Jedynka: salon w odcieniach słodkiego brązu
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Ciepły kubek ulubionej kawy czy herbaty potrafi wprowadzić w stan relaksu i odprężenia, przypominając o miłych chwilach spędzonych w gronie najbliższych. Przyjemne odczucia możemy czerpać również z własnego otoczenia, jeśli we wnętrzu zdecydujemy się na paletę barw kojarzącą się z aromatycznymi napojami. W aranżacjach ze słodkimi brązami marki Jedynka dobrze odnajdą się nie tylko wielbiciele płynnych pyszności.
Czy jest coś lepszego niż mała czarna w domowym zaciszu? Głęboki kolor Filiżanka kawy z palety Jedynka Deco & Protect Zmywalna w nieprzymuszony sposób wprowadzi do naszego salonu nutę elegancji i wyrafinowania. By uniknąć optycznego przytłoczenia, możemy pomalować tym odcieniem tylko jedną ze ścian w centralnej części pomieszczenia, przełamując resztę przestrzeni jasną barwą, jak np. Szare wytchnienie. Ten prosty trik uwydatni również intensywność wybranego przez nas brązu. Oliwkowa sofa i wygodne żółto-zielone poduszki świetnie uzupełnią wystrój, nadając mu lekki i orzeźwiający akcent.
Delikatny odcień Słodkie kakao jest propozycją dla osób, które najlepiej czują się w pokojach utrzymanych w jasnych tonacjach. Ten kremowy brąz najlepiej będzie prezentować się we wnętrzach z dużą ilością światła dziennego. Aby jeszcze bardziej podkreślić świetlistość aranżacji, warto postawić na podłogę z połyskiem i jasne zasłony. Kolorystyczny kontrapunkt w postaci szafirowego dywanu będzie stylowym dopełnieniem stylizacji.
Jeśli lubimy eksperymenty, możemy pójść o krok dalej i z pomocą wybranego brązu wykreować designerskie wzory na ścianach. Neutralny odcień Śmietankowa słodycz będzie idealnym tłem dla geometrycznego desenia w ciepłym kolorze Karmelowe zauroczenie. W takim pomieszczeniu możemy puścić wodze fantazji i wyeksponować przykuwające oko żółte dodatki lub meble wykonane z jasnego drewna.
Więcej ciekawych pomysłów na stylowe aranżacje z Jedynką można znaleźć na stronie: www.farbyjedynka.pl.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.