Kolekcja Love You Navy marki Opoczno w finale konkursu Dobry Wzór
Kolekcja płytek Love You Navy – nowość w ofercie polskiego producenta płytek ceramicznych Opoczno – właśnie została zakwalifikowana przez Ekspertów Instytutu Wzornictwa Przemysłowego do finału konkursu Dobry Wzór 2020. Stała się też ulubieńcem projektantów wnętrz w zorganizowanym przez Opoczno konkursie.
Dobry Wzór to najbardziej prestiżowa i ceniona w Polsce nagroda za wzornictwo, a zarazem najstarszy rodzimy konkurs wzorniczy, z 27-letnią już tradycją. W tym roku do finału zakwalifikowano 115 produktów i usług będących przykładem najlepszego designu na polskim rynku. Wśród finalistów znalazła się kolekcja płytek Love You Navy marki Opoczno w najbardziej pożądanym kolorze tego roku, łącząca głębię granatu z satynową powierzchnią.
- Pomysł na tę kolekcję powstał na początku 2019 roku. Okazało się, że intuicja mnie nie zawiodła, bo gdy ogłoszono, że kolorem roku 2020 jest Classic Blue, nasza kolekcja już była w trakcie produkcji – mówi Marcelina Skupińska, Senior Product Manager Opoczno, autorka kolekcji. - Wybór koloru bazował głównie na mojej obserwacji rynku, międzynarodowych targów oraz potrzeb naszych klientów. Starałam się stworzyć coś wyjątkowego w odbiorze, a jednoczenie niezupełnie szalonego. Taka właśnie jest kolekcja Love You Navy. Przyciąga wzrok, a jednocześnie jest ponadczasowa.
Kolor, satyna i chevron
Poza wyjątkową kolorystyką, atrakcyjności kolekcji dodaje satynowa powierzchnia. - Kolor niebieski jest kluczowy w przypadku tej kolekcji. Wybrałam powierzchnię satynową, ponieważ dodaje mu głębi i szlachetności. Satyna wspaniale prezentuje się w kolekcjach ściennych, ponieważ jest subtelna i miękka w odbiorze. Płytki ceramiczne często wybieramy również poprzez dotyk, a wtedy satyna jest bezkonkurencyjna – wyjaśnia Marcelina Skupińska.
Serię tworzą płytki gładkie i strukturalne, o wzorze chevronu, które dają ciekawy efekt wizualny. Uzupełniają je dwukolorowe mozaiki na wzór specyficznej jodełki, zaprojektowane w taki sposób, aby można było tworzyć kaskadowanie wzoru na ścianach. - Mozaiki to najbardziej zaskakujące elementy kolekcji – mówi autorka kolekcji. - Możemy je układać w regularne, mieszane albo kaskadowe wzory.
Materia dla projektantów
Wybór elementów, jaki daje kolekcja Love You Navy, umożliwia tworzenie wielu oryginalnych wzorów i sprawia, że okładzina ścienna staje się dekoracją samą w sobie. - Format, kolory, rodzaj elementów oraz spójna dla wszystkich elementów powierzchnia zostały opracowane tak, aby dać projektantom jak najwięcej możliwości tworzenia różnorodnych koncepcji wnętrz. Niezależnie od tego, jakie zestawią kolory czy motywy, całość stworzy spójne, przemyślane wnętrze – podkreśla Marcelina Skupińska.
Wpisujące się w najnowsze trendy kolorystyka i wzornictwo kolekcji oraz szerokie możliwości w zakresie projektowania docenili już architekci. Płytki Love You Navy znalazły się w projekcie łazienki, który zajął I miejsce w 1. edycji konkursu #Opoczno i architekci pomagają, z pracami zgłaszanymi pod hasztagiem #OpocznoiArchitekci. - Urzekł mnie nasycony kolor płytek oraz dekor typu chevron. Świetnie prezentuje się mozaika w wersji Full, a wersja Half daje ciekawe możliwości projektowe, tworząc pewnego rodzaju przejście tonalne z bieli w drewno - mówi Aleksandra Sobiesak z pracowni Kapa Studio, autorka nagrodzonego projektu. - Kolekcja pozwala stworzyć zarówno odważne wnętrze, intensywne w barwie, jak i bardziej delikatną wersję w bieli.
Autorka innego wyróżnionego w konkursie projektu, Justyna Król z Pracowni Projektowej Czerwona Cegła, także wybrała płytki Love You Navy. - W kolekcji zachwycił nas piękny kolor granatu w połączeniu z ciepłym odcieniem drewna – mówi projektantka. - Ponadto, różne elementy, faktury oraz kolorystyka tych produktów dają szerokie możliwości projektowe.
Kolekcja Love You Navy oferowana jest w dwóch odsłonach kolorystycznych: Blue oraz White, w efektownym rozmiarze 30x90 cm. W skład kolekcji, obok gładkich satynowych, wchodzą także płytki z oryginalną strukturą oraz płytki drewnopodobne. Całość uzupełniają mozaiki w jodełkę w wersji Full oraz Half łączące kolor i drewno.
Orientacyjne ceny:
- 134,99 zł/mkw. (Love You Navy White),
- 159,99 zł/mkw. (Love You Navy Blue),
- 94,99 zł/szt. (mozaiki).
***
Więcej informacji na temat nowości znajduje się na stronie https://www.opoczno.eu/.
![Domoteka zaprasza na premierę raportu SALONE DEL MOBILE Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1781230779,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Domoteka zaprasza na premierę raportu SALONE DEL MOBILE
![Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024](/files/_uploaded/glownekonf_1068143937,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024
![Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit](/files/_uploaded/glownekonf_1952727664,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Media
![](/files/1922771799/el-gendy-o-klaudii-foto-ramka,w_274,_small.jpg)
Robert El Gendy: Z Klaudią Carlos jesteśmy różni charakterologicznie, ale doskonale się uzupełniamy. Jak mam słabszy dzień, to ona przejmuje kontrolę nad rozmową lub odwrotnie
Nowi gospodarze TVP2 nie mogą się nachwalić zarówno atmosfery, jaka panuje w TVP, jak i siebie nawzajem. Robert El Gendy bardzo się cieszy z tego, że może prowadzić „Pytanie na śniadanie” z Klaudią Carlos i przekonuje, że ich duet ma duży potencjał. Na wizji doskonale się dogadują i uzupełniają, a poza kamerami mają wiele wspólnych tematów do rozmów.
Prawo
Świadomość społeczna na temat ryzyka publikowania wizerunków dzieci w internecie nadal bardzo niska. UODO apeluje o ostrożność
![](/files/1922771799/wizerunek-dziecka-foto-1,w_133,r_png,_small.png)
Kilkaset milionów zdjęć codziennie jest publikowanych w internecie, wśród nich wiele z udziałem dzieci. Zdjęcia i wideo zamieszczają zarówno rodzice, jak i placówki oświatowe, do których dzieci uczęszczają. Materiały te, bez względu na to, z jaką intencją są publikowane, mogą trafić w niepowołane ręce i posłużyć do ataku hejterskiego na dzieci, kradzieży ich cyfrowej tożsamości, a nawet zostać wykorzystane przez osoby o skłonnościach pedofilskich. Podkreślają to eksperci UODO i Fundacji Orange w poradniku skierowanym do osób pracujących w placówkach i organizacjach działających na rzecz dzieci.
Teatr
Katarzyna Pakosińska: Cieszę się, że miałam odwagę podjąć decyzję o rozstaniu z Kabaretem Moralnego Niepokoju. Rwało mnie już wtedy gdzie indziej
![](/files/1922771799/pakosinska-kmn-foto_1,w_133,_small.jpg)
Kabareciarka przyznaje, że kiedy zaczęły się psuć relacje między nią a pozostałymi członkami Kabaretu Moralnego Niepokoju, to wtedy pojawiła się myśl, by opuścić grupę i zacząć się spełniać na innej płaszczyźnie zawodowej. Przekonuje też, że już wówczas miała w zanadrzu kilka ciekawych pomysłów na rozwój swojej kariery, a to tylko przyspieszyło decyzję o zerwaniu współpracy. I choć na początku trudno jej było się odnaleźć w nowej rzeczywistości, to z perspektywy czasu nie żałuje tamtego kroku. Z zapałem angażuje się w realizację nowych projektów, ale nie wyklucza, że jeszcze kiedyś znów zabłyśnie w kabarecie.