Kolekcja polskiej marki Opoczno nagrodzona Red Dot
Opoczno, najstarszy polski producent płytek ceramicznych i gresowych, zdobył Red Dot Award - najbardziej prestiżową nagrodę w dziedzinie wzornictwa. Została nią uhonorowana kolekcja wielkoformatowych płyt gresowych Color Crush. To międzynarodowy dowód uznania dla zmian, jakie Opoczno wprowadziło w ciągu ostatnich lat w procesie wytwarzania swoich produktów.
W tym roku najważniejsza nagroda w świecie designu, czyli Red Dot Award, trafia do polskiej marki Opoczno. Prestiżową „czerwoną kropkę” w kategorii Product Design otrzymała kolekcja Color Crush z serii wielkoformatowych gresów Grand Concept. Red Dot Design Award to największy i najbardziej renomowany światowy konkurs wzornictwa, nazywany „Oscarami designu”. W tegorocznej edycji konkursu, ten wyjątkowy tytuł przyznano kolekcji Color Crush, doceniając jej wyrafinowane piękno i wysoką jakość wykonania. Najważniejsza nagroda w świecie designu dla Opoczno jest dowodem uznania dla odwagi polskiego producenta w kreowaniu nowych trendów oraz inspirowaniu do tworzenia pięknych wnętrz.
- Red Dot to jedna z najbardziej prestiżowych nagród w świecie designu, uważana za symbol przynależności do wzorniczej ekstraklasy. O „czerwonej kropce” marzy każdy projektant. To, że została przyznana naszej kolekcji Color Crush, to dla nas jako firmy motywujący sygnał o tym, że będąc polskim producentem płytek ceramicznych z ponad stuletnią tradycją, jednocześnie projektujemy nowoczesne produkty na najwyższym poziomie – mówi Agnieszka Zapolska, Dyrektor Marketingu Produktowego i Komunikacji Opoczno. – Do tego miejsca doprowadziły nas liczne zmiany, jakie wprowadziliśmy w obszarze designu i technologii w ostatnich latach. Nowe narzędzia i procesy w rękach zdolnych projektantów z naszego zespołu, zaowocowały stworzeniem najpierw nowych linii produktowych Grand Concept, a następnie przełomowego dla nas produktu Color Crush. Ogromnie się cieszymy, że kolekcja została dostrzeżona i doceniona przez międzynarodowy autorytet w dziedzinie designu, czyli Jury konkursu Red Dot.
Kolekcja Color Crush zwraca uwagę na piękno naturalnego kamienia jakim jest labradoryt - minerał ceniony ze względu na swoje metaliczne refleksy, które w najpiękniejszych i najrzadszych okazach prezentują niezwykle szeroką gamę kolorów, w tym odcienie niebieskiego i brązu. Wychodząca w nagrodzonej kolekcji poza schematy interpretacja kamienia naturalnego, to efekt nadzwyczaj starannego procesu projektowego oraz wykorzystania nowoczesnych rozwiązań technologicznych. Podstawą projektu kolekcji są skany autentycznych minerałów. W efekcie wzór Color Crush zachwyca melanżem żył, załamań i rozświetleń oraz niezwykłej gry kolorów. Całość tworzy finalnie mocny, spójny rysunek podkreślony wyjątkowym odcieniem granatu. Nagrodzona kolekcja to flagowy produkt Opoczno z serii inspirowanych naturą oraz motywami industrialnymi płyt gresowych Grand Concept.
- Tak prestiżowa nagroda przyznana kolekcji Color Crush przez niezależne, międzynarodowe grono ekspertów potwierdza pozycję Opoczno jako marki nowoczesnej, kreatywnej i opartej na mocnych fundamentach. Jest dowodem uznania dla naszej odwagi w kreowaniu nowych trendów i inspirowaniu do tworzenia pięknych wnętrz, jak również motywacją, aby tworzyć kolejne odważne kolekcje. Widzimy, że są na nie otwarci zarówno polscy klienci indywidualni, jak i projektanci oraz architekci wnętrz. Osiągnięcie to zawdzięczamy zespołowi osób, które cechuje pasja, zamiłowanie do piękna i obszerna wiedza w obszarze designu i technologii – dodaje Agnieszka Zapolska.
Więcej o nagrodzonej kolekcji na stronie: https://www.opoczno.eu/trendy/red-dot-dla-opoczna,205.html

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.