Komunikaty PR

Kontakt-Simon podsumowuje rok programu ambasadorskiego

2024-12-04  |  13:10
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

W eleganckich wnętrzach hotelu Barceló Warszawa Powiśle, jednego z najbardziej designerskich obiektów w stolicy, 19 listopada br. odbyło się uroczyste spotkanie marki Kontakt-Simon. Wydarzenie miało na celu podsumowanie sukcesów pierwszej edycji programu ambasadorskiego, który zintegrował środowisko architektów i projektantów wnętrz, oraz inaugurację kolejnego roku współpracy w ramach tego wyjątkowego projektu.

Spotkanie poprowadzili Marcin Oleszczuk - szef Biura Obsługi Projektów Kontakt-Simon oraz Olga Kisiel-Konopka właścicielka agencji OKK PR, od 2 lat (z dużym sukcesem) wspiera Kontakt-Simon w budowaniu wizerunku marki. Wspólnie zadbali o profesjonalną i inspirującą atmosferę wydarzenia, wprowadzając gości w plany na nadchodzący rok.

Przypomnijmy, że do pierwszej edycji programu ambasadorskiego Kontakt-Simon wybrano 10 pracowni projektowych z całej Polski. Wyróżniono je tym samym za profesjonalizm i wyjątkowe podejście do designu. Wspomniani Ambasadorzy to:

  • Flow Interiors – Ewa Franiak i Tatewik Caturowa,
  • STUDIO e. – Ewa Lompart,
  • ARTchitektura – Samanta Michalewicz,
  • Moie Studio – Ada Kopczyńska-Wójtowicz,
  • Grupa NONO – Karolina Szyszka,
  • MyMOLO – Patrycja Dąbek,
  • WZ Studio – Ada Skwira i Małgorzata Liebhart,
  • Archistan Interiors – Małgorzata Stan-Zieliński,
  • Royal Design – Joanna Kowalska,
  • Art Design Studio – Agnieszka Lesiuk.

Podczas spotkania uczestnicy celebrowali wspólnie osiągnięcia mijającego roku. Mieli też okazję spojrzeć w przyszłość, która zapowiada się równie inspirująco. Marka Kontakt-Simon potwierdziła swoje zaangażowanie w rozwój relacji z liderami branży. Zapowiedziała również kontynuację działań promujących innowacyjne rozwiązania w architekturze i designie.

Do drugiej edycji programu zaproszono zarówno dotychczasowych, jak i nowych ambasadorów. Do grona wyróżnionych dołączyły kolejne renomowane pracownie projektowe oraz wybitni projektanci:

  • Katarzyna Wietecha – Architekt Mo Home,
  • Agata Pierożańska – Studio Habitat Wrocław,
  • Paulina Skwara – Avo Architekci,
  • Beata Mrówczyńska-Łozowska – Stacja Projekt,
  • Anna Maria Sokołowska – Anna Maria Sokołowska Architektura Wnętrz,
  • Mariola Kowalska – Studio Rysik,
  • Magdalena Miśkiewicz – Miśkiewicz Design,
  • Piotr Łucyan – Art'Up Interiors,
  • Jacek Tryc – Tryc,
  • Krzysztof Borek i Paweł Klyszcz – Zero 32 Architekci.

Specjalnymi gośćmi spotkania były  znakomite architektki: Marta Wierusz prowadząca zespół architektów wnętrz pracowni APA Wojciechowski,  która odpowiadała za projekt wnętrz hotelu Barceló Warszawa Powiśle oraz Magdalena Federowicz-Boule założycielka i prezeska pracowni Tremend, która  zaprezentowała inspirujący wykład pt. „Architektura i design Hiszpanii”.

Podczas spotkania swoje wystąpienie miał również Prezes Kontakt-Simon, Wojciech Steinert. W swoim przemówieniu podkreślił wagę współpracy z ambasadorami i docenił jej efekty.

- „Program ambasadorski Kontakt-Simon to dla nas nie tylko narzędzie promocji, ale przede wszystkim sposób na budowanie autentycznych relacji z najlepszymi projektantami w Polsce. To wyjątkowa okazja, aby dzielić się wiedzą i wspólnie rozwijać innowacyjne rozwiązania, które zmieniają rynek wnętrzarski. Z dumą obserwujemy efekty tej współpracy i czekamy na kolejne inspirujące realizacje” – mówił Prezes Steinert.

Kontakt-Simon wspiera również jedną z najzdolniejszych absolwentek Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, stypendystkę Urszulę Gruszewską. Podczas wydarzenia projektantka i wykładowczyni ASP, w rozmowie z Olgą Kisiel-Konopką, opowiedziała o swojej zwycięskiej pracy dyplomowej – projekcie ośrodka dla osób dotkniętych chorobą nowotworową. Praca ta wyróżnia się wyjątkową wrażliwością, funkcjonalnością oraz umiejętnym połączeniem designu z realnymi potrzebami pacjentów i ich rodzin, co doskonale wpisuje się w wartości promowane przez Kontakt-Simon.

Po części oficjalnej Marta Wierusz oprowadziła ambasadorów marki Kontakt-Simon oraz dziennikarzy po hotelu Barceló Warszawa Powiśle, przybliżając szczegóły i założenia projektowe, które towarzyszyły realizacji tego prestiżowego obiektu.

- „Jesteśmy niezwykle dumni z osiągnięć naszych Ambasadorów i cieszymy się, że tak wiele inspirujących pracowni chce kontynuować współpracę z naszą marką. Wierzymy, że nadchodzący rok przyniesie jeszcze więcej innowacyjnych pomysłów i realizacji” – mówił Marcin Oleszczuk.

Podczas wydarzenia uczestnicy mieli okazję podzielić się doświadczeniami z dotychczasowej współpracy, poznać plany marki na nadchodzący rok oraz wymienić się inspiracjami. Nowa edycja programu ambasadorskiego będzie opierać się na rozwijaniu relacji z projektantami, wspieraniu ich w realizacji kreatywnych projektów oraz promocji nowoczesnych rozwiązań Kontakt-Simon.

Dodatkowym atutem spotkania była profesjonalna portretowa sesja zdjęciowa wykonana przez uznanego i cenionego fotografa, Bartka Barczyka. Ambasadorzy zaproszeni do nowej edycji programu mieli okazję stanąć przed jego obiektywem, co będzie stanowiło wyjątkową pamiątkę z tego inspirującego wydarzenia.

Kontakt-Simon z sukcesem buduje swoją pozycję jako lider w branży elektrycznej, łącząc technologię z estetyką i funkcjonalnością, a dzięki programowi ambasadorskiemu udowadnia, że współpraca z projektantami jest kluczem do sukcesu.

Fot. Mufka Fotografia i Bartek Barczyk

Więcej na www.kontakt-simon.com.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie Biuro prasowe
2025-02-20 | 17:00

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Wyobraź sobie, że każdego ranka budzisz się wypoczęty i pełen energii. Co więcej, aby to osiągnąć nie potrzebujesz kolejnej kawy. Wystarczy naturalny, dostępny
Dom Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli
2025-02-04 | 15:00

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli

Pod lupę bierzemy łóżka kontynentalne, które najczęściej zamawiają ludzie w naszym regionie, a także w całym kraju. Przyglądamy się im z uwagą. Wymieniamy
Dom Proste przyjemności na zimowe wieczory
2024-12-30 | 15:40

Proste przyjemności na zimowe wieczory

Zima to idealna pora na spędzanie długich wieczorów w domu w „przytulny” sposób. Wygodne ubranie, pyszny rozgrzewający napój, nieskomplikowana rozrywka - to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Joanna Liszowska: Kobiety powinno się doceniać na co dzień. Ale 8 marca można szczególnie wyrazić swoją sympatię

Aktorka uważa, że Dzień Kobiet to miła tradycja i należy ją pielęgnować. Nie trzeba wiele, by na twarzy płci pięknej pojawił się uśmiech. Wystarczą życzenia, symboliczny kwiatek czy okolicznościowy upominek. Joanna Liszowska podkreśla, że w teatrze czy na planie serialu koledzy z branży 8 marca zawsze stają na wysokości zadania i sprawiają radość paniom ze swojego otoczenia. Marta Wierzbicka natomiast zaznacza, że dla niej nie jest to szczególna okazja do świętowania. Po prostu dzień jak każdy inny.

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.