Komunikaty PR

Kolejne otwarcie w Domotece. Salon polskiej marki Dion już dostępny dla klientów

2021-01-29  |  17:00
Biuro prasowe

Domoteka sukcesywnie poszerza swoją ofertę, a początek 2021 rok przyniósł szereg nowości. Do grona najemców właśnie dołączyła polska marka Dion. Jej salon jest otwarty od 16 stycznia. Na powierzchni blisko 300 metrów kwadratowych na parterze Domoteki prezentowane są przede wszystkim meble tapicerowane, które stanowią flagową grupę produktów Dion.

Dion to nowa marka premium w branży meblowej, która z sukcesem łączy kreatywność polskich projektantów, pasję do tworzenia oraz doświadczenie w produkcji mebli z designem na najwyższym europejskim poziomie. Dion stawia na kunszt wykonania, szacunek do szycia i materiałów, a także komfort użytkowania. Projektanci marki tworzą nie tylko atrakcyjne formy – zwracają też szczególną uwagę na jakość, tradycję i funkcjonalność. Oferta Dion obejmuje m.in. meble tapicerowane o prostych, klasycznych liniach, które świetnie odnajdują się we wnętrzach urządzonych w różnych konwencjach stylistycznych. Ponadto modułowe kolekcje zapewniają szerokie możliwości aranżacyjne i dopasowanie do potrzeb każdego klienta. Wszystkie produkty oferowane przez Dion powstają w Polsce.

Markę inspirują nie tylko najgorętsze trendy wnętrzarskie, lecz także różnorodny styl życia oraz otaczająca przyroda. – Kierujemy się takimi wartościami, jak autentyczność, wygoda, pasja do tworzenia. Stawiamy na dobrze dobrane materiały, ciągle też pracujemy nad nowymi wzorami. Ważną rolę odgrywa praca zespołowa w gronie doświadczonych i kreatywnych osób. Dion może się też pochwalić nowoczesnym parkiem maszynowym. Naszą misję stanowi również ciągłe doskonalenie i tworzenie nowych projektów, które uwzględniają zmieniające się trendy, a przede wszystkim oczekiwania klientów – mówi Marcin Błasiak, brand manager firmy Dion.

W nowo otwartym salonie Dion na klientów czekają takie grupy produktów, jak sofy, fotele, krzesła, regały, komody, stoły, biurka, a także tekstylia i akcesoria. Szeroka oferta pozwala zadbać o wyposażenie salonu, jadalni, sypialni czy biura.

W Domotece stawiamy na różnorodność, która zawsze idzie w parze z designem na najwyższym europejskim poziomie. Nowy salon Dion stanowi mocny punkt naszej oferty, a przy tym ważny polski akcent. Dzięki temu klienci zyskują kolejne ciekawie zaprojektowane meble, które nie odbiegają jakością od tych proponowanych przez międzynarodowe marki również obecne w Domotece – dodaje Agata Brzezińska, Head of CEE z firmy Pradera, właściciela Domoteki.

Salon Dion to już kolejna z serii nowości, jakie Domoteka przygotowała dla klientów w 2021 roku. Wcześniej, 11 stycznia, otwarto pierwszy w Polsce autorski showroom luksusowej niemieckiej marki Rolf Benz.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.