Jedynka: salon w odcieniach słodkiego brązu
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Ciepły kubek ulubionej kawy czy herbaty potrafi wprowadzić w stan relaksu i odprężenia, przypominając o miłych chwilach spędzonych w gronie najbliższych. Przyjemne odczucia możemy czerpać również z własnego otoczenia, jeśli we wnętrzu zdecydujemy się na paletę barw kojarzącą się z aromatycznymi napojami. W aranżacjach ze słodkimi brązami marki Jedynka dobrze odnajdą się nie tylko wielbiciele płynnych pyszności.
Czy jest coś lepszego niż mała czarna w domowym zaciszu? Głęboki kolor Filiżanka kawy z palety Jedynka Deco & Protect Zmywalna w nieprzymuszony sposób wprowadzi do naszego salonu nutę elegancji i wyrafinowania. By uniknąć optycznego przytłoczenia, możemy pomalować tym odcieniem tylko jedną ze ścian w centralnej części pomieszczenia, przełamując resztę przestrzeni jasną barwą, jak np. Szare wytchnienie. Ten prosty trik uwydatni również intensywność wybranego przez nas brązu. Oliwkowa sofa i wygodne żółto-zielone poduszki świetnie uzupełnią wystrój, nadając mu lekki i orzeźwiający akcent.
Delikatny odcień Słodkie kakao jest propozycją dla osób, które najlepiej czują się w pokojach utrzymanych w jasnych tonacjach. Ten kremowy brąz najlepiej będzie prezentować się we wnętrzach z dużą ilością światła dziennego. Aby jeszcze bardziej podkreślić świetlistość aranżacji, warto postawić na podłogę z połyskiem i jasne zasłony. Kolorystyczny kontrapunkt w postaci szafirowego dywanu będzie stylowym dopełnieniem stylizacji.
Jeśli lubimy eksperymenty, możemy pójść o krok dalej i z pomocą wybranego brązu wykreować designerskie wzory na ścianach. Neutralny odcień Śmietankowa słodycz będzie idealnym tłem dla geometrycznego desenia w ciepłym kolorze Karmelowe zauroczenie. W takim pomieszczeniu możemy puścić wodze fantazji i wyeksponować przykuwające oko żółte dodatki lub meble wykonane z jasnego drewna.
Więcej ciekawych pomysłów na stylowe aranżacje z Jedynką można znaleźć na stronie: www.farbyjedynka.pl.
W punkt – system odwodnienia TECEdrainpoint S
Tajemnicze i nieokiełznane. Takie są „Zjawy” Anny Halarewicz
Jak i czym nawozić ogród, aby rośliny kwitły obficie i zdrowo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Żywienie
Filip Chajzer: Jestem samozwańczym królem kebaba. Miałem już ponad 700 zapytań o franczyzę i za dwa–trzy lata będzie to bardzo poważny biznes
Dziennikarz zamienił studio telewizyjne na budkę z kebabami i jak przekonuje, była to jedna z najlepszych decyzji w jego życiu zawodowym. Nie przejmuje się więc drwinami kolegi po fachu z TVN-u, za nic ma jakiekolwiek głosy krytyki i nie ogląda się na innych, tylko robi swoje. Wierzy bowiem, że ten biznes ma sens i szybko odniesie sukces w branży fast food. Filip Chajzer zdradza, że jego pomysł natychmiast odbił się szerokim echem. Po wyjątkowy przysmak do food trucka ustawiają się długie kolejki klientów i już teraz ma siedemset zapytań o franczyzę.
Zdrowie
Mikołaj Roznerski: W wieku 40 lat zrozumiałem, że powinienem regularnie się badać. Mam dziecko i chcę jak najdłużej żyć w zdrowiu
Aktor wspomina, że jakiś czas temu ani myślał o profilaktyce. Regularne badania spychał na margines, bo był przekonany, że jeśli dobrze się czuje i jest aktywny, to nie ma powodu do obaw. W końcu zrozumiał jednak, że nie tędy droga. Aby zachować dobre zdrowie, a w przypadku choroby móc błyskawicznie zareagować i rozpocząć leczenie, trzeba się badać. Teraz Mikołaj Roznerski zachęca też innych nieprzekonanych do tego, by zmienili podejście i nie zapominali o kontroli swojego organizmu.
Konsument
Polacy coraz częściej rezygnują z mięsa na rzecz roślinnych zamienników. Blisko połowa próbowała już produktów tego rodzaju
Już 24 proc. polskich konsumentów identyfikuje się jako fleksitarianie, a 6 proc. stosuje dietę roślinną – wynika z raportu ProVeg „Plant-Based Food in Poland”. Choć pod względem spożywanego mięsa wciąż plasujemy się w europejskiej czołówce, to ponad 40 proc. Polaków je go mniej niż rok wcześniej. – Potencjał rozwoju rynku roślinnych alternatyw w Polsce jest bardzo duży, zwłaszcza że rośnie świadomość o potrzebie ograniczenia mięsa – ocenia Marcin Tischner, public affairs coordinator w ProVeg.