Komunikaty PR

Kolekcja MILLE od Cersanit – harmonia w Twojej łazience

2021-03-29  |  16:12
Biuro prasowe

Kolekcja MILLE od marki Cersanit oferuje wszystko, co niezbędne do wyposażenia eleganckiej, szykownej i pełnej wyrazu łazienki naszych marzeń. MILLE łączy nowoczesny wygląd z łatwością montażu i przystępną ceną, co sprawia, że jest idealnym rozwiązaniem dla każdego domu – będzie świetnym wyborem zarówno do małych i wielkich łazienek oraz wpisze się w większość popularnych teraz stylów wnętrzarskich. Wszystko zostało zaprojektowane tak, aby trafić w gusta nawet najbardziej wymagających klientów i dostarczyć im kojącego poczucia harmonii.

Harmonia na wyciągnięcie ręki

Kolekcja łazienkowa MILLE od Cersanit jest nie tylko elegancka oraz nowoczesna, ale także bardzo praktyczna. Powstała z myślą o konsumentach szukających oryginalnych rozwiązań do swoich łazienek w przystępnej cenie. Dodatkowo, szeroki zakres produktów oferowanych w ramach kolekcji daje swobodę projektowania wnętrz według własnych założeń, bez potrzeby trzymania swojej kreatywności na wodzy. W portfolio MILLE znajdziemy umywalki, kabiny prysznicowe, miski zawieszane czy sety ceramiczno-stelażowe. Produkty są kompatybilne z innymi seriami marki Cersanit, takimi jak np. szafki podumywalkowe czy słupki z serii LARA, dzięki czemu możemy zaprojektować zarówno dużą rodzinną przestrzeń czy mniejszą toaletę. To właśnie swoboda kreowania stanowi źródło wyjątkowości tej kolekcji – tylko od nas zależy, jak wykorzystamy dostępne w ofercie produkty i jaką rolę będą one odgrywały w naszej aranżacji.

Nieograniczone możliwości aranżacyjne

Umywalka jest ukoronowaniem każdej łazienki - wokół niej toczy się najwięcej codziennych aktywności związanych z toaletą. W kolekcji MILLE od Cersanit warto więc zwrócić uwagę na dostępne umywalki meblowe - zachwycają one najwyższą jakością wykonania oraz nieprzeciętnym designem. W zależności od wielkości łazienki, jak i naszych planów projektowych możemy wybierać spośród różnych rozmiarów umywalek - 50 i 60 (dostępnych w wersji SLIM), 80, a także 100 cm, które wyposażone są w praktyczną powierzchnię odkładczą. Umywalki charakteryzuje ścięcie z przodu, dostępne jedynie w tej kolekcji Cersanit, które pozwala na efektywniejsze wykorzystanie powierzchni łazienki. Cersanit idąc naprzeciw oczekiwaniom klientów oferuje specjalne sety meblowo-ceramiczne LARA MILLE, użycie których usuwa potrzebę montowania i skraca czas oczekiwania na wymarzony element aranżacyjny. Sety te składają się z szafki podumuwalkowej dostępnej w trzech wariantach kolorystycznych: białym, szarym oraz orzechu, a także nowoczesnej umywalki o uniwersalnym geometrycznym wyglądzie. Takie połączenie pozwoli cieszyć się relaksującymi chwilami spędzonymi w łazience, jednocześnie dostarczając dodatkowe miejsce do przechowywania niezbędnych przedmiotów. Szafka posiada dwie pojemne szuflady wyposażone w system cichego domykania oraz metalowe chromowane uchwyty o prostej, nowoczesnej formie, które dodadzą wnętrzu odrobiny blasku. Dodatkowo, ten meblowo-ceramiczny duet można połączyć z dostępnym w kolekcji słupkiem LARA, który zapewni jeszcze więcej przestrzeni półkowej. Kombinacja tych dwóch rozwiązań nada naszemu projektowi dodatkowej spójności i harmonii. 

Toaleta z nutą elegancji

Ważnym zadaniem każdej toalety jest odpowiednie balansowanie formy z funkcjonalnością. W kolekcji MILLE marki Cersanit, te dwa aspekty łączą się ze sobą jak nigdzie indziej. Zawieszane miski MILLE to wysoka jakość ceramiki, wygoda i elegancja w jednym. Ich uniwersalny, ale jednocześnie estetyczny design wpasuje się w każdy projekt łazienki i będzie cieszył swoją jakością przez długie lata. Miski zawieszane są wyposażone w szereg rozwiązań, które ułatwiają codzienne użytkowanie produktu. Są produkowane w innowacyjnej technologii CleanOn. Specjalnie profilowana miska oraz brak kołnierza powodują, że woda skutecznie obmywa jej wszystkie wewnętrzne powierzchnie, zapewniając dłuższą świeżość i czystość oraz łatwiejsze utrzymanie higieny, gwarantując dodatkowo mniejsze zużycie szkodliwych dla środowiska detergentów. Kolekcja MILLE oferuje dwie miski zawieszane MILLE i MILLE PLUS – o idealnie obłym kształcie. Obie posiadają także deskę wolno opadającą, którą można wypiąć jednym przyciskiem oraz system oszczędnego spłukiwania wody (3l/5l). Dostępne są też w setach ze specjalnymi stelażami podtynkowymi z gwarancją długoletniego bezproblemowego użytkowania. Rozwiązanie to jest harmonijnym połączeniem stelaża, miski, deski oraz przycisku spłukującego. W taki sposób Cersanit wychodzi naprzeciw oczekiwaniom konsumenta i oferuje gotowe rozwiązanie, które dodatkowo sprawia, że montaż jest ukryty, a konstrukcja toalety jeszcze silniejsza.

Prysznic pełen relaksu

Nic nie dostarcza większego relaksu niż odpowiednio dobrany prysznic. Kolekcja MILLE oferuje nowoczesne kabiny prysznicowe typu Walk-In, które dzięki swojemu designowi umożliwiają optyczne powiększenie przestrzeni, nadając jej nowoczesnego stylu. Dostępne są w dwóch rozmiarach oraz dwóch modnych wariantach kolorystycznych – matowym czarnym i chromowanym. Ich niewątpliwymi atutami jest wysokość, aż 200 cm, grube, 8-milimetrowe hartowane szkło oraz zabezpieczająca powłoka ochronna CleanPro, która zapobiega osadzaniu się kamienia i zanieczyszczeń powierzchni tafli szkła przez co ograniczy ilość zużytych do czyszczenia detergentów. Kabiny można zamontować wraz z brodzikiem lub sięgnąć po niezwykle popularny teraz odpływ liniowy. Estetyka, najwyższa jakość i funkcjonalność – z kolekcją MILLE od Cersanit to wszystko jest na wyciągnięcie ręki.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024 Biuro prasowe
2024-07-09 | 11:00

Purmo – Konsumencki Lider Jakości 2024

Firma Purmo znalazła się wśród laureatów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim zdobywając Konsumencki Lider Jakości 2024 w kategorii „Grzejniki”. Badanie
Dom Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit
2024-07-08 | 16:25

Niemal 50 lat nowej definicji czystości dzięki toaletom myjącym Geberit

Choć Europa wciąż zdominowana jest przez lata używania mało ekologicznego papieru toaletowego, z pomocą przychodzą zrywające z tradycją toalety myjące. Kiedy Geberit wprowadził na rynek
Dom „ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!
2024-07-08 | 10:50

„ArtFormy” – weź udział w konkursie na projekt mebli!

W przyszłym roku będziemy obchodzili 100. rocznicę słynnej Międzynarodowej Wystawy Sztuk Dekoracyjnych i Nowoczesnego Przemysłu. By uczcić to wydarzenie, Studio Prostych Form postanowiło

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.