Komunikaty PR

Jak urządzić domowe SPA?

2020-12-04  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

Chłodne dni i szarość za oknami w sposób szczególny inspirują myślenie o relaksie, o który prosi ciało. Aromatyczne olejki, miękka piana i szum ciepłej wody... Bez wychodzenia z domu! Dzięki kolekcji Engers SPA urządzenie stylowej łazienki o odprężającym i kojącym zmysły charakterze należy zarówno do łatwości, jak i do przyjemności.

Naturalny urok trendsetterskich płytek Engers SPA zachwyca projektantów oraz każdego, kto jest wrażliwy na niebanalne piękno. Płytki w kolorze bieli, piasku i szarości znajdą doskonałe zastosowanie we wnętrzach łazienek, salonów kąpielowych oraz przestrzeni dedykowanych domowym relaksacyjno-upiększającym rytuałom.

Engers SPA to linia jasnych płytek (30x60 cm oraz 33x100 cm) oraz harmonizujących z nimi dekorów – piaskowo-szarej mozaiki o formacie 30x60 cm oraz wielkoformatowego dekoru 33x100 cm, którego multikolorowy design przypomina skalisty lub nadmorski krajobraz w pochmurny dzień. Dzięki nim wnętrza nabierają eleganckiego i naturalnego charakteru – w zgodzie z zasadami minimalizmu oraz wymogami współczesnych trendów.

Naturalne, domowe SPA

Nowoczesne salony SPA z powodzeniem realizują zasadę umiaru i złotego środka – króluje w nich spokój, a także stylowe nawiązanie do klasyki architektury i ponadczasowego piękna natury. Podejście to uznać można za esencję charakteru płytek Engers i kolekcji SPA, której kolory oraz formaty zachwycają bogactwem i różnorodnością możliwego zastosowania.

Nieskazitelność bazowych, białych płytek SPA jest doskonałym tłem dla dekorów kolekcji. Dzięki nim zarówno nieco mniejsza mozaika, jak i głębia szarości na dużym formacie 33x100 cm zyskują doskonałą oprawę i niezbędny kontrast.

Piękno, które koi zmysły

Biel uspokaja, beże i szarości przypominają o wdzięku natury. Razem stanowią uniwersalny, sprawdzony duet – niezależnie od wybranych tonacyjnych proporcji. Wzorem salonów SPA, korzystając z mocniejszej kolorystyki dekorów, warto podzielić przestrzeń na poszczególne sekcje. Mocniejsze barwy przy ścianie z prysznicem albo wnęce z wanną dodadzą wnętrzom głębi, podczas gdy jasność pozostałych ścian pomoże utrzymać lekki i delikatny charakter całości łazienki.

Podziały mogą być wertykalne lub horyzontalne. Przy tych drugich pomocne okażą się węższe płytki SPA Engers 11x100 cm, które zastosować można zarówno tuż przy podłodze, jak i na dowolnej wysokości ściany lub sąsiadujących ze sobą ścian. Pas szarości w ciekawy sposób wpływa na optykę przestrzeni – podkreślając harmonię i symetryczność ścian.

Oaza spokoju i relaksu

Do opisanych już kolorów i pomysłów, warto dodać zapach lasu lub morskiej bryzy oraz klimatyczne oświetlenie – ledową jasność i miękkie płomienie świec. A może piżmo, cynamon albo drzewo sandałowe pod postacią kadzideł i olejków? Tak by zmysłowe doświadczenia płynące z relaksu w dobrze zaprojektowanej przestrzeni działały multisensorycznie i skutecznie.

Decydując się na lokalizację oraz rozkład łazienki, warto również zadbać o piękny widok za oknem, dzięki któremu poranna lub wieczorna kąpiel będzie jednocześnie kontemplacyjnym doświadczaniem świeżości wiosennej zieleni lub ciszy miejskich, zimowych krajobrazów.

Naturalna urokliwość oraz ciekawe możliwości aranżacyjne płytek SPA wpisują się w stylistykę wszystkich kolekcji Engers. Design marki, inspirowany unikalnym połączeniem metalu, drewna i betonu architektonicznego sprawia, że wnętrza nabierają ponadczasowego i oryginalnego charakteru.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Best Brands PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących Biuro prasowe
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Bankowość

Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

Konsument

Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.