Komunikaty PR

Jak skutecznie myć okna?

2020-10-19  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agnieszka Kamila Nieroda
Talk&More Group

Ogrodnicza 5b
03-605 Warszawa
a.nieroda|talkandmore.pl| |a.nieroda|talkandmore.pl
606290505
www.talkandmore.pl

W szale jesiennych a może już przedświątecznych porządków bardzo ważne jest mycie okien. Niestety polerowanie, docieranie i usuwanie zabrudzeń to czynność jak zawsze czasochłonna. I nieważne czy zaliczasz się do grupy, która myje okna dwa razy w roku, czy do tej, która robi to częściej.  Jak więc błyskawicznie i bez smug myć okna?

Obserwuj pogodę i wybierz porę dnia

Odradzamy mycie okien kiedy jest bardzo intensywne słońce lub kiedy pada silny deszcz. Okna będą się mazać, a smugi i zacieki będą bardzo widoczne, szczególnie jak pojawi się jesienne słońce. Dlatego najlepiej myć okna rano lub po południu, oczywiście kiedy nie pada deszcz.

Bezpieczne dla Kosmetyki Dla Domu

Postaw na dobre środki do czyszczenia. Najlepiej sięgaj po sprawdzone
i naturalne produkty, np. marki KLAREKO ekologiczny, z dobrodziejstwem naturalnych olejków eterycznych płyn Lśniące Szyby i Lustra. Płyn zawiera tylko naturalne składniki. Wystarczy niewielka ilość, aby olśnić szyby i lustra. Po użyciu płynu, w pomieszczeniu pozostanie wyłącznie aromat naturalnych olejków eterycznych. Jak to działa? Spryskaj niewielką ilością płynu czyszczoną powierzchnię i wytrzyj do sucha. Jeśli zabrudzeń jest więcej powtórz czynność raz jeszcze. Pamiętaj by nie używać zbyt dużej ilości płynu, gdyż zacznie “mazać się”. Możesz wybrać swój ulubiony zapach: słodkiej pomarańczy z lawendą czy różowego grapefruita i mięty. A teraz także z limitowanej, świątecznej edycji piernikowej.

Muzyka na dobry nastrój

Włącz muzykę, którą lubisz. Niech delikatnie rozbrzmiewa w tle. Badania pokazują, że muzyka bardzo dobrze wpływa na nas podczas wykonywania prac fizycznych. Działa kojąco, relaksuje i wywołuje dobry nastrój. Tym sposobem ułatwisz sobie mycie okien. Pamiętaj tylko, że masz sąsiadów. Nie przesadź
z głośnością.

Klareko, to polska manufaktura naturalnych, ekologicznych kosmetyków dla domu, którą stworzyły z pasją w samym sercu Warmii - Marta zakochana w dobrodziejstwie ziół i natury oraz specjalistka od zawracania chmur Karina. W malowniczej warmińskiej wsi powstały skuteczne środki czystości z dobrodziejstwem naturalnych olejków eterycznych. Bezpieczne zarówno dla ludzi jak i środowiska, w recyklingowalnych opakowaniach. Zawierają składniki pochodzenia roślinnego i mineralnego oraz dzięki zawartości naturalnych olejków eterycznych, piękne kompozycje zapachowe. Nie są testowane na zwierzętach, są wegańskie a ich produkcja odbywa się w duchu fairtrade. Nie zawierają sztucznych dodatków zapachowych i barwników.

Pachną naturą. Zostały podzielone na dwie nuty zapachowe: Słodka Pomarańcza i Lawenda oraz Różowy Grejpfrut i Mięta.

Wszystkie produkty marki są dostępne na www.klareko.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Talk&More Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Katarzyna Pakosińska: Cieszę się, że miałam odwagę podjąć decyzję o rozstaniu z Kabaretem Moralnego Niepokoju. Rwało mnie już wtedy gdzie indziej

Kabareciarka przyznaje, że kiedy zaczęły się psuć relacje między nią a pozostałymi członkami Kabaretu Moralnego Niepokoju, to wtedy pojawiła się myśl, by opuścić grupę i zacząć się spełniać na innej płaszczyźnie zawodowej. Przekonuje też, że już wówczas miała w zanadrzu kilka ciekawych pomysłów na rozwój swojej kariery, a to tylko przyspieszyło decyzję o zerwaniu współpracy. I choć na początku trudno jej było się odnaleźć w nowej rzeczywistości, to z perspektywy czasu nie żałuje tamtego kroku. Z zapałem angażuje się w realizację nowych projektów, ale nie wyklucza, że jeszcze kiedyś znów zabłyśnie w kabarecie.

Media i PR

Wydawcy polskich mediów liczą na zmiany w przyjętej przez Sejm nowelizacji prawa autorskiego. Ruszają kolejne rozmowy z rządem

Polskie media apelują do polityków o zmiany w treści przyjętej przez Sejm nowelizacji ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Nowe przepisy, które po trzech latach opóźnienia wdrażają unijną dyrektywę Digital Single Market, dają teoretycznie wydawcom i dziennikarzom prawo do uzyskiwania wynagrodzeń od tzw. big techów za korzystanie z ich utworów. W praktyce może być to jednak trudne do wyegzekwowania. Dlatego media domagają się wzmocnienia pozycji wydawców.  Tym bardziej że obie strony muszą same wynegocjować te wynagrodzenia. – Chcemy mechanizmu, który gwarantuje nam, że w przypadku przedłużania się negocjacji z big techami, wkroczy organ rządowy – tłumaczy Marek Frąckowiak, prezes Izby Wydawców Prasy. Wydawcy liczą, że niezbędne poprawki pojawią się na etapie prac w Senacie.

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.