Komunikaty PR

Kolekcja AGNES Nowodvorski Lighting – minimalistyczny design i ochrona

2021-03-19  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Szeflińska
Fly pr

Pl. Solny 15
50-062 Wrocław
anna.szeflinska|flypr.pl| |anna.szeflinska|flypr.pl
784 428 106
budflypr.newslink.pl/, flypr.newslink.pl/

Cechą wyróżniającą kolekcję AGNES jest minimalistyczny design oraz stonowana kolorystyka – czarna lub biała. Plafony występują w dwóch kształtach – kwadratowym (AGNES SQUARE LED) oraz okrągłym (AGNES ROUND LED) oraz trzech wielkościach: S, M i L. To stwarza duże możliwości aranżacyjne i pozwala dostosować oświetlenie do indywidualnego charakteru przestrzeni.

Oprawy AGNES ROUND LED mają średnicę 38,5 cm (S), 49 cm (M) lub 64,2 cm (L), a moc zintegrowanego źródła światła LED wynosi odpowiednio 22, 32 lub 64 W. W przypadku opraw AGNES SQUARE LED wymiary wynoszą: 33,5 x 33,5 cm (S), 43,5 x 43,5 cm (M) oraz 63,5 x 63,5 cm (L), natomiast zintegrowane źródło światła ma moc maksymalną 16, 32 lub 64 W.

W zależności od potrzeb oraz kolorystyki, w jakiej urządzona jest przestrzeń, można zdecydować się na zimną lub ciepłą barwę. Zimna barwa sprzyja koncentracji, dzięki czemu dobrze sprawdza się w pomieszczeniach z ograniczonym dostępem naturalnego światła słonecznego oraz w miejscach pracy i nauki. Ciepła barwa natomiast zapewnia łagodne oświetlenie, sprzyjające relaksowi i wykonywaniu codziennych czynności. 

Kąt świecenia jest szeroki i wynosi aż 120o, zapewniając doskonałą widoczność dzięki równomiernemu rozproszeniu światła. Na uwagę zasługuje też fakt, że we wszystkich wersjach opraw AGNES podniesiono stopień szczelności z IP20 na IP44. Dzięki temu lampy mogą być stosowane nie tylko w korytarzu czy kuchni, ale też w pomieszczeniach o podwyższonej wilgotności takich jak łazienka lub pralnia.

Plafony AGNES są wykonane ze stali lakierowanej i mają 5 cm wysokości. Oprawy w stosunku do gabarytów są lekkie co znacząco ułatwia ich montaż.

Minimalistyczna kolekcja AGNES znakomicie dopełnia wnętrza urządzone w stylu skandynawskim oraz nowoczesnym.

 

Kolekcja AGNES:

AGNES ROUND LED BLACK 22W, 3000K, 8204 

Cena brutto: 199,00 zł 

AGNES ROUND LED BLACK 22W, 4000K, 8183

Cena brutto: 199,00 zł 

AGNES ROUND LED WHITE 22W, 3000K, 8207

Cena brutto: 199,00 zł

AGNES ROUND LED WHITE 22W, 4000K, 8186
Cena brutto: 199,00 zł

AGNES ROUND LED BLACK 32W, 3000K, 8205

Cena brutto: 299,00 zł

AGNES ROUND LED BLACK 32W, 4000K, 8184

Cena brutto: 299,00 zł

AGNES ROUND LED WHITE 32W, 3000K, 8208

Cena brutto: 299,00 zł

AGNES ROUND LED WHITE 32W, 4000K, 8187

Cena brutto: 299,00 zł

AGNES ROUND LED BLACK 64W, 3000K, 8206

Cena brutto: 499,00 zł

AGNES ROUND LED BLACK 64W, 4000K, 8185

Cena brutto: 499,00 zł

AGNES ROUND LED WHITE 64W, 3000K, 8210

Cena brutto: 499,00 zł

AGNES ROUND LED WHITE 64W, 4000K, 8188

Cena brutto: 499,00 zł

AGNES SQUARE LED BLACK, 16W, 3000K, 8108

Cena brutto: 199,00 zł

AGNES SQUARE LED BLACK, 16W, 4000K, 8138

Cena brutto: 199,00 zł

AGNES SQUARE LED WHITE, 16W, 3000K, 8112

Cena brutto: 199,00 zł

AGNES SQUARE LED WHITE, 16W, 4000K, 8135

Cena brutto: 199,00 zł

AGNES SQUARE LED BLACK 32W, 3000K, 8110

Cena brutto: 299,00 zł

AGNES SQUARE LED BLACK 32W, 4000K, 8137

Cena brutto: 299,00 zł

AGNES SQUARE LED WHITE, 32W, 3000K, 8113

Cena brutto: 299,00 zł

AGNES SQUARE LED WHITE, 32W, 4000K, 8134

Cena brutto: 299,00 zł

AGNES SQUARE LED BLACK 64W, 3000K, 8111

Cena brutto: 499,00 zł

AGNES SQUARE LED BLACK 64W, 4000K, 8136

Cena brutto: 499,00 zł

AGNES SQUARE LED WHITE 64W, 3000K, 8114

Cena brutto: 499,00 zł

AGNES SQUARE LED WHITE 64W, 4000K, 8133

Cena brutto: 499,00 zł

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Fly pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.