Jak oszczędzić na ubezpieczeniu mieszkania – CUK Ubezpieczenia porównuje ceny w
LoveBrands Relations
Ul. Generała Józefa Zajączka 11 lok. C5
01-510 Warszawa
izabela.hoppe|lbrelations.pl| |izabela.hoppe|lbrelations.pl
608 750 786
www.lbrelations.pl
W 2019 roku w Polsce odnotowano 213 763 transakcji kupna/sprzedaży nieruchomości o łącznej wartości blisko 60 mln zł. Ceny mieszkań na rynku pierwotnym w 2020 roku wzrosły o ok 9% w porównaniu do roku 2019. W I półroczu 2020 za m2 mieszkania w Warszawie trzeba było zapłacić ok. 10 700 zł. Przyjmując zatem najbardziej popularny metraż, koszt zakupu takiego mieszkania w Stolicy to od ok. 428 tys. za 40 m2 do ok. 642 tys. za 60 m2.
Zakup mieszkania to poważna inwestycja, ale też radość. W końcu jest to miejsce, w którym odpoczywamy i spędzamy czas z bliskimi. Aby nieprzewidziane zdarzenia nie odbierały radości z nowego „M”, warto pomyśleć o ubezpieczeniu, które nie tylko będzie zabezpieczeniem dla banku, ale przede wszystkim dla nas i naszego majątku.
Warszawa, Karków Wrocław i Gdańsk – jak kształtują się ceny ubezpieczeń w różnych regionach Polski
Jak wynika z danych Głównego Urzędu Statystycznego decydując się na zakup mieszkania, zarówno na rynku wtórnym, jak i pierwotnym, klienci najczęściej wybierali mieszkania 3 pokojowe o powierzchni między 40 m2 – 60m2. Najwięcej transakcji dotyczyło mieszkań położonych na terenie Warszawy, Krakowa, Wrocławia i Gdańska.
CUK Ubezpieczenia porównało setki ofert z ponad 30 Towarzystw Ubezpieczeniowych, między innymi w Proamie i Generali, w tych czterech miastach, dla pięćdziesięciometrowego mieszkania z 2020 roku. Analizując przykładowe ceny polis w dwóch towarzystwach ubezpieczeniowych można zaobserwować, że mimo różnic w lokalizacjach są one do siebie zbliżone. I tak, za ubezpieczenie mieszkania od wszystkich ryzyk w Krakowie zapłacimy 222 zł w Proamie i 242 zł w Generali. Podobnie kształtują się ceny we Wrocławiu, gdzie koszt ubezpieczenie w Proamie to 222 zł a w Generali 238 zł. Z kolei w Gdańsku za ubezpieczenie tego samego mieszkania zapłacimy 247 zł w Proamie i 264 zł w Generali. Najwięcej przyjdzie nam zapłacić za ubezpieczenie mieszkania w Warszawie – 267 zł w Proamie i 290 zł w Generali. W CUK Ubezpieczenia znajdują się oferty 30 towarzystw ubezpieczeniowych. Doradca potrafi dobrać w każdym przypadku polisę najbardziej dopasowaną do potrzeb klienta, a także zaproponować ochronę przed dodatkowymi ryzykami w obszarach komunikacji, majątku, zdrowia i życia. Klient zyskuje nie tylko kompleksową ochronę, ale i oszczędza pieniądze,
„Dzięki możliwości porównania cen, ale także zakresu ubezpieczenia nasi doradcy są w stanie zaoferować klientowi optymalną ochronę, która odpowie na realne potrzeby. Żeby zapewnić sobie kompleksową ochronę warto uzupełnić podstawowy zakres o dodatkowe ubezpieczenie OC z tytułu posiadania nieruchomości i w życiu prywatnym oraz assistance, który jest realnym wsparciem na wypadek usterek i awarii.” – mówi Anna Pawłowska-Kruzińska Dyrektor Marketingu CUK Ubezpieczenia. „Jak widać na przedstawionych kalkulacjach w skali wydatków związanych z zakupem mieszkania, zakup ubezpieczenia jest kosztem pomijalnym. W przypadku szkody to właśnie ubezpieczenie gwarantuje nam zwrot poniesionych kosztów, nie tylko związanych z naprawami, ale również kosztów poszukiwania przyczyny szkody, czy kosztów uprzątnięcia pozostałości po szkodzie.” – dodaje Anna Pawłowska-Kruzińska.
![Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1068143937,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024
![Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit](/files/_uploaded/glownekonf_1952727664,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
![„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!](/files/_uploaded/glownekonf_1305400198,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Psychologia
![](/files/1922771799/luna-alive-foto-ramka,w_274,_small.jpg)
Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie
Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.
Handel
W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów
![](/files/1922771799/zywnosc-ekologiczna-foto,w_133,r_png,_small.png)
Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.
Podróże
Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych
![](/files/1922771799/carlos-wakacje-foto,w_133,_small.jpg)
Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.