Kontakt-Simon podsumowuje rok programu ambasadorskiego
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
W eleganckich wnętrzach hotelu Barceló Warszawa Powiśle, jednego z najbardziej designerskich obiektów w stolicy, 19 listopada br. odbyło się uroczyste spotkanie marki Kontakt-Simon. Wydarzenie miało na celu podsumowanie sukcesów pierwszej edycji programu ambasadorskiego, który zintegrował środowisko architektów i projektantów wnętrz, oraz inaugurację kolejnego roku współpracy w ramach tego wyjątkowego projektu.
Spotkanie poprowadzili Marcin Oleszczuk - szef Biura Obsługi Projektów Kontakt-Simon oraz Olga Kisiel-Konopka właścicielka agencji OKK PR, od 2 lat (z dużym sukcesem) wspiera Kontakt-Simon w budowaniu wizerunku marki. Wspólnie zadbali o profesjonalną i inspirującą atmosferę wydarzenia, wprowadzając gości w plany na nadchodzący rok.
Przypomnijmy, że do pierwszej edycji programu ambasadorskiego Kontakt-Simon wybrano 10 pracowni projektowych z całej Polski. Wyróżniono je tym samym za profesjonalizm i wyjątkowe podejście do designu. Wspomniani Ambasadorzy to:
- Flow Interiors – Ewa Franiak i Tatewik Caturowa,
- STUDIO e. – Ewa Lompart,
- ARTchitektura – Samanta Michalewicz,
- Moie Studio – Ada Kopczyńska-Wójtowicz,
- Grupa NONO – Karolina Szyszka,
- MyMOLO – Patrycja Dąbek,
- WZ Studio – Ada Skwira i Małgorzata Liebhart,
- Archistan Interiors – Małgorzata Stan-Zieliński,
- Royal Design – Joanna Kowalska,
- Art Design Studio – Agnieszka Lesiuk.
Podczas spotkania uczestnicy celebrowali wspólnie osiągnięcia mijającego roku. Mieli też okazję spojrzeć w przyszłość, która zapowiada się równie inspirująco. Marka Kontakt-Simon potwierdziła swoje zaangażowanie w rozwój relacji z liderami branży. Zapowiedziała również kontynuację działań promujących innowacyjne rozwiązania w architekturze i designie.
Do drugiej edycji programu zaproszono zarówno dotychczasowych, jak i nowych ambasadorów. Do grona wyróżnionych dołączyły kolejne renomowane pracownie projektowe oraz wybitni projektanci:
- Katarzyna Wietecha – Architekt Mo Home,
- Agata Pierożańska – Studio Habitat Wrocław,
- Paulina Skwara – Avo Architekci,
- Beata Mrówczyńska-Łozowska – Stacja Projekt,
- Anna Maria Sokołowska – Anna Maria Sokołowska Architektura Wnętrz,
- Mariola Kowalska – Studio Rysik,
- Magdalena Miśkiewicz – Miśkiewicz Design,
- Piotr Łucyan – Art'Up Interiors,
- Jacek Tryc – Tryc,
- Krzysztof Borek i Paweł Klyszcz – Zero 32 Architekci.
Specjalnymi gośćmi spotkania były znakomite architektki: Marta Wierusz prowadząca zespół architektów wnętrz pracowni APA Wojciechowski, która odpowiadała za projekt wnętrz hotelu Barceló Warszawa Powiśle oraz Magdalena Federowicz-Boule założycielka i prezeska pracowni Tremend, która zaprezentowała inspirujący wykład pt. „Architektura i design Hiszpanii”.
Podczas spotkania swoje wystąpienie miał również Prezes Kontakt-Simon, Wojciech Steinert. W swoim przemówieniu podkreślił wagę współpracy z ambasadorami i docenił jej efekty.
- „Program ambasadorski Kontakt-Simon to dla nas nie tylko narzędzie promocji, ale przede wszystkim sposób na budowanie autentycznych relacji z najlepszymi projektantami w Polsce. To wyjątkowa okazja, aby dzielić się wiedzą i wspólnie rozwijać innowacyjne rozwiązania, które zmieniają rynek wnętrzarski. Z dumą obserwujemy efekty tej współpracy i czekamy na kolejne inspirujące realizacje” – mówił Prezes Steinert.
Kontakt-Simon wspiera również jedną z najzdolniejszych absolwentek Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, stypendystkę Urszulę Gruszewską. Podczas wydarzenia projektantka i wykładowczyni ASP, w rozmowie z Olgą Kisiel-Konopką, opowiedziała o swojej zwycięskiej pracy dyplomowej – projekcie ośrodka dla osób dotkniętych chorobą nowotworową. Praca ta wyróżnia się wyjątkową wrażliwością, funkcjonalnością oraz umiejętnym połączeniem designu z realnymi potrzebami pacjentów i ich rodzin, co doskonale wpisuje się w wartości promowane przez Kontakt-Simon.
Po części oficjalnej Marta Wierusz oprowadziła ambasadorów marki Kontakt-Simon oraz dziennikarzy po hotelu Barceló Warszawa Powiśle, przybliżając szczegóły i założenia projektowe, które towarzyszyły realizacji tego prestiżowego obiektu.
- „Jesteśmy niezwykle dumni z osiągnięć naszych Ambasadorów i cieszymy się, że tak wiele inspirujących pracowni chce kontynuować współpracę z naszą marką. Wierzymy, że nadchodzący rok przyniesie jeszcze więcej innowacyjnych pomysłów i realizacji” – mówił Marcin Oleszczuk.
Podczas wydarzenia uczestnicy mieli okazję podzielić się doświadczeniami z dotychczasowej współpracy, poznać plany marki na nadchodzący rok oraz wymienić się inspiracjami. Nowa edycja programu ambasadorskiego będzie opierać się na rozwijaniu relacji z projektantami, wspieraniu ich w realizacji kreatywnych projektów oraz promocji nowoczesnych rozwiązań Kontakt-Simon.
Dodatkowym atutem spotkania była profesjonalna portretowa sesja zdjęciowa wykonana przez uznanego i cenionego fotografa, Bartka Barczyka. Ambasadorzy zaproszeni do nowej edycji programu mieli okazję stanąć przed jego obiektywem, co będzie stanowiło wyjątkową pamiątkę z tego inspirującego wydarzenia.
Kontakt-Simon z sukcesem buduje swoją pozycję jako lider w branży elektrycznej, łącząc technologię z estetyką i funkcjonalnością, a dzięki programowi ambasadorskiemu udowadnia, że współpraca z projektantami jest kluczem do sukcesu.
Fot. Mufka Fotografia i Bartek Barczyk
Więcej na www.kontakt-simon.com.pl

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Eliza Gwiazda: Teraz w koszykach ze święconką jest nawet czekolada i alkohol. Ważniejszy jest przepych niż przeżywanie tego czasu w duchu świąteczno-religijnym
Influencerka podkreśla, że dla niej Święta Wielkanocne mają szczególnie wymiar duchowy, bo pokazują zwycięstwo dobra nad złem i są symbolicznym początkiem czegoś nowego. Jej ulubionym rytuałem na tę okazję jest przygotowywanie koszyka ze święconką. Eliza Gwiazda zapewnia, że w tym czasie stawia na umiar i nie pozwala, by komercja wyparła tradycję. Wielkanoc kojarzy się jej bardziej z radością ze spotkania z bliskimi niż z suto zastawionym stołem.
Problemy społeczne
Dramatyczna sytuacja w opiece długoterminowej. Kolejki oczekujących są coraz dłuższe [DEPESZA]

Ponad 20 tys. pacjentów czeka w kolejce do zakładów opiekuńczo-leczniczych, pielęgnacyjno-opiekuńczych i pielęgniarskiej opieki domowej. Wraz ze zmianami wprowadzonymi dla osób z orzeczoną niepełnosprawnością inni oczekujący pacjenci są przesuwani do tyłu w kolejce, nawet jeżeli są w stanie cięższym. Mimo apeli kierowanych od kilku lat do rządzących sytuacja sektora opieki długoterminowej zamiast się poprawiać, wciąż się pogarsza.
Gwiazdy
Krzysztof Skórzyński: Dla mnie Wielkanoc ma wymiar symboliczny i duchowy. Podczas przygotowań w kuchni ja jestem od wykonywania poleceń córki

Gospodarz programu „Dzień Dobry TVN” lubi celebrować Wielkanoc w dużym, rodzinnym gronie. Z ekscytacją czeka więc na te świąteczne dni i zapowiada, że w tym czasie nie stroni również od obowiązków w kuchni. Co prawda szefują w niej panie, ale on dwoi się i troi, by pomóc jak najwięcej. Krzysztof Skórzyński zapewnia, że w menu oczywiście nie zabraknie „królowej” świątecznego stołu – tradycyjnej sałatki jarzynowej, a on będzie miał duży udział w jej przygotowaniu.