Kolejne otwarcie w Domotece. Salon polskiej marki Dion już dostępny dla klientów
Domoteka sukcesywnie poszerza swoją ofertę, a początek 2021 rok przyniósł szereg nowości. Do grona najemców właśnie dołączyła polska marka Dion. Jej salon jest otwarty od 16 stycznia. Na powierzchni blisko 300 metrów kwadratowych na parterze Domoteki prezentowane są przede wszystkim meble tapicerowane, które stanowią flagową grupę produktów Dion.
Dion to nowa marka premium w branży meblowej, która z sukcesem łączy kreatywność polskich projektantów, pasję do tworzenia oraz doświadczenie w produkcji mebli z designem na najwyższym europejskim poziomie. Dion stawia na kunszt wykonania, szacunek do szycia i materiałów, a także komfort użytkowania. Projektanci marki tworzą nie tylko atrakcyjne formy – zwracają też szczególną uwagę na jakość, tradycję i funkcjonalność. Oferta Dion obejmuje m.in. meble tapicerowane o prostych, klasycznych liniach, które świetnie odnajdują się we wnętrzach urządzonych w różnych konwencjach stylistycznych. Ponadto modułowe kolekcje zapewniają szerokie możliwości aranżacyjne i dopasowanie do potrzeb każdego klienta. Wszystkie produkty oferowane przez Dion powstają w Polsce.
Markę inspirują nie tylko najgorętsze trendy wnętrzarskie, lecz także różnorodny styl życia oraz otaczająca przyroda. – Kierujemy się takimi wartościami, jak autentyczność, wygoda, pasja do tworzenia. Stawiamy na dobrze dobrane materiały, ciągle też pracujemy nad nowymi wzorami. Ważną rolę odgrywa praca zespołowa w gronie doświadczonych i kreatywnych osób. Dion może się też pochwalić nowoczesnym parkiem maszynowym. Naszą misję stanowi również ciągłe doskonalenie i tworzenie nowych projektów, które uwzględniają zmieniające się trendy, a przede wszystkim oczekiwania klientów – mówi Marcin Błasiak, brand manager firmy Dion.
W nowo otwartym salonie Dion na klientów czekają takie grupy produktów, jak sofy, fotele, krzesła, regały, komody, stoły, biurka, a także tekstylia i akcesoria. Szeroka oferta pozwala zadbać o wyposażenie salonu, jadalni, sypialni czy biura.
– W Domotece stawiamy na różnorodność, która zawsze idzie w parze z designem na najwyższym europejskim poziomie. Nowy salon Dion stanowi mocny punkt naszej oferty, a przy tym ważny polski akcent. Dzięki temu klienci zyskują kolejne ciekawie zaprojektowane meble, które nie odbiegają jakością od tych proponowanych przez międzynarodowe marki również obecne w Domotece – dodaje Agata Brzezińska, Head of CEE z firmy Pradera, właściciela Domoteki.
Salon Dion to już kolejna z serii nowości, jakie Domoteka przygotowała dla klientów w 2021 roku. Wcześniej, 11 stycznia, otwarto pierwszy w Polsce autorski showroom luksusowej niemieckiej marki Rolf Benz.
Proste przyjemności na zimowe wieczory
Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
Łazienka inspirowana kolorem roku 2025 – jak ją urządzić?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Krystian Ochman: Uwielbiam musicale i bardzo chciałbym wrócić na taką scenę. Nigdy nie grałem w polskim musicalu, ale mógłbym spróbować
Zwycięzca 11. edycji programu „The Voice of Poland” podkreśla, że ma duży sentyment do amerykańskich musicali. W kilku muzycznych spektaklach już zagrał i nie wyklucza powrotu na scenę właśnie w takiej roli. Krystian Ochman zaznacza, że wolałby się zmierzyć z jakimś testem w języku angielskim, ale polski projekt też byłby dla niego ciekawym wyzwaniem.
Regionalne – Mazowieckie
Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku
Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.
Problemy społeczne
Czas oczekiwania na usługi opieki długoterminowej jest zbyt długi. Pacjenci i ich rodziny gubią się w skomplikowanym systemie
Zarządzanie opieką długoterminową w Polsce funkcjonuje w rozbiciu na dwa sektory: ochrony zdrowia i pomocy społecznej. Brak koordynacji między nimi powoduje, że opieka jest udzielana fragmentarycznie i nie zawsze efektywnie – wynika z raportu Banku Światowego. Co roku tego typu usług potrzebuje co najmniej pół miliona osób, a czas oczekiwania na nie jest zbyt długi. To efekt m.in. niedofinansowania sektora i braku kadr.