W kuchni idealnym miejscem dla nich będzie ściana nad blatem roboczym, w łazience z kolei może to być ściana nad wanną lub w strefie prysznica. Taka ceramiczna kompozycja będzie pięknie harmonizować ze wszystkimi popularnymi materiałami stosowanymi we wnętrzach, a więc drewnem, kamieniem naturalnym oraz szkłem. Zarówno szare, jak i żółte płytki z kolekcji Monoblock, dobrze odnajdą się w towarzystwie dominujących we współczesnych aranżacjach bieli oraz czerni. Ten inspirujący, żółto-szary duet kolorystyczny z portfolio Opoczno, pomoże wnieść do wnętrza dobrą energię.

Cechą szczególną oferowanej przez Opoczno serii Monoblock jest uniwersalny charakter, co daje niezwykle szerokie możliwości zastosowania tych płytek we wnętrzach w różnych stylach i o innym przeznaczeniu. Można ich używać zarówno w pomieszczeniach prywatnych, jaki i przestrzeniach publicznych. Ich oryginalny format 20x20 cm, nawiązujący do wymiarów tradycyjnych kafli, ciekawie współgra z nowoczesnym designem kolekcji, bazującym na sile koloru. Efekt wzmacnia wykończenie powierzchni: matowe lub połyskujące. Te niewielkie, kwadratowe płytki dają możliwość tworzenia różnorodnych kompozycji, nawet na mniejszych fragmentach ścian. To sprawia, że kolekcja Monoblock doskonale sprawdzi się w łazienkach i kuchniach. Płytki ścienne z tej serii doskonale prezentują się również w monochromatycznych zestawach. Stanowią trafny wybór dla osób poszukujących sposobu na spersonalizowanie wnętrza za pomocą koloru.

Więcej informacji na temat kolekcji znajduje się na stronie https://www.opoczno.eu/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.