Komunikaty PR

Jak wybrać odpowiednią ceramikę do łazienki? Poznaj cztery najważniejsze zasady!

2021-02-22  |  12:10
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Łazienka jest miejscem, które powinno być przede wszystkim funkcjonalne, ale także przyjemne i relaksujące dla naszych zmysłów. Połączenie tych potrzeb dla wielu z nas wciąż stanowi duże wyzwanie, dlatego jeśli planujemy urządzenie lub remont łazienki, warto przy wyborze ceramiki pamiętać o czterech prostych zasadach. Na co zwrócić uwagę, zapytaliśmy specjalistów z firmy Geberit.

  1. Wybierz ceramikę, którą łatwo czyścić

W łazience absolutną podstawą jest higiena. W jej utrzymaniu pomagają nam na co dzień innowacyjne rozwiązania. Szereg z nich odnajdziemy w kolekcji Geberit ONE. Wyjątkową sterylność zapewnia bezkrawędziowy system spłukiwania miski ustępowej TurboFlush. Geberit ONE to również pomysłowe wzornictwo, które wprowadza do łazienki nowe spojrzenie na współczesny design. Coraz więcej osób decyduje się na toaletę myjącą Geberit AquaClean Mera, która dodatkowo jest wyposażona w zintegrowany system do odciągania brzydkich zapachów, dysze myjące z technologią Whirlspray i funkcję suszenia. Połączenie tych cech sprawia, że za naciśnięciem jednego przycisku można łatwo zadbać o higienę i w rezultacie w delikatny, naturalny i szybki sposób doznać uczucia czystości i świeżości.

  1. Postaw na uniwersalny design

Czas spędzony w łazience powinien być relaksujący i odprężający. Zapewni go wygodny i naturalny design ceramiki kolekcji Geberit Citterio. Poszczególne modele odzwierciedlają unikalne cechy wzornictwa z włoskim rodowodem, autorstwa wybitnego architekta Antonio Citterio. To kolekcja stworzona z myślą o miłośnikach designu. Cechuje ją oryginalność, ponadczasowa elegancja i jakość. Jej urok tkwi w delikatnie zaokrąglonych wewnętrznych częściach umywalek, kontrastujących z geometryczną formą całości. Geberit Citterio pasuje do łazienek w wielu różnych stylach.

  1. Oszczędzaj miejsce, wybierając sprytne rozwiązania

Nie każdy z nas jest szczęśliwym posiadaczem dużego salonu kąpielowego. Dlatego Geberit ma w swojej ofercie kolekcje przeznaczone do najmniejszych pomieszczeń. Umywalki czy miski ustępowe o mniejszej głębokości, ceramika dostosowana do narożników łazienek o małym metrażu to proste, ale niezwykle skuteczne sposoby pozwalające ergonomicznie urządzić nawet najmniejszą przestrzeń. Rozwiązania te odnajdziemy w kolekcji Geberit iCon. Jeśli chcesz zapewnić swojej łazience maksimum funkcjonalności i nowoczesne wzornictwo, nie tracąc przy tym cennej przestrzeni we wnętrzu, to kolekcja ta może okazać się najlepszym wyborem.

  1. Idź z duchem czasu

Do powyższych zasad dodaj jeszcze inteligentne i nowoczesne rozwiązania, np. wyjątkowo smukłą ceramikę z kolekcji Geberit Acanto. Jej zindywidualizowane wzornictwo sprawi, że Twoja łazienka będzie zawsze na czasie! Poszczególne produkty można ze sobą dowolnie zestawiać, tworząc interesujące konfiguracje. Ta funkcja sprawi, że twoja łazienka będzie miała wymarzony, indywidualny charakter. Godnym podkreślenia atutem tej kolekcji jest pomysłowo zaprojektowana, dodatkowa przestrzeń do przechowywania.

Wybór ceramiki to kluczowy moment urządzania łazienki. Zastosuj powyższe zasady, aby mogła Cię ona cieszyć funkcjonalnością i najlepszym wzornictwem przez długie lata, pamiętaj: „lepsza łazienka, to lepsze życie”! Po więcej inspiracji zapraszamy na www.geberit.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.