Komunikaty PR

Konkurs „Najlepsze Domowe Spa – Łazienka z Fjordd”

2023-07-17  |  09:00

– Od początku istnienia naszej marki propagujemy idee tworzenia w łazience domowego spa. Przekonujemy wszystkich, że dzisiejsza łazienka jest nie tylko miejscem służącym higienie, ale również powinna stać się przestrzenią relaksu i odzyskiwania sił witalnych. Stąd idea konkursu. Chcemy zobaczyć jak nasz koncept rozumieją profesjonalni projektanci – tłumaczy Marcin Sojda, Prezes Zarządu Fjordd. 

Konkurs, którego celem jest wyłonienie najciekawszego pod względem estetyki wnętrza łazienki, ma dwie kategorie. W pierwszej „Wizualizacja Najlepszego Domowego Spa” mogą wziąć udział autorzy projektów koncepcyjnych łazienek, których powierzchnia nie przekracza 20mkw. Z kolei o nagrodę w drugiej – „Realizacja Najlepszego Domowego Spa” –  mogą ubiegać się designerzy, którym udało się wcielić swój pomysł w życie. Warunkiem zakwalifikowania zgłoszenia jest wykorzystanie w projektach co najmniej dwóch produktów marki Fjordd. A wśród nich znajdziemy wanny, umywalki i brodzki prysznicowe wykonane z innowacyjnego kamiennego kompozytu Aquastone®.

O tym, które wnętrza łazienek zyskają miano „Najlepszego Domowego Spa”, a ich autor nagrodę w wysokości 5 000,00 zł wraz z voucherem na dowolny produkt Fjordd zadecyduje jury złożone z profesjonalistów branży design. W jego składzie znaleźli się:

• Iwona Ławecka-Marczewska, Redaktorka Naczelna portalu designdoc.pl;

• Krystyna Łuczak-Surówka, polska naukowczyni, historyczka sztuki, pionierka krytyki wzornictwa;

• Marcelina Plichta-Wabnik, menadżerka mającą na koncie wprowadzenia na rynek kliku marek wnętrzarskich;

• Ewa Porębska, Redaktorka Naczelna magazynu Architektura-Murator;

• Marcin Szczelin, Redaktor Naczelny magazynu Archisnob;

• Małgorzata Szczepańska, Redaktorka Naczelną polskiej edycji Elle Decoration.

Zgłoszenia konkursowe (minimum 3 pliki graficzne wraz z krótkim opisem) należy przesyłać na adres konkurs@fjordd.com. Szczegółowy regulamin znajduje się na stronie www.fjordd.com

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek Biuro prasowe
2025-07-23 | 13:15

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.