Komunikaty PR

Internetowy sklep z tapetami Muraspec

2020-08-31  |  18:30
Biuro prasowe
Do pobrania Muraspec ( 0.27 MB )

Tapety renomowanej brytyjskiej marki Muraspec, znane i cenione na rynku obiektowym (hotele, biura i restauracje), teraz dostępne są również dla klienta indywidualnego. Od lipca działa internetowy sklep marki Muraspec pod adresem www.tapety.online w którym klienci detaliczni mogą zaopatrywać się w jednostkowy asortyment.  W ofercie sklepu gama wzorów klasycznych (tapety jednolite, w pasy, typu damask), motywy  kwiatowe, botaniczne oraz szeroka paleta dekoracji geometrycznych, w tym również motywy 3D.  Wszystkie tapety mają najwyższą obiektową jakość oraz szerokość dostosowaną do potrzeb jednostkowych zastosowań (są to tzw. tapety wąskie o szerokości 70-90 cm).

W ofercie sklepu internetowego Muraspec dostępne są klasyczne tapety winylowe oraz fototapety (kolekcja Wallmotion – cyfrowe nadruki na podkładzie z winylowych tapet). Są tu również kleje i akcesoria do tapet, obrazy akustyczne (nowość), farba i tapeta tablicowa. Docelowo w planach jest też outlet. Czytelna nawigacja strony www oraz uporządkowany asortyment pozwalają  w prosty sposób i zrobić zakupy. 

Sklepem internetowym wyszliśmy naprzeciw oczekiwaniom klientów indywidualnych, którzy potrzebują tapet o wysokiej, obiektowej jakości w jednostkowych ilościach. Dotychczas realizowaliśmy praktycznie wyłącznie hurtowe zamówienia takich inwestycji jak hotele, biura, restauracje.  Nasz sklep internetowy jest otwarciem się na klienta indywidualnego, a także na projektanta wnętrz prywatnych – mówi Barbara Łukasiak, dyrektor handlowy Muraspec Polska.   

Wszystkie tapety produkowane są w Anglii, w fabryce Muraspec w East Peckham. Czas oczekiwania na zamówienie  to ok 3-4 tygodnie.

Zapraszamy na www.tapety.online

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.