Konkurs Samsung rozstrzygnięty! Poznaliśmy laureatów
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
10 października, podczas uroczystego webinaru OKK! design, poznaliśmy laureatów konkursu Samsung ,,Wystrój wnętrze z telewizorem The Frame i lodówką BESPOKE”. Profesjonalne jury, pod przewodnictwem arch. Jana Sikory, wspólnie wyłoniło zwycięzcę nagrody głównej - sesji zdjęciowej wykonanej przez cenionego fotografa Szymona Brodziaka i reklamowej kampanii ambasadorskiej w prasie ogólnopolskiej oraz trzy wyróżnienia. Przedstawiamy nagrodzone prace!
Skierowany do studentów, architektów, projektantów, wizualizatorów i wszystkich osób, które kochają piękne wnętrza konkurs Samsung ,,Wystrój wnętrze z telewizorem The Frame i lodówką BESPOKE” został rozstrzygnięty. Uczestnicy mieli za zadanie stworzyć projekt wnętrza z wykorzystaniem możliwości aranżacyjnych, jakie daje telewizor Samsung The Frame oraz lodówka Bespoke, opublikować go na Facebooku lub Instagramie i wypełnić formularz konkursowy na dedykowanej platformie konkursarchitekci.pl. Nadesłano niemal 150 zgłoszeń konkursowych.
Obrady jury
Znakomite grono Jury złożone z profesjonalistów i ekspertów z branży aranżacji wnętrz oraz przedstawicieli mediów branżowych, pod przewodnictwem arch. Jana Sikory, wyłoniło najlepsze projekty z wykorzystaniem telewizora Samsung The Frame oraz lodówki Bespoke.
W skład komisji eksperckiej, która zebrała się 9 października 2024 roku w biurze dewelopera Echo Investment, weszli: arch. Jan Sikora (Sikora Wnętrza, ASP Gdańsk), arch. wnętrz Ada Skwira (WZ Studio), arch. wnętrz Małgorzata Liebhart (WZ Studio), arch. Ida Mikołajska (MIKOŁAJSKAstudio), Anna Grużewska (red. naczelna Czas na Wnętrze), arch. Jacek Tryc (Jacek Tryc-wnętrza), arch. Szymon Hanczar (hanczar studio, ASP Wrocław), Oskar Zięta (Zięta Studio), arch. Anna Koszela (Pracownia architektury wnętrz Anna Koszela), Kamil Białas (red. nacz. WhiteMAD), Katarzyna Księżopolska (red. nacz. MAGAZIF), Wojciech Trzcionka (red. nacz. DesignAlive), arch. Julia Kilczewska (laureatka zeszłorocznej edycji konkursu na projekt wnętrza z telewizorem Samsung The Frame, autorka wizualizacji wnętrza na plakacie obecnej edycji) oraz z ramienia Organizatora Samsung Polska - Dorota Rek i Paweł Dąbrowa.
Po burzliwych dyskusjach jury wybrało 9 prac, spośród których poprzez głosowanie wyłoniono laureatów - zwycięzcę nagrody głównej oraz trzy wyróżnienia. W czwartek, 10 października podczas uroczystego webinaru OKK! design, przewodniczący jury arch. Jan Sikora podsumował tegoroczną edycję konkursu oraz przedstawił nagrodzone projekty.
Laureaci konkursu
Profesjonalną sesję zdjęciową wykonaną przez samego Szymona Brodziaka oraz reklamową kampanię ambasadorską o ogólnopolskim zasięgu wygrała Agnieszka Kocoń z pracowni muro artisans.
Jury przyznało również trzy równorzędne wyróżnienia. Dwa wyróżnienia otrzymały projekty przygotowane przez Annę Muchę, natomiast trzecie zostało przyznane Karolinie Paduch z pracowni LP Design. Wyróżnione prace zdobyły atrakcyjne nagrody w postaci konsultacji wizerunkowych wraz z doradztwem komunikacyjnym przeprowadzonym przez jedną z najprężniej działających na rynku wnętrzarskim agencji - OKK! PR oraz szeroko zakrojone działania promocyjne w mediach branżowych.
Personalizacja przestrzeni dzięki produktom Samsung
Telewizor Samsung The Frame i lodówka Bespoke to produkty, które dają możliwość personalizacji, pozwalając użytkownikom dostosować ich wygląd i funkcje do indywidualnych potrzeb i preferencji. Bespoke to linia personalizowanych produktów AGD Samsung, którą otwierają innowacyjne lodówki z wymiennymi panelami zewnętrznymi, dostępnymi w różnych kolorach i wersjach wykończeniowych. Wybrane moduły lodówki można dowolnie łączyć w zestawy dopasowując wygląd i funkcjonalność urządzenia do indywidualnych potrzeb i stylu życia. Dzięki smukłym liniom i nowoczesnemu designowi z charakterystycznymi płaskimi panelami frontowymi i uchwytami w formie wgłębień, lodówki idealnie pasują do kuchni w każdym stylu.
Natomiast telewizor The Frame, wyposażony w Tryb Sztuki, daje możliwość wyświetlania dowolnych reprodukcji spośród zbioru wyselekcjonowanych dzieł sztuki. Co więcej, można je oglądać, gdy jest wyłączony, a każdy detal i tekstura, które do tej pory były niewidoczne na zwykłym telewizorze, zyskają na jakości. To zasługa matowej Powłoki Ekranu, dzięki której światło sztuczne i naturalne nie odbija się od ekranu. Dodatkowe efekty wizualne wprowadzą wymienne ramki magnetyczne. Za ich pomocą można zmieniać wygląd The Frame w zależności od indywidualnych potrzeb, a ich nałożenie jest bezproblemowe.
Wszystkim laureatom konkursu serdecznie gratulujemy!
Nagrodzone projekty dostępne są na stronie: https://konkursarchitekci.pl/
Patronat medialny: Forbes, MAGAZIF, WhiteMAD, Czas na Wnętrze, Design Alive, Label Magazine, Designteka, OKK! design

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.