Kolekcja AGNES Nowodvorski Lighting – minimalistyczny design i ochrona
Fly pr
Pl. Solny 15
50-062 Wrocław
anna.szeflinska|flypr.pl| |anna.szeflinska|flypr.pl
784 428 106
budflypr.newslink.pl/, flypr.newslink.pl/
Cechą wyróżniającą kolekcję AGNES jest minimalistyczny design oraz stonowana kolorystyka – czarna lub biała. Plafony występują w dwóch kształtach – kwadratowym (AGNES SQUARE LED) oraz okrągłym (AGNES ROUND LED) oraz trzech wielkościach: S, M i L. To stwarza duże możliwości aranżacyjne i pozwala dostosować oświetlenie do indywidualnego charakteru przestrzeni.
Oprawy AGNES ROUND LED mają średnicę 38,5 cm (S), 49 cm (M) lub 64,2 cm (L), a moc zintegrowanego źródła światła LED wynosi odpowiednio 22, 32 lub 64 W. W przypadku opraw AGNES SQUARE LED wymiary wynoszą: 33,5 x 33,5 cm (S), 43,5 x 43,5 cm (M) oraz 63,5 x 63,5 cm (L), natomiast zintegrowane źródło światła ma moc maksymalną 16, 32 lub 64 W.
W zależności od potrzeb oraz kolorystyki, w jakiej urządzona jest przestrzeń, można zdecydować się na zimną lub ciepłą barwę. Zimna barwa sprzyja koncentracji, dzięki czemu dobrze sprawdza się w pomieszczeniach z ograniczonym dostępem naturalnego światła słonecznego oraz w miejscach pracy i nauki. Ciepła barwa natomiast zapewnia łagodne oświetlenie, sprzyjające relaksowi i wykonywaniu codziennych czynności.
Kąt świecenia jest szeroki i wynosi aż 120o, zapewniając doskonałą widoczność dzięki równomiernemu rozproszeniu światła. Na uwagę zasługuje też fakt, że we wszystkich wersjach opraw AGNES podniesiono stopień szczelności z IP20 na IP44. Dzięki temu lampy mogą być stosowane nie tylko w korytarzu czy kuchni, ale też w pomieszczeniach o podwyższonej wilgotności takich jak łazienka lub pralnia.
Plafony AGNES są wykonane ze stali lakierowanej i mają 5 cm wysokości. Oprawy w stosunku do gabarytów są lekkie co znacząco ułatwia ich montaż.
Minimalistyczna kolekcja AGNES znakomicie dopełnia wnętrza urządzone w stylu skandynawskim oraz nowoczesnym.
Kolekcja AGNES:
AGNES ROUND LED BLACK 22W, 3000K, 8204
Cena brutto: 199,00 zł
AGNES ROUND LED BLACK 22W, 4000K, 8183
Cena brutto: 199,00 zł
AGNES ROUND LED WHITE 22W, 3000K, 8207
Cena brutto: 199,00 zł
AGNES ROUND LED WHITE 22W, 4000K, 8186
Cena brutto: 199,00 zł
AGNES ROUND LED BLACK 32W, 3000K, 8205
Cena brutto: 299,00 zł
AGNES ROUND LED BLACK 32W, 4000K, 8184
Cena brutto: 299,00 zł
AGNES ROUND LED WHITE 32W, 3000K, 8208
Cena brutto: 299,00 zł
AGNES ROUND LED WHITE 32W, 4000K, 8187
Cena brutto: 299,00 zł
AGNES ROUND LED BLACK 64W, 3000K, 8206
Cena brutto: 499,00 zł
AGNES ROUND LED BLACK 64W, 4000K, 8185
Cena brutto: 499,00 zł
AGNES ROUND LED WHITE 64W, 3000K, 8210
Cena brutto: 499,00 zł
AGNES ROUND LED WHITE 64W, 4000K, 8188
Cena brutto: 499,00 zł
AGNES SQUARE LED BLACK, 16W, 3000K, 8108
Cena brutto: 199,00 zł
AGNES SQUARE LED BLACK, 16W, 4000K, 8138
Cena brutto: 199,00 zł
AGNES SQUARE LED WHITE, 16W, 3000K, 8112
Cena brutto: 199,00 zł
AGNES SQUARE LED WHITE, 16W, 4000K, 8135
Cena brutto: 199,00 zł
AGNES SQUARE LED BLACK 32W, 3000K, 8110
Cena brutto: 299,00 zł
AGNES SQUARE LED BLACK 32W, 4000K, 8137
Cena brutto: 299,00 zł
AGNES SQUARE LED WHITE, 32W, 3000K, 8113
Cena brutto: 299,00 zł
AGNES SQUARE LED WHITE, 32W, 4000K, 8134
Cena brutto: 299,00 zł
AGNES SQUARE LED BLACK 64W, 3000K, 8111
Cena brutto: 499,00 zł
AGNES SQUARE LED BLACK 64W, 4000K, 8136
Cena brutto: 499,00 zł
AGNES SQUARE LED WHITE 64W, 3000K, 8114
Cena brutto: 499,00 zł
AGNES SQUARE LED WHITE 64W, 4000K, 8133
Cena brutto: 499,00 zł
![Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1068143937,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024
![Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit](/files/_uploaded/glownekonf_1952727664,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
![„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!](/files/_uploaded/glownekonf_1305400198,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Psychologia
![](/files/1922771799/luna-alive-foto-ramka,w_274,_small.jpg)
Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie
Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.
Handel
W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów
![](/files/1922771799/zywnosc-ekologiczna-foto,w_133,r_png,_small.png)
Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.
Podróże
Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych
![](/files/1922771799/carlos-wakacje-foto,w_133,_small.jpg)
Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.